چرا پارتیشن شیشه ای اداری مدرن لازم است؟

انتشار : 1402/07/04
بروزرسانی : 1402/11/01
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

برای این که بتوانیم اهمیت پارتیشن اداری را در دکوراسیون داخلی یک دفتر کار مدرن بررسی کنیم، بهتر است به ویژگی های طراحی داخلی مدرن نگاهی بیندازیم. پارتیشن شیشه ای اداری مدرن، یکی از مفیدترین امکانات، در مبلمان اداری امروز است. 

پارتیشن اداری در دفتر کار مدرن چگونه کار می کند؟ 

اصل مهم و اساسی طراحی دفتر کار مدرن، توجه به نیازهای پرسنل و کارکنان است. تقریبا تمام موارد و اصول دیگر در خدمت این اصل مهم، تعریف و اجرا می شوند. یکی از دلایل اهمیت پارتیشن شیشه ای اداری مدرن این است که می تواند کاملا در جهت رفع نیازهای انسانی به کار گرفته شود. در این جا به برخی از این کارکردها می پردازیم. 

پارتیشن شیشه ای مدرن

  • تقسیم بندی اوپن آفیس

    در ابتدای مطرح شدن ایده ی ایجاد دفتر کار باز یا اوپن آفیس در طراحی داخلی اداری مدرن، این ایده بسیار جذاب بود. اما به مرور با شلوغ شدن فضای کار و از بین رفتن تمرکز کارمندان در انجام فعالیت های روزانه شان، اجرای این ایده با شک و تردید همراه شد. پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره این ویژگی را دارند که نظم و در عین حال تنوع چشمگیری به فضا ببخشند. شما با استفاده از پارتیشن اداری می توانید بدون این که ارتباط بین کارکنان را به طور کامل قطع کنید، فضای خصوصی لازم برای کار را در اختیارشان قرار دهید. 
  • افزایش نظارت عمومی

    دفاتر کار و ادارات سنتی براساس اتاق کار مجزا و دیوارهایی با مواد سخت کار می کردند. امروزه سیستم تجارت، این شیوه ی کار را مطابق با اصول بهره وری نمی داند و به کارمندان مجال داشتن فضایی کاملا شخصی و احتمال پرداختن به امور غیر شغلی را نمی دهد. پارتیشن اداری، به خصوص پارتیشن شیشه ای اداری مدرن این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که روی فعالیت کارکنان خود نظارت داشته باشید. پارتیشن شیشه ای طرح دار و پارتیشن شیشه ای مات می تواند نظارت را جزئی تر کند. شما می توانید پارتیشن اداری ام دی ام یا پارتیشن ترکیبی شیشه و ام دی اف ایستا را برای اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس بخرید و دسترسی به این فضاها را محدود کنید. 

پارتیشن شیشه ای اداری

  • ممانعت از گسترش صدا

    اگر می خواهید پارتیشن اداری شما کاملا عایق صدا باشد، باید آن را سفارش داده و کل اتاق را آکوستیک کنید. به شکل کلی پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره، عایق صدا نیست. ولی تا حدودی جلوی گسترش و پخش صدا را می گیرد. از آن جا که پارتیشن اداری یا دیوار داخلی اداری، کارکردهای متنوعی دارد، بهتر است براساس هر فضا و اولویت های آن فضا درباره ی جنس، اندازه و طرح آن تصمیم گیری کنید. به طور کلی پارتیشن بندی دفتر کار، مانند مبلمان اداری، تا حدودی به شکل عایق صدا عمل می کند. 
  • هماهنگی با مبلمان اداری مدرن

    اگر برای آسایش کارکنان خود اهمیت قائل باشید، حتما تصمیم به خرید میز کار و صندلی اداری مدرن و ارگونومیک دارید. مبلمان اداری ارگونومیک مانع از آسیب های جسمی و خستگی زودهنگام کارمندان شده و بهره وری را بالا می برد. خرید پارتیشن اداری مدرن به لحاظ زیبایی شناسی، مجموعه ی مبلمان دفتر کار مدرن شما را تکمیل می کند و به آن ظاهری شیک و مدرن می بخشد. بهتر است نگران قیمت پارتیشن اداری یا قیمت میز و صندلی اداری نباشید. خرید مبلمان اداری مرغوب و با کیفیت از برندهای معتبر، نوعی سرمایه گذاری در کسب و کار شما محسوب می شود.

پارتیشن شیشه ای اداری

  •  استفاده از نور طبیعی

    پارتیشن شیشه ای اداری مدرن می تواند خیال شما را در تامین نور طبیعی فضای دفتر راحت کند. البته این به شرطی است که در هنگام خرید یا اجاره ی دفتر کار، به تعداد و اندازه ی پنجره ها دقت کرده باشید. به طور کلی نور طبیعی برای هر فضای اداری و غیر اداری لازم است. شما با خرید پارتیشن شیشه ای اداری مدرن و استفاده از نور طبیعی، بخشی از روحیه و سلامت روانی کارکنان شرکت خود را تضمین می کنید. 
  • قابلیت استفاده ی مجدد و حذف و اضافه کردن قطعات

    شاید به دلیل شرایط اقتصادی نتوانسته باشید یک واحد تجاری بخرید و به شرکت خود اختصاص دهید. در این صورت، بهتر است دفتر کار استیجاری شما با پارتیشن اداری مدرن و مرغوبی تجهیز شود که قابلیت جمع آوری از یک فضا و نصب در فضای بعدی را داشته باشد. پارتیشن شیشه ای و ام دی اف اداری ایستا، نوعی سرمایه گذاری در تجارت شما محسوب شده و هر زمان که بخواهید می توانید این قطعات پارتیشن اداری مدرن را با طرح و نقشه ی جدید اجرا نمایید. 
  • تنوع در شکل و رنگ

    پارتیشن های شیشه ای را می توانید به صورت پارتیشن رنگی، پارتیشن مات، پارتیشن طرح دار و پارتیشن شفاف سفارش دهید. شما می توانید پارتیشن اداری تک جداره یا دو جداره ی دفتر کار خود را به صورت تمام قد یعنی به ارتفاع کف تا سقف، با به صورت نیم قد سفارش دهید. دیوار پارتیشنی شما می تواند با شیشه، ام دی اف یا ترکیبی از هر دو تولید شود. همان طور که می بینید، تنوع زیادی در سفارش و تولید پارتیشن وجود دارد و دست شما برای انتخاب طرح و مدل علاقه تان، کاملا باز است. 

پارتیشن تک جداره و دو جداره

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری مدرن

اگر قصد خرید پارتیشن شیشه ای اداری دارید، بهتر است بدانید به شکل کلی قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره، به دلیل مواد و متریال کمتری که در آن به کار رفته و ساختار ساده تری که دارد، از قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره کم تر است. یکی از ویژگی های پارتیشن تک جداره ایستا، امکان تقسیم بندی پنل است که آن را در مقابل ضربه و فشار مقاوم تر می سازد. همچنین این ویژگی به شما این امکان را می دهد که در تقسیم بندی های پارتیشن خود از ترکیب شیشه و ام دی اف هم استفاده کنید. مزیت دیگر قابلیت تقسیم بندیِ پارتیشن تک جداره ی ایستا، امکان استفاده از برخی از قطعات در ارتفاع کمتر، در صورت تغییر یا جابجایی فضای اداری است. 

شما می توانید پارتیشن اداری ایستا را را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید. کارشناسان ما در شرکت ایستا آماده ی ارائه ی مشاوره رایگان جهت طراحی دکوراسیون اداری و طراحی پارتیشن بندی دفتر کار شما هستند. با شماره تلفن ما در طراحان چیدمان ایستا 88701330_021 تماس بگیرید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید