چگونه میز کار اداری شیک بخریم؟

انتشار : 1402/06/12
بروزرسانی : 1402/10/05
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 6 دقیقه

اغلب مردم بخش زیادی از روز خود را پشت میز کار می گذرانند. نقش انواع میز اداری، در طراحی دکوراسیون اداری بسیار مهم و پررنگ است. اگر می خواهید برای دفتر کار خود، میز کار اداری شیک و مدرن بخرید، حتما چند نکته ی اصلی را در نظر داشته باشید. 

فارغ از این که می خواهید از میز کار خود چگونه استفاده کنید، خرید میز کار اداری مناسب، یک سرمایه گذاری بلند مدت است. اگر میز کار خود را از یک برند معتبر تولید و فروش مبلمان اداری بخرید، می توانید از کیفیت و ضمانت آن مطمئن باشید. 

اهمیت خرید میز کار اداری شیک و مناسب

در صورتی که بخواهید بهره وری بالایی در محیط کار داشته باشید، باید ابزار و تجهیزات مورد نیاز برایتان فراهم باشد. محیط کار یا میز کار نامناسب می تواند شما را از فعالیت با حداکثر پتانسیل کاری منصرف کند یا مانع فعالیت مفیدتان شود. گاهی ممکن است این اتفاق کاملا ناآگاهانه بیفتد. 

به عنوان مثال، میز کار کوچک می تواند حرکت و سازماندهی وسایل را برای کارمند دشوار کند. این موضوع باعث ایجاد یک فضای کاری به هم ریخته می شود و می تواند وقت کارمند را برای یافتن وسایل و مدارک تلف کند. حتی یک میز کار اداری کوچک، اگر درست طراحی شده باشد، می تواند کشو و فایل برای ذخیره سازی داشته باشد.

در مورد میز مدیریت، موضوع باز هم مهم تر و حساس تر می شود، زیرا یک مدیر شرکت، نمی تواند برای پیدا کردن اطلاعات وقت خود را صرف گشتن در میان انبوهی کاغذ کند. موقعیت ویژه ی مدیر یا مدیرعامل در یک شرکت ایجاب می کند، علاوه بر در اختیار داشتن کشو، قفسه و کمد اداری، حتی امکانات خاص تری مانند گاوصندوق یا الکتریک باکس روی میز، داشته باشد.

شما می توانید با خرید میز کار اداری شیک و مدرن به کارکنان خود کمک کنید تا لوازم و وسایلشان را بهتر سازماندهی کنند. سعی کنید با خرید مبلمان اداری مناسب و طراحی اداری مدرن، شرایط را برای افزایش بهره وری کارکنان خود فراهم نمایید. 

میز کار اداری ام دی اف

عوامل موثر در خرید میز کار اداری شیک

چه تصمیم گرفته باشید میز کار قدیمی و فرسوده ی خود را با یک میز کار مدرن و با کیفیت عوض کنید، و چه در شروع کار تجهیز دفتر کار و خرید مبلمان اداری نو باشید، لازم است نکاتی را در نظر بگیرید. همان طور که قبلا گفته شد خرید میز کار اداری خوب، یک سرمایه گذاری بلند مدت است و در صورت داشتن اطلاعات لازم، می توانید میز کار مناسبی انتخاب کنید.  

  • ارگونومی

    یکی از مواردی که در طراحی میز کار اداری باید در اولویت باشد، ارگونومی است. میز هم مانند صندلی باید ارگونومیک باشد یعنی با نیازها و شرایط فیزیکی افراد مطابقت داشته باشد. ارتفاع میز مهم ترین فاکتور در رعایت شرایط ارگونومیک میز است. میز اداری شرکت ایستا در همه ی انواع و مدل ها، 75 سانتیمتر ارتفاع دارد که اندازه ی استاندارد است. محل قرارگیری کشوهای میز، جای کیس کامپیوتر، کتیبه و اجزای دیگر در میز کار اداری شرکت ایستا، با رعایت اصول طراحی ارگونومیک ساخته می شود. 
  • عملکرد

    در هنگام خرید میز کار اداری شیک، باید عملکرد آن را در نظر داشته باشید. یک میز مدیریتی اداری به دلیل اندازه و نوع فعالیت مدیر، معمولا با فضای ذخیره سازی کشوها و فایل ها و ابعاد نسبتا بزرگ ساخته می شود. طبیعتا قیمت میز مدیریتی با مواد و جزییات بیشتری که در ان به کار رفته، گران تر از قیمت یک میز کارمندی معمولی است. بنابراین شما هر میز کار را بر اساس نیازهای کاری کاربر آن تهیه می کنید. 
  • اندازه میز و دفتر کار

    قبل از خرید میز کار اداری شیک و مورد پسندتان، لطفا فضای دفتر کار را کاملا اندازه گیری و چیدمان دکوراسیون را طراحی کنید. قطعا میزهای بزرگ برای دفتر کار کوچک مناسب نیست. از طرفی میز کار کوچک هم در یک فضای اداری بزرگ ممکن است فضا را به هدر بدهد. پیش از هرچیز محدوده ای که می خواهید به هریک از پرسنل اختصاص دهید مشخص کنید. سپس متناسب با نوع و مقدار فعالیت و وسایل مورد نیاز بر روی میز کار یا در فضای ذخیره سازی میز کار، طرح و اندازه ی میز را مشخص کنید. شما می توانید اندازه ی میز دلخواه و مورد نیاز خود را به ما در شرکت ایستا سفارش دهید. 
  • متریال سازنده میز کار اداری

    ام در اف و آهن دو ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی میزهای اداری شرکتی ایستا هستند. میز پلاستیکی، میز چوبی، میز شیشه ای و میز فلزی مدل های مختلف میز کاری هستند که امروزه هر کدام به دلایلی در صنعت مبلمان اداری توصیه نمی شوند. هر چند که از آن ها به شکل تزیینی و ترکیبی با مواد اصلی استفاده می شود. یک میز کار اداری شیک می تواند از ترکیب این مواد ساخته شده باشد. میز مدیریت لاکچری ایستا مدل IM400-1 ترکیب بی نظیری از متریال های گوناگون مثل ام دی اف، شیشه و آلومینیوم است. 

میز مدیریت اداری

  • طرح و رنگ میز اداری

    طرح و رنگ مناسب میز اداری یک شرکت تا حد زیادی به جایگاه کاربر آن بستگی دارد. طبیعی است که خرید میز مدیریت لوکس و شیک، به مراجعین و مشتریان شما این حس را منتقل می کند که در تجارت خود موفق هستید. مبلمان اداری در بعضی پست ها و مشاغل کاربرد تبلیغاتی دارند. ولی در مورد پرسنل و کارکنان شرکت این موضوع متفاوت است. آن ها باید در فعالیتی که پشت میز کار اداری شیک خود انجام می دهند، راحت و بانشاط باشند تا بتوانند بهتر کار کنند. ممکن است یک شرکت نوپا و سرزنده از رنگ های شاد و خالص نتیجه ی مطلوب تری دریافت کند، در حالی که یک سازمان تجاری قدیمی، رنگ ها و طرح های کلاسیک را ترجیح دهد.  
  • مدیریت بودجه ی خرید مبلمان اداری

    یک سازمان یا واحد اداری علاوه بر میز کار، به مبلمان اداری دیگری هم نیاز دارد. صندلی اداری، انواع مختلف فایل اداری و کمد اداری، پارتیشن شیشه ای یا پارتیشن ام دی اف جداکننده و بسیاری محصولات دیگر...اگر بودجه ی کافی ندارید از میز کار گروهی یا میز کار مدولار استفاده کنید تا ضمن اشغال کمتر فضا، کارایی بیشتری داشته باشید. بهتر است بودجه ی خود را طوری مدیریت کنید تا بتوانید در دکوراسیون داخلی دفتر کار خود، همه ی مبلمان اداری لازم را با بهترین قیمت بخرید.
  • آشنایی با شرکت تولید کننده و فروشنده ی میز کار اداری

حتی اگر همه ی پارامترهای بالا در محصول انتخابیتان وجود داشت، باز هم بد نیست برای اطمینان بیشتر، پروژه های انجام شده ی شرکتی که می خواهید میز و مبلمان اداری خود را از ان تهیه نمایید، بررسی کنید. تعدد و تنوع پروژه های قبلی انجام شده و موفقیت آن ها، می تواند به درستی باعث جلب بیشتر اعتماد شما شود. به هرحال نکته ای که نباید فراموش کنید این است که هرگز خرید میز کار اداری شیک را دست کم نگیرید. هریک از لوازم، تجهیزات و محصولاتی که در دفتر کار شما قرار می گیرد، معرف برند و هویت کسب و کار شما است.

میز کار اداری شیک ایستا

اگر هنوز نمونه میزهای اداری شرکت ایستا را ندیده اید، حتما در اسرع وقت به سایت سر بزنید. محصولات ایستا با بهترین کیفیت و قابل سفارش در اندازه و رنگ دلخواه شما است. کافی است با کارشناسان فروش ما در شرکت ایستا تماس بگیرید تا آن ها ضمن بررسی فضای دفتر کار شما و ارزیابی نیازها و اولویت های کاریتان، بهترین ایده ها جهت دکوراسیون داخلی اداری را به شما پیشنهاد دهند. شماره تماس ما: 88701330_021 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید