پارتیشن دست دوم

انتشار : 1400/02/27
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 2 دقیقه

پارتیشن یا همان تقسیم کننده‌ها راهی عالی برای افزایش پویایی در محیط کار هستند. پارتیشن‌ها محیط کار را انعطاف پذیرتر می‌کنند و استقبال روز افزون از آنها نیز به این دلیل است. پارتیشن‌ها را به دلیل خاصیت جا به جایی و انتقالی که دارند قابل واگذاری به دیگران نیز هستند. اگر قصد خرید پارتیشن دست دوم را دارید حتما تا انتهای این مقاله بخوانید. در این مطلب سعی کردیم ضمن برشمردن مزایا و معایب پارتیشن اداری دست دوم، مواردی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید را مطرح کنیم.


خرید پارتیشن اداری دست دوم

امروزه فراگیری دفاتر طرح باز و تغییر در سبک ادارات باعث افزایش چشم گیر خرید انواع پارتیشن اداری شده است. به دلایل مختلف استفاده از این دفاتر برای بسیاری از سازمان‌ها مفید است. پارتیشن در این گونه دفترها بسیار کارآمد است و کار تقسیم فضای اداری را به خوبی انجام می‌دهد.  برای خریدپارتیشن دست دوم باید فاکتورهای زیر را قبل از خرید در نظر داشته باشید:

 

  1. سبک دفتر شما

قطعا وقتی تصمیم به خرید کالایی به صورت دست دوم می‌گیرد انتخاب‌های شما محدود خواهد شد. قبل از انتخاب هر نوع پارتیشنی به تجارت خود فکر کنید. اگر تجارت شما از آن دست تجارت‌هایی است که مهم است دفتری شیک داشته باشید پس نباید سبک خوتان را فدای قیمت کنید. سبک دفتر خود را بشناسید و بدانید که نیاز به چه سبک پارتیشنی دارید. بعنوان مثال اگر در فضایی مدرن کار می‌کنید استفاده از پارتیشن شیشه‌ای برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 

  1. خدمات شرکت سازنده پارتیشن

خرید پارتیشن دست دوم به تنهایی و بدون داشتن آشنایی با شرکت سازنده به مراتب برای شما گران‌تر از پارتیشن نو تمام خواهد شد. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده پارتیشن کار نصب و جا به جایی پارتیشن را خود انجام می‌دهند. از طرف دیگر، بسیاری از افراد و شرکت‌ها با نحوه نصب و جا به جایی پارتیشن دیگر شرکت‌ها آشنایی ندارند.

بهتر است زمانی که قصد خرید پارتیشن را دارید از فرد یا سازمان مقابل اطلاعات مربوط به شرکت سازنده را طلب کنید. برخی از شرکت‌ها این خدمات را انجام نمی‌دهند. و نصب نامناسب و اشتباه هم خطرناک و هم ناکار آمد است.

 

پارتیشن اداری

  1. قیمت پارتیشن دست دوم

پارتیشن دست دوم ارزان شاید وسوسه برانگیز به نظر برسد اما حتما چالش‌های سختری در آینده برای شما ایجاد خواهد کرد. سعی کنید قیمت را تنها ملاک خرید قرار ندهد که مجبور نشوید در زمان کمی دو بار هزینه کنید. هنگام خرید دقت داشته باشید که پارتیشن‌ها ساییدگی شکستی زیادی نداشته باشند.

 

  1. رنگ پارتیشن

به تاثیر رنگ در محیط فکر کنید. امروزه همه‌ی روانشناسان به اهیمت رنگ در روحیه و خلقیات افراد پی برده‌اند. رنگی که انتخاب می‌کند علاوه بر جوانب زیبایی شناسی و تاثیر بر کارمندان باید با دیگر وسایل محیط هماهنگ باشد.

مبلمان اداری که در محیط خود دارید اگر به یک رنگ نباشند علاوه بر ایجاد نازیبایی باعث حواس پرتی و شلوغی در محیط می‌شوند. سبک خودتان را بشناسید و رنگ مناسب با سایر دکوراسیون خود انتخاب کنید.

  1. تکجداره یا دوجداره بودن پارتیشن

نیاز محیط شما چه نوع پارتیشنی است. اگر به دنبال صرفا پارتیشنی با قیمت متوسط اما با کیفیت بالا هستید، پیشنهاد ما پارتیشن تکجداره است. قیمت تمام شده پارتیشن تکجداره بسیار به صرفه است. پارتیشن‌های تکجداره ایستا جز آن دسته از پارتیشن‌هایی هستند که امکان انتخاب تقسیم‌های مختلف وجود دارد.

پارتیشن تکجداره ام دی اف یا شیشه‌ای و یا به صورت ترکیبی، در عین زیبایی کار بخش بندی محیط را به خوبی انجام می‌دهد. اما اگر خواهان پارتیشن‌هایی هستید که به صورت حرفه‌ای کار دیوار را برای شما انجام دهند، باید پارتیشن دوجداره را خریداری کنید.

پارتیشن‌های دوجداره برای جلوگیری از سر و صدای ناخواسته در دفتر عالی هستند. کاهش حواس پرتی در هر اداره‌ای ضروری است و مطمئناً با پارتیشن دوجداره می‌توانید از هرگونه شلوغی رهایی یابید.

 

  1. متریال استفاده شده در پارتیشن

در ساخت پارتیشن معمولا از سه نوع مواد غالب استفاده می‌شود. هنگام خرید پارتیشن به یاد داشته باشید که کیفیت مواد به کار رفته بسیار ضروری است. اکثر تولید کننده‌های پارتیشن که دارای سابقه و کارخانه هستند از مواد با کیفیت عالی استفاده می‌کنند. واضح است که هیچ شرکت بزرگی اعتبار خود را به دلیل مواد نامرغوب به خطر نمی‌اندازد.

 

  1. دوام

دوام و پایداری پارتیشن نیز بسته به نوع مواد به کار رفته است. به طور کلی پارتیشن چوبی دوام بیشتری از سایر پارتیشن‌ها دارد. اگر قصد خرید پارتیشن شیشه‌ای دست دوم را داشتید حتما از سیکوریت بودن شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید.

 

پارتیشن اداری

اما مزایای خرید پارتیشن جدید چیست؟

 

  • گارانتی

اولین و مهمترین دلیل خرید پارتیشن جدید، ضمانت است. وقتی شما از شرکتی معتبر پارتیشن خود را خریداری می‌کنید امنیت خاطر دارید. همیشه این نکته را در یاد خواهید داشت که اگر هم مشکلی به وجود آید شما می‌توانید به راحتی افراد پاسخگو را پیدا کنید.

 

  • تاثیر بر مشتریان

تصمیم مشتری برای سرمایه گذاری (یا ماندن در یک شرکت) اغلب براساس آنچه وی هنگام بازدید از مکان شما می‌بیند، انجام می‌شود. هنگامی که مشتری مشاهده کند که شما روی تجارت خود با خرید وسایل مناسب سرمایه گذاری کرده‌اید به شما اعتماد بیشتری خواهد کرد.

 

در پایان باید به این نکته اشاره کنم که پارتیشن دست دوم حتما انتخاب هوشمندانه‌ایی خواهد بود اگر تمام جوانب آن سنیجیده شود. خرید پارتیشن بدون در نظر گرفتن فاکتورهای گرفته شده بیشتر برای شما هزینه بر خواهد بود.

اگر برای خرید پارتیشن نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید با متخصصان ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید