پارتیشن اداری مدولار و کاربردهای آن

انتشار : 1400/06/03
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

پارتیشن‌ اداری ایستا ، راه حل داشتن دیوار ماژولار در فضای اداری شماست. این شرکت از معدود شرکت‌های است که پارتیشن‌های این مجموعه قابلیت جابه جایی دارند. این پارتیشن‌ها به شما انعطاف پذیری لازم را برای پارتیشن بندی اداری دفاتر و فضاهای کاری به گونه ای ارائه می‌دهد که به بهترین نحو با عملکرد روزانه تیم شما مطابقت داشته باشد. پارتیشن‌های اداری ایستا که اغلب برای ایجاد دفاتر اجرایی، اتاق‌های کنفرانس و فضاهای کاری پرسنل استفاده می‌شود، در فضای کاری شما قرار می‌گیرد تا به ایجاد فضای کاری جذاب، آرام و پربار برای شرکت شما کمک کند. پروژه و فضای مورد نیاز شما هر چه باشد، ایستا می‌تواند سیستم پارتیشن و دیوار متحرک اداری را برای رفع نیازهای شما مهندسی کند. 

 

پارتیشن اداری مدولار چیست؟

پارتیشن اداری مدولار محصولی همه کاره و جذاب است که برای ایجاد، تفکیک یا چیدمان مجدد فضای اداری در محل کار شما استفاده می‌شود. این محصول طراحی و ساخته شده تا متناسب با ظاهر شیک و حرفه ای خود، نمایانگر دفتر شما باشد. پارتیشن‌ها و دیوارهای مدولار برای کمک به شما در استفاده بهینه از فضای اداری موجود برای آینده کاری شما ساخته شده اند.

 

کاربرد پارتیشن مدولار و دیوار مدولار

از پارتیشن اداری مدولار و دیوارهای اداری مدولار می‌توان برای تعریف مجدد هر فضایی در ساختمان، انبار یا تاسیسات تولیدی استفاده کرد. در حالی که آن‌ها برای طیف گسترده ای از پروژه‌ها مناسب هستند، در اینجا تنها تعدادی از محبوب ترین کاربرد‌ها برای پارتیشن‌ها و دیوارهای اداری ماژولار آورده شده است.

 

تقسیم بندی محیط اداری

اگر تیم شما در حال رشد است یا امیدوار هستید که در آینده یک اتاق کنفرانس جدید اضافه کنید، دیوار و پارتیشن اداری مدولار به شما کمک می‌کند تا فضای اداری موجود خود را به گونه ای پیکربندی کنید که به بهترین نحو از کارهای روزانه شما پشتیبانی کند. با استفاده از نیم دیوارها، پارتیشن نیمه و پارتیشن‌های تا سقف، راه‌های زیادی برای استفاده بهتر از فضای موجود با اجرای دیوارها یا پارتیشن مدولار اداری وجود دارد.

 

پارتیشن اداری مدولار

تقسیم بندی با پارتیشن تک جداره مدولار

دفاتر داخل کارخانه، اتاق‌های استراحت کارکنان و حتی آزمایشگاه ها، همگی نمونه‌های خوبی از روش هایی هستند که می‌توانید از پارتیشن مدولار و دیوار مدولار برای جدا کردن فضای کار در یک محیط بزرگتر استفاده کنید. از آنجا که اجزای مدولار می‌توانند به صورت سازه‌های مستقل یا خارج از دیوارهای یک ساختمان ساخته شوند، به شما این انعطاف را می‌دهند تا فضای کاری مورد نیاز خود را در یک انبار بزرگ یا تاسیسات تولیدی ایجاد کنید.

 

ایجاد دفتر موقت با پارتیشن دوجداره مدولار

این که آیا شما در حال شروع به کار در یک ساختمان جدید هستید یا آزمایشگاه شما در حال تکمیل تحقیقات میدانی است، گاهی اوقات به یک دفتر موقت نیاز دارید که بتوانید به سرعت آن را نصب کنید، اما همچنین برای حرکت یا پیکربندی مجدد در هر محیطی به اندازه کافی انعطاف پذیر است. دیوار مدولار و پارتیشن مدولار دقیقا این قابلیت‌ها را ارائه می‌دهند؛ علاوه بر آن، تحویل سریع و تنظیم ساده را ارائه می‌دهند. پس از اتمام کار با دفتر موقت خود، می‌توانید آن را به سادگی به مکان دیگری منتقل کنید یا آن را به اجزای کوچکتر تقسیم کرده و انبار کنید تا تیم شما دوباره به آن نیاز پیدا کند.

 

ایجاد اتاق کنفرانس

به راحتی می‌توان پارتیشن اداری مدولار و دیوار اداری مدولار را به عنوان پنل‌های وینیل ساده در نظر گرفت، اما در واقع این پارتیشن‌ها در طیف وسیعی از مواد، سبک‌ها و روکش‌ها برای هر کاربردی موجود است. اگر ساختمان یا تأسیسات شما به دنبال ایجاد یک اتاق کنفرانس یا دفتر اجرایی جذاب است، پارتیشن‌ها و دیوارهای ماژولار می‌توانند با پنل شیشه ای تمام قد زیبا یا روکش‌های محکم و یا حتی ام دی اف برای حفظ حریم خصوصی بیشتر ارائه شوند.

اتاق کنفرانس مدولار

 

چرا پارتیشن اداری مدولار ایستا را انتخاب کنید؟

اگر به دیوار و پارتیشن اداری مدولار برای ساختمان خود علاقه دارید، ایستا می‌تواند بهترین راه حل‌های با کیفیت و سفارشی را ارائه دهد. تمام پارتیشن‌ها و دیوارهای اداری مدولار ما با دقت دقیق در امکانات تولیدی اختصاصی ما طراحی شده اند. در اینجا تعدادی از مزایای انتخاب مبلمان اداری ایستا آمده است:

 

زمان کوتاهتری برای تحویل

زمان تحویل محصولات ایستا 25 روز کاری است که در مقایسه با قیمت پایین و کیفیت بسیار عالی محصولات، بسیار به صرفه است. امکان نداشته که مشتریان ایستا پس از اولین خرید خود مشتری دائمی این شرکت معتبر نشوند. به محض ثبت سفارش، تیم ما شروع به ساخت دقیق قطعات مورد نیاز برای شما می‌کند. هر جزء از قبل مونتاژ و برچسب گذاری شده است و سپس مستقیما به درب شما ارسال می‌شود، و در صورت نیاز به نصب، توسط پرسنل ایستا نصب می‌شود. البته مدت زمان تحویل هر پروژه ای با توجه به مقیاس و اندازه و یکسری عوامل دیگر محاسبه می‌شود و کارخانه ی ایستا توانایی بسیار بالایی در تولید، در 30 سال تجربه ی پر بار خود داشته است.

 

پارتیشن تک جداره مدولار

سفارش دکوراسیون اداری مدولار

از آنجا که ایستا پارتیشن اداری مدولار را با توجه به مشخصات شما تولید می‌کند، ما می‌توانیم طیف وسیعی از درخواست‌های سفارشی را برای هر گونه پروژه شما برطرف کنیم. از اندازه پروژه شما تا ویژگی‌های مورد نیاز، راه حل‌های مدولار ما متناسب با نیازهای شما طراحی شده است.

 

مبلمان اداری با کیفیت بالا

مبلمان اداری و پارتینشن‌های ایستا از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و می‌توانند ظاهر شیک و حرفه ای را ارائه دهند که محیط شرکت شما به آن احتیاج دارد. از پانل‌های دیواری شیشه ای بلند گرفته تا پانل‌های ام دی اف خصوصی تر، محصولات ما در محیط‌های اختصاصی و کنترل شده تولید می‌شوند و می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که هر جزء قبل از ارسال به محل کار شما از استانداردهای با کیفیت بالا مطابقت دارد.

 

نحوه نصب پارتیشن اداری مدولار

از آنجا که همه محصولات ایستا در کارخانه ی بزرگ ما واقع در ماهدشت کرج ساخته شده اند، نه در دفتر شما، ما می‌توانیم بسیاری از آشفتگی هایی را که معمولا مربوط به یک پروژه ساختمانی در دفتر است، به حداقل برسانیم. مبلمان اداری و پارتیشن ما آماده نصب برای شما ارسال می‌شود و در کوتاه ترین زمانی که فکرش را بکنید سریعا نصب می‌شوند.

 

اگر به دنبال خرید محصولات اداری، توسعه محیط اداری یا پیکربندی و پارتیشن بندی مجدد ساختمان خود هستید، پارتیشن مدولار اداری و مبلمان اداری ایستا راه حلی ایده آل است. سریع، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر سایش و فرسودگی در چندین دهه، محصولات ما متناسب با محیط شما ساخته شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تیم ایستا تماس بگیرید. 02188701330

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید