نحوه چیدمان دفتر بعد از کرونا

انتشار : 1400/01/18
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

سوالی که شاید در ذهن خیلی از افراد نقش بسته باشد این است که بعد از کرونا چه می‌شود؟ عدم اطمینان زیادی برای برنامه بعد از ویروس کووید 19 وجود دارد. آیا همه چیز مثل سابق می‌شود یا اینکه ویروس کرونا همه چیز را تغییر داده است. باید این را بدانید که این ویروس همه چیز را تغییر داده و تا مدت نامعلومی هیچ چیز مثل سابق نخواهد بود. در این مقاله ما از تجارب خود برای چیدمان دفتر بعد از کرونا برای شما صحبت کردیم با ما همراه باشید.

 

ایجاد فاصله با استفاده از پارتیشن

چالشی که بسیاری از دفاتر با آن روبرو هستند اطمینان از یک فاصله اجتماعی مناسب بین افراد در محل کار است. کارمندان با دانستن اینکه کارفرمایشان چیدمان دفتر بعد از کرونا با فاصله اجتماعی مناسب را فراهم می‌کند، احساس امنیت بیشتری می‌کنند تا بتوانند به جای نگرانی درمورد بیماری، بر کار خود تمرکز کنند.

میزهای اداری طی سال‌های گذشته کوچک شده‌اند، بیشتر به این دلیل که فناوری ما (تلفن‌ها، رایانه‌ها، چاپگرها، دستگاه‌های نمابر) یا از رده خارج شده‌اند یا نیز کوچک شده‌اند. آیا میزهایتان را برای ایجاد مرزهای مناسب اجتماعی از نظر اندازه افزایش می‌دهید یا فضای خالی بیشتری بین آن‌ها ایجاد خواهید کرد و چیدمان دفتر بعد از کرونا در دفتر خودتان را تغییر خواهید داد؟ در نهایت تصمیم با شماست.

 

مشاغلی که در گذشته از اوپن آفیس‌ها استفاده کرده‌اند ممکن است استفاده از میزهای بزرگ را برای استفاده کارمندان ادامه دهند (به ویژه کسانی که در یک برنامه کاری انعطاف پذیر هستند و فقط چند بار در هفته یا ماه در دفتر کار می‌کنند). هنوز هم صندلی‌ها باید دور میز باشند اما اطمینان حاصل کنید که فاصله مناسب را از همکار خود داشته باشید. به عنوان مثال، میزی که روزی 8 نفر را در خود جای می‌داد اکنون ممکن است فقط جایگاه 3 نفر باشد و آن 5 کارمند دیگر ممکن است در آن روزها از خانه کار کنند. علاوه بر این، برخی از مشاغل می‌توانند از پنل‌های شیشه‌ایی مانند تصویر زیر برای محافظت از کارمندان استفاده کنند. بنابراین بسیار ضروری است که چیدمان دفتر بعد ازکرونا تغییر پیدا کند.

چیدمان مبلمان دفتر کار بعد از کرونا

اگر شغلی دارید که نمی‌توانید در خانه کار کنید؛ باید روی میزهای جدیدی که فاصله ایمنی بین کارمندان ایجاد می‌کنند سرمایه گذاری کنید و یا فضای خود را دوباره طراحی کنید تا مطابق با دستورالعمل‌های جدید باشد. در بسیاری از موارد شما می‌توانید همان فضا را با استفاده از مبلمان اداری و یا پارتیشن دوباره چیدمان کنید. ما تیم مبلمان اداری و پارتیشن ایستا اینجا هستیم تا به شما مشاوره دهیم. 

 

ایجاد فاصله با دفتر اپن آفیس

 

تحقیقات نشان داده است که فضاهای اداری باز چندان مثمر ثمر نیستند. مهمترین علت لمس وسایل توسط همگان است. دستگیره‌ها، درها، صندلی و تمام اشیا در دفتر ممکن توسط هر فردی لمس شود. این دفاتر ممکن است که از نظر فاصله، ایمن به نظر برسند اما از منظر گسترش میکروب نسبتا ایمن نیستند. ما می‌دانیم که تهویه مناسب برای جلوگیری از انتشار COVID-19  و سایر عوامل بیماری زا کلیدی است و داشتن یک فضای اداری باز که در آن می‌توانید پنجره‌ها را باز کنید، سرعت تهویه دفتر را بهبود می‌بخشد.

 

تمرکز بیشتر بر روی مبلمان، لوازم و روکش‌ها

 

ما باید محیط خود را با استفاده از مبلمان قابل انعطاف تجهیز کنیم. چیدمان دفتر بعد از کرونا باید به صورتی باشد که برای ضدعفونی کردن زیاد مشکلی را ایجاد نکنند. دارا بودن کیفیت در کنار کارآمدی ویژگی مهم مبلمان اداری است. مبلمان باید سبک و انعطاف پذیر باشند. این قابلیت که به راحتی قابل جابجایی، پیکربندی و تمیزکاری باشند، به شما اطمینان می‌دهد که کارمندان خود را ایمن نگه داشته‌اید. علاوه بر این، استفاده از صندلی‌های اداری قابل شستشو مثل صندلی چرمی برای نشستن بسیار مناسب هستند.

چیدمان مبلمان دفتر کار بعد از کرونا

در چیدمان دفتر بعد از کرونا سعی کنید از حسگرهای حرکتی به هنگام ورود به اتاق، چراغ‌ها با سنسور روشن شوند و یا درهایی که با سنسور حرکت یا تشخیص چهره به طور خودکار باز می‌شوند، از راهکارهایی است که می‌توان تماس را به حداقل رساند.

 

 

اتاق‌های کنفرانس کوچکتر

 

بسیاری از کارفرمایان کار را برای کارکنان راحت‌تر کرده و به کارمندان بیشتری امکان دورکاری می‌دهند. اما از آنجا که برخی از کارمندان هنوز در داخل دفتر کار می‌کنند، مشاغل باید اطمینان حاصل کنند که کارکنان می‌توانند به طور مکرر و بی وقفه به یکدیگر متصل شوند. شما می‌توانید دو نفر را که در یک اتاق جلسات کوچکتر کار می‌کنند (در حالی که هنوز فاصله اجتماعی دارند) با کسانی که از خانه کار می کنند برقرار کنند.

 

 

شفافیت اداری مساوی آموزش کارمندان

 

ما برای اطمینان از حفظ نظم، به علائم و نشانه گذاری‌های جاده‌ها عادت کرده‌ایم، اما گاهی اهمیت حیاتی آن‌ها را فراموش می‌کنیم. شما نیز می‌توانید از نشانه‌ها استفاده کنید. بهترین راه برای اطمینان از رعایت فاصله مناسب اجتماعی و کاهش تراکم کارکنان هنگام انتظار برای آسانسور گذاشتن برچسب‌های روی کف زمین برای نشان دادن محل استقرار فرد در هنگام انتظار است. مشاغل باید با کارمندان و میهمان خود ارتباط برقرار کرده و شفاف برخورد کنند و پروتکل‌های بهداشتی را واضح برای همگی مطرح کنند.

 

چیدمان مبلمان دفتر کار بعد از کرونا 

متفاوت بودن را قبول کنید

اکنون زمان تفکر خارج از چارچوب است. نحوه کار ما در حال تغییر است و فضاهای غیر متعارف اداری با نقشه های منحصر به فرد می‌توانند به برند شما کمک کنند. کارمندان را ترغیب به تفکر خارج از چارچوب و ارائه فرصت های سودآور جدید کنید. وقتی کارمندان با کار انعطاف پذیر و فاصله اجتماعی باشد راحت تر و سریعتر کار می‌کنند.

 

خدمات حرفه‌ای مبلمان اداری و پارتیشن ایستا

تیم با استعداد و باتجربه ایستا می‌تواند روشی ایده‌آل برای ترکیب و مطابقت محصولات متناسب با تجارت شما و متناسب با بودجه تان فراهم کند. تیم ما می‌تواند خدمات حرفه‌ای به شما ارائه دهد تا تمام بخش‌های محل کار شما را با مبلمان زیبا و کاربردی تجهیز کند.

امروز با تیم ایستا تماس بگیرید!

اگر به هر یک از راه حل‌های دفتر ما علاقمند هستید و یا اگر می‌خواهید در مورد خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با شماره 982188701330+  تماس بگیرید و یا به info@istafurniture.ir  ایمیل ارسال کنید.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید