پارتیشن شیشه ای اداری و راهکارهای جدید

انتشار : 1403/04/09
بروزرسانی : 1403/04/11
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

اگر قصد دارید از پارتیشن شیشه ای اداری، فقط به عنوان تقسیم کننده ی فضا بهره ببرید و برای افزایش کارایی و زیبایی آن برنامه ی خاصی ندارید، پیشنهاد ما این است که با مطالعه ی این مقاله، خلاقیت و نوآوری را وارد طراحی پارتیشن های اداری دفتر کار خود نمایید. 

هزینه پارتیشن بندی اداری، در برابر مزایای زیادی که برای دفتر کار شما دارد، کاملا قابل چشم پوشی است و این کار، نوعی سرمایه گذاری در تجارت شما به شمار می رود. پارتیشن اداری مدرن به خصوص پارتیشن شیشه ای، علاوه بر ایجاد جذابیت بصری ویژه، به عنوان یک ابزار مفید و کاربردی در دفتر کار شما کار می کند و تک تک اعضا را منتفع می سازد. 

در این جا به نکاتی می پردازیم که می تواند ایده ی صحیح شما در استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری را کاربردی تر و جذاب تر نماید. 

پارتیشن شیشه ای مدرن

راهکارهای خلاقانه در طراحی پارتیشن شیشه ای اداری

برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از طراحی و اجرای پارتیشن اداری سازمان خود به دست بیاورید، بهتر است نگاهی نوآورانه به آن داشته باشید. ذهن خود را از تصور "پارتیشن به عنوان دیوار" خالی کنید و به کاربری های هیجان انگیزی که پارتیشن می تواند برای دفتر کار شما داشته باشد بیندیشید. 

  • استفاده از درب شیشه ای تمام قد

یکی از بهترین کاربردهای پارتیشن شیشه ای اداری، ایجاد اتاق یا اتاقک هایی است که به ایجاد فضای مستقل برای کاربران، کمک کند. این فضاها می توانند به یکدیگر راه داشته باشند و شما می توانید در طراحی پارتیشن اداری، راه های ارتباطی را باز بگذارید. ولی زمانی که با شیشه سرو کار دارید، می توانید ارتباط بین فضاها را با درب های شیشه ای کنترل کنید. به این ترتیب فضاهای خصوصی تر و امن تر خواهید داشت که وجود درب به هیچ وجه تعاملات بین ایستگاه های کاری را محدود نمی کند. 

  • انتخاب پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس، فضا را بازتر و محدوده ی دید بصری را وسیع تر می کند. تداوم فضای کار و جریان بصری بدون شکست، هم از نظر کاربری و هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است. ترکیب این پارتیشن شیشه ای مدرن با دکوراسیون داخلی زیبا و چشمگیر دفتر کار، باعث گسترش نور طبیعی و افزایش ابعاد و مساحت فضا در دید مشاهده گر می شود. 

  • پروفیل آلومینیومی

استحکام، زیبایی و قابلیت تطبیق پذیری آلومینیوم، باعث شده است که به عنوان پروفیل پارتیشن شیشه ای به کار رود. شفافیت شیشه در کنار جلوه ی براق و مدرن آلومینیوم، که می تواند به روش آنادایز، به رنگ های مختلف، رنگ آمیزی شود، پارتیشن اداری شیشه ای مدرن را به یکی از پرطرفدارترین محصولات مبلمان اداری تبدیل کرده است. 

اگر قصد دارید با پارتیشن اداری، دفتر کار خود را سازمان دهی نمایید، به اسکلت بندی پارتیشن، توجه نموده و حتما از شرکت معتبری خرید کنید که دارای پارتیشن آلومینیومی مدرن و باکیفیت باشد. 

  • طرح دار کردن شیشه ها

پارتیشن شیشه ای طرح دار، می تواند نشان دهنده ی هویت سازمانی شما باشد. کافی است از طرح لوگو یا تایپوگرافی های خاص برند خود، بر روی شیشه ها کار کنید. طرح های مات که توسط روش سندبلاست ایجاد می شوند، زیبا و ماندگارند، ولی در صورت تمایل به تغییر آن ها، می توانید موضوع را با شرکت سازنده ی پارتیشن اداری در میان بگذارید تا طی فرآیندی چنذد روزه، این تغییرات انجام شود. 

پارتیشن میز گروهی

  • میز- پارتیشن

گاهی در ایستگاه های کاری یا ورک استیشن، از میز کار گروهی یا میز چند نفره استفاده می شود و لازم است به کمک وسیله ای به نام دیوایدر یا جداکننده، فضای شخصی هر نفر را تامین کرد. دیوایدر شیشه ای، پارتیشن شیشه ای کوچک شده ای است که بر روی این میزها نصب می شود. 

نتیجه گیری:

پارتیشن های شیشه ای می توانند به دفتر کار شما، رنگ و بویی مدرن و شیک بدهند و آن را برای انجام فعالیت شغلی پرسنل، بهینه سازی نمایند. درصورتی که هنوز در انتخاب بهترین پارتیشن شیشه ای اداری مردد هستید، می توانید با کارشناسان ما در شرکت ایستا تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان آن ها بهره مند شوید. در ضمن می توانید با بررسی پروژه های متنوع شرکت ایستا، برای پارتیشن اداری مورد نظر خود، ایده بگیرید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید