میز اداری

میزهای اداری یکی از مهمترین تجهیزات اداری هستند. میزهای اداری باید داری استحکام و مقاومت و در عین حال زیبایی باشند. میز شما نشان دهنده رده و جایگاه کاری شما هم هست، پس باید در خرید میز اداری دقت لازم را داشته باشید.

میز

میز اولین لازمه برای استارت هر کاری در هر زمینه است. همه ی افراد برای استارت کار خود به میز احتیاج دارند. رفته رفته با گذر زمان این نیاز شناخته شده و میزها حالت تخصصی تری پیدا کرده اند به طوری که برای هر کاری و هر شخصی با هر رده ای میز به خصوص وجود دارد. برای خرید میز سعی کنید از شرکت‌های با تجربه که تولید کننده هستند، خرید خود را انجام دهید. شرکت ایستا با تولید تجهیزات اداری مثل میز اداری و پارتیشن اداری یکی از برترین تولیدکنندگان در این زمینه است.


نمونه میزهای مدیریتی ایستا از نظر رنگ، ابعاد و اندازه همگی قابل تغییر به خواست مشتری هستند. تنوع سبک طراحی میزهای اداری ایستا در سه مدل کلاسیک و مدرن است که با توجه به نیاز محیط اداری مشتری قابل اجرا میباشد. ویژگی مهم خرید از گروه ایستا امکان خرید به صورت یک گروه کالایی است. یعنی شما بعد از انتخاب میز اداری مورد نظرتان می‌توانید کمد، کردنزا، صندلی و حتی پارتیشن ست محصول خود را به صورت یکجا خریداری کنید.

 میز اداری

انواع میز اداری

میزهای اداری داری انواعی است که به ترتیب هر یک را برای شما توضیح خواهیم داد:

 

 میز مدیریت

میز مدیریت معمولا به دلیل جایگاه مهم مدیریت در هر مجموعه کاری، از میزهای دیگر بزرگتر هستند. دسترسی‌های موجود در این میزها معمولا شامل جای گاوصندق، الکتریک باکس و پورت‌های یو اس بی، کشوهای بزرگتر و... است. میزهای مدیریتی دارای مدل‌های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک است. به دلیل جایگاه مدیر و اهمیت اتاق مدیریت در هر شرکت و سازمان، شرکت ایستا مجموعه محصولات اداری مدیریت را، در قالب میز مدیریت اداری، میز کنفرانس اداری، کردنزا یا کمد مدیریتی و میز جلو مبلی، تولید می کند. شما می توانید این مجموعه ی هماهنگ از نظر شکل و رنگ را برای اتاق مدیریت دفتر کار خود سفارش دهید. 

میز مدیریت اداری

میز معاونت

طراحی میز معاونت ایستا برای فردی با جایگاه مهم و درجه یک صورت گرفته است. کیفیت و ویژگی‌های این محصول به قدری عالی است که از این محصول مدیرانی که فضای محدودتری دارند نیز می‌توانند استفاده کنند. بعنوان مثال در یکی از میزهای معاونتی ایستا میز کنفرانس کشویی جایگذاری شده است. این میز با اینکه جای کمتری نسبت به میز کنفراس اشغال می‌کند اما در عین حال دو محصول، هم میز معاونتی و هم میز کنفرانس را در خود جای داده است.

میز اداری کارشناسی

اندازه میزها معمولا بر اساس جایگاه اداری به ترتیب کوچکتر می‌شود. میز کارشناسی نسبت به میز مدیریت شکوه و جلال کمتری دارد، اما دارای برخی دسترسی هاست که هر کارشناسی در هر سازمانی به آن احتیاح دارد. در این میز فضاهای زیادی برای کارمندان و کارشناسانی که در محیط کار با اسناد زیادی سروکار دارند وجود دارد.

 

میز کارمندی

با توجه به اینکه در هر مجموعه‌ای تعداد کارمندان از هر جایگاه و پست دیگری بیشتر است انتخاب و چیدمان میز کارمندی از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. ازجمله خصوصیاتی که موقع خرید میز اداری کارمندی باید به آن توجه داشت کیفیت و جنس مرغوب محصول با توجه به کاربری بسیاری که میزهای اداری دارند و هماهنگ بودن آن با فضای اداری موجود به دلیل تعداد زیادی که در هر سازمانی مورد نیاز است می‌باشد. تنوع طرح و رنگبندی میزهای اداری مدرن ایستا باعث شده تا انتخابی ایده آل برای محیط‌های اداری مختلف باشد. طراحی میزهای کارمندی به گونه‌ای است که سعی شده از حداقل فضای میز حداکثر استفاده صورت پذیرد. 

میز اداری مدرن

میز اداری کنفرانس

میز کنفرانس یکی از مهمترین بخش‌های هر اداره است که معمولا محل جلسات و تصمیات مهم است. شرکت ایستا برای اینکه بهترین خدمات را به مشتری ارائه کند انواع میزهای کنفرانس در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف تولید کرده است. نکته مهم محصولات ایستا امکان سفارش محصول براساس اندازه و رنگ مورد نیازشان است که برای مشتریان مهیا شده است.

 

میز پذیرش

شامل تمام میزهای است که اپراتور پشت میز، وظیفه پاسخگویی مستقیم به مراجعه کنند را دارد. میز پذیرش شامل کانتر منشی اطلاعات، کانتر گیشه، پیشخوان و میز پذیرش است. میزهای پذیرش ایستا برای تمام فضاهایی که ارباب رجوع به آنجا مراجعه می‌کند و همچنین در همه فضاهای کوچک و بزرگ قابل اجراست.

میز کامپیوتر

میز کامپیوتر و یا میز لپ تاپ که دارای چرخ و محلی برای قرار دادن کتاب، لپ‌تاپ و لوازم تحریر هستند. برای اطلاعات بیشتر دراین مورد و دیدن محصولات بیشتر به بلاگ میز لپتاپ مراجعه نمایید.

 

میز جلو مبلی

میز جلو مبلی همانطور که از اسم آن مشخص است میزهای ساده در مدل‌های مختلف هستند که برای جلوی مبل‌های اداری در فضای کار طراحی شده‌اند. این میزها نیز قابلیت ست شدن با دیگر میزهای مجموعه ایستا را دارند.

 

میز مدولار یا ماژولار

میز ماژولار میزهای ساده‌ایی هستند که در ابعاد مختلفی قابل سفارش هستند. میزهای ماژولار از دیگر میزهای معرفی شده قیمت کمتری دارند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که خودتان با خرید چند میز ماژولار یک میز اداری مناسب داشته باشید.

 

میز کار گروهی

میز کار گروهی یا cowork ها مناسب برای محیط‌های کار اشتراکی و یا برای مجموعه‌هایی که فضای کمی برای کارکنان خود در اختیار دارند هستند. میز کارگروهی یا مشترک را می‌توانید از ترکیب میزهای کارشناسی یا کارمندی انتخاب کنید یا به صورت مجزا سفارش دهید.

میز کار اداری

خرید میز اداری

اگر قصد خرید میز اداری را دارید باید به چند نکته توجه کنید. اول نیازهای دفتر کارتان را شناسایی کنید. مشخص کنید به چند میز برای چه تعدادی نیاز دارید. فضای و محیط کاری را نیز در نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر در اتاق کار کوچکی قصد استخدام 4 کارمند را دارید باید از میزهای متصل شده به هم یا میزکار گروهی استفاده کنید. به رده سازمانی نیز توجه کنید. اگر قصد خرید میز برای معاون یک مجموعه را دارید یا کارشناس یک سازمان هستید به دسترسی‌های متفاوتی احتیاج خواهید داشت.

اما پیشنهاد ویژه گروه طراحان چیدمان ایستا به شما این است که برای خرید میز اداری به طور رایگان از ما مشورت بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین محصول را به شما معرفی کنیم.

 

میز اداری در تهران

با دنیای اینترنت و فضای دیجیتال دیگر فرق چندانی در خرید حضوری و خرید اینترنتی وجود ندارد اما بسیاری از افراد و به خصوص سازمان ها علاقه به دیدن محصول از نزدیک قبل از خرید دارند. ابتدا شما برای خرید در تهران باید مطمئن شوید که از یک واسطه خرید خود را انجام نمی دهید تا بیشترین سود را از خرید خود ببرید. پس باید یک برند برای خرید میز اداری خود پیدا کنید. پس از انتخاب برند مورد نظر در مورد تجربه ها مشتریان و مواد اولیه ورد استفاده آن برند تحقیقات خود را انجام دهید. برند ایستا از معدود برند های معتبر در این حوزه می باشد. برای خرید میز اداری در تهران می توانید از شو روم شرکت ایستا در یوسف آباد دیدن نمایید. شما با خرید میز اداری در تهران از شرکت ایستا نگرانی بابت گارانتی و خدمات پس از فروش نخواهید داشت. به دلیل شعار تیم ایستا " خلاقیت در طراحی ، کیفیت در تولید " شما بهترین محصول با بهترین کیفیت را با هزینه ای بسیار مناسب خریداری خواهید کرد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02188701330 تماس حاصل فرمایید.

میز اداری وکیوم

استفاده از روکش وکیوم در میزهای اداری تقریبا امری مرسوم است. میز اداری وکیوم در واقع، ویژگی یک میز است که طی فرایندی در کارخانه انجام می‌شود و میز اداری وکیوم مدلی خاص نیست. به عبارت دیگر شما می‌توانید میز اداری کلاسیکی داشته باشید که روی ام دی اف میز روکش وکیوم شده باشد. وکیوم کردن باعث می‌شود مستحکم ترین روکش را با کمترین ضخامت داشته باشیم یعنی میز در عین حال هم استحکام بالایی پیدا می‌کند و به دلیل ضخامت کمتر امکان طراحی‌های متنوع‌تری را نیز به گروه طراحان می‌هد.

میز اداری ارگونومیک

اصطلاح " ارگونومیک" به کارآیی و راحتی بدن انسان اشاره دارد. بنابراین میز اداری ارگونومیک تولید شده در شرکت ایستا، با در نظر گرفتن این دو عامل کلیدی طراحی شده است. مبلمان اداری ارگونومیک به شما در نشستن استاندارد و کار کردن در حالت‌های استاندارد کمک بسیاری می‌کند. شما زمانی که پشت این میزها می‌نشینید؛ با مجبور شدن به راست نشستن، شانه‌های خود را شل کنید، مچ دست خود را در موقعیت 90درجه قرار دهید و خیلی به صفحه مانیتور خود نزدیک نشوید، این مدل نشستن باید یک روز کاری بسیار بهتری را برای شما ایجاد کند. البته، یک میز نمی تواند شما را مجبور به رعایت این عادات کند؛ اما یک میز اداری ارگونومیک کار را بسیار راحت تر می‌کند.

میز لپ تاپ شیک : میز لپ تاپ ایستا IL100 بهترین انتخاب برای دورکاری و یا حتی استفاده به عنوان میز اداری ایستاده است.

میز اداری


میز ارگونومیک برای فضاهای کوچک

خرید بهترین میز ارگونومیک از مبلمان اداری ایستا به شما کمک می‌کند تا این سلامتی را حفظ کنید، حتی پس از یک روز کاری 8 یا 10 ساعته‌ی خسته کننده و پر مشغله! به قول معروف " سلامتی ثروت است "

میز کارمندی ایستا IC600-2 یک میز ارزان کارمندی به حساب می‌آید که علاوه بر زیبایی کارایی زیادی دارد. این میز طرفداران زیادی دارد.

میز اداری

با وجود ویروس کرونا بسیاری از افراد در خانه مشغول کار هستند؛ اگر شما نیز از این دسته مردم هستین که در خانه کار می‌کنید، می‌توانید از میز لپ تاپ و یا میز اداری کوچک در منزل استفاده کنید و فضای کاری خود را در خانه بسازید.

هنگام خرید بهترین میز اداری ارگونومیک، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید: راحتی، اندازه، قیمت، حالت بدن.

مانند اکثر خریدها، نادر است که بتوانید همه ی این ویژگی‌ها را در یک محصول داشته باشید؛ به احتمال زیاد، باید نیازهای خود را اولویت بندی کرده و بر این اساس خرید کنید. اما میز و صندلی ارگونومیک ایستا اکثر این ویژگی‌ها را داشته و همه ی کسانی که یکبار از ما خرید کرده اند، تبدیل به مشتری دائمی ایستا شده اند.

خرید میز کارشناسی  IE700 از شرکت ایستا در اندازه ها مختلف امکان پذیر است. این میز نیز به علت زیبایی و راحتی و همچنین ارائه فضای ذخیره سازی مناسب از محبوبیت زیادی برخوردار است.

میز اداری

میز اداری ام دی اف

برای تولید میزهای اداری از انواع مختلفی از متریال استفاده می‌شود. یکی از محبوب‌ترین میزهای اداری مورد استفاده در مجموعه‌های اداری و سازمان‌ها میزهای اداری MDF است. ام دی اف نوعی ورقه ساخته شده از ترکیبات چوبی است. میزهای ام دی اف در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند. تولید کنندگان ایستا با توجه به رسالتی که دنبال می‌کنند همیشه از بهترین متریال برای ساخت میز اداری ام دی اف استفاده کرده‌اند.

میز اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن در سال‌های اخیر به مرور طرفدران بیشتری پیدا کرده است. ویژگی مبلمان اداری مدرن این است که تمامی دکوراسیون اداری محیط شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با کمی تغییر در کل اتاق می‌ توانید این مدرنیته شدن را به سادگی به فضای اداری خود بیاورید. میزهای مدرن اداری معمولا سبک به نظر می‌رسند. زوایه‌های تند و 90 درجه محسوس‌تری در طراحی‌شان استفاده شده است. اکثر در رنگ‌های سرد مثل سفید، طوسی، خاکسری و امثال این رنگ‌ها هستند. منظور از مبلمان مدرن کلیه لوازم اعم از میز اداری، فایل اداری ، پارتیشن اداری و کمد اداری و... است.

ویژگی یک میز اداری مدرن سازگاری است. برای خرید میز اداری مدرن از شرکت ایستا می توانید به قسمت میز اداری سایت ایستا مراجعه کنید. ایستا بهترین برند در خرید میز اداری و مبلمان اداری از لحاظ کیفیت و قیمت است. مبلمان اداری با کیفیت، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی و کارآمد با یک محیط اداری خیلی سریع سازگار می‌شوند. مبلمان و میزهای این سبک معمولا سبک‌تر، باریک‌تر ، قابل تنظیم، ارگونومیک و سازگار با محیط زیست هستند. با رفع کاغذ بازی قدیمی در دفاتر کار در محیط مدرن اداری می‌توان تعداد کمتری فایل و کمد اداری جای داد. در این صورت می‌توان فضا را با قرار دادن مثلا یک کردنزا به سبک مدرن دکوراسیون را نیز به سادگی به فضایی مدرن و مفید تبدیل کرد.

گرایش مبلمان اداری مدرن به سمت طراحی مدولار با قابلیت جدا شدن و پیکربندی مجدد بدون ایجاد اختلال در روند کار است. و استفاده از پارتیشن‌های کوتاه و بلند به جای دیوار حس سبکی را در این دفاتر به ما منتقل می‌کند.

اصول مدرنیستی به صورت کلی از نگاهی تمیز و ساده استقبال می‌کنند. اصول اصلی سبک مدرن عبارتند از:

  • طراحی مینیمالیستی
  • سطوح صاف
  • خطوط تمیز و مستقیم
  • رنگ های گرم خنثی، که با رنگ‌های واضح برجسته شده‌اند
  • موادی که هم چوب و هم فلزات را شامل می‌شود

میز اداری

متریال میز اداری مدرن بیشتر از جنس فلز و ام دی اف است. امروزه خرید میز اداری مدرن، بسیار پرطرفدار است. پر رنگ ترین ویژگی میزهای مدرن استفاده از متربال مختلف مانند فلز و چوب با طراحی مدرن و خاص در یک محصول است. میز اداری مدرن همانطور که از نامش پیداست، از سبک مدرن پیروی می‌کند. در سبک مدرن از خطوط ساده در طراحی استفاده می‌شود و از تزیینات اضافی و تجمل دوری می‌شود.

خرید میز اداری مدرن مزایای زیادی دارد اما ممکن است از لحاظ فضای ذخیره سازی حس کنید که فضای کافی در اختیار شما قرار نمی دهد که این مشکل به سادگی با خرید یک فایل اداری در کنار میز قابل حل است. نگران هزینه نباشید زیرا در میزهای مدرن و مینیمال از میزان ام دی اف و یراق آلات کمتری استفاده شده است. بنابراین قیمت میز اداری مدرن از قیمت میز اداری کلاسیکِ پر از تزئینات و یراق آلات متنوع، کم تر است. 

از سبک مدرن برای مکان‌های کوچک می‌توانید استفاده کنید. با استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون از میزان هزینه شما نیز کاسته می‌شود. زیرا سادگی در این نوع دکوراسیون برای محیط کار، حرف اول را می‌زند. اگر می‌خواهید کاملا این سبک را در دفتر کاری خود اجرا کنید، حتما میز اداری مدرن خود را به رنگ‌های خنثی انتخاب کنید. البته برای پویاتر نشان دادن دفتر کار خود می‌توانید از یک رنگ شاد در جزییات استفاده کنید. پس از خرید میز اداری مدرن، کار شما برای ایجاد دکوراسیون مدرن محیط کاریتان به پایان نرسیده است!

سعی کنید موارد مهم و ضروری سبک مورد نظر خود را رعایت کنید؛ مثلا نظم و ترتیب در چیدمان میزها و تجهیزات اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. وسایل اضافی را از محل دید دور کنید و به یک ترتیب درست برای باقی میزها برسید. باز بودن دید و مرتب بودن علاوه بر زیباتر نشان دادن محیط شما، باعث آرامش ذهنی بالا و تمرکز در بین پرسنل می‌شود. اگر از طرفدارن سبک مدرن هستید گروه طراحان ایستا مدل‌های بسیاری را برای شما طراحی و آماده کرده است. شما از هر گروه محصولات ایستا مثلا میز مدیریتی یا حتی کارمندی قصد خرید داشته باشید می‌توانید از میان تنوع بالا انتخاب کنید.

میز اداری کوچک

گروه طراحان چیدمان ایستا برای راحتی مشتریان و تامین نیازشان انواع میزهای اداری را در ابعاد مختلف به بازار عرضه کرده است. اگر به دنبال خرید میزهایی با ابعاد کوچک می‌گردید مدل‌های بسیاری برای شما وجود دارد که با تنوع بالا می‌توانید انتخاب کنید. بعنوان مثال در میز کارمندی شما می‌توانید میزی به ابعاد 120 در 75 را داشته باشید.

اما ممکن است فضای شما محدود باشد و به دنبال ترکیبی از میزها برای محیط کاری خود باشید که در این صورت می‌توانید از میزهای ماژولار در ابعادهای کوچکتر استفاده کنید. ویژگی مهم میزهای ماژولار این است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به هر نحوه‌ای که مایل باشید محل کار خودتان را با میز اداری چیدمان کنید.

میز اداری ساده

میزهای اداری ایستا دارای انواع مختلفی است که در بالا ذکر کردیم. تنوع مدل‌ها در سه دسته کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک جای می‌گیرند. بسته به مدلی که شما به دنبال آن باشید ایستا میز اداری تولید کرده است. امکان سفارش دادن محصول نیز برای ساخت وجود دارد.

اگر به دنبال میز اداری ساده‌ایی می‌گردید پیشنهاد ما به شما میزهای کارشناسی و کارمندی است که در عین زیبایی و کارایی ساده و راحت نیز هستند. اما اگر این مدل‌ها نیز مورد پسند شما نبودند میزهای ماژولار ساده‌ترین نوع میز کار اداری هستند که ساده و ارزان‌تر از دیگر مدل‌ها نیز هستند.

میز اداری دست دوم

اگر به دنبال خرید میز اداری دست دوم هستید باید بدانید که میز شما به نوعی جزیی از پرسونای کاری شماست. خرید میز اداری دست دوم اگر با مشتری و یا کارفرمایتان ملاقات بسیاری دارید اصلا توصیه نمی‌شود. اگر خواهان جدی گرفته شدن از طرف مراجعه کنندگان و همچنین رقیبان هستید باید لوازم لازم را نیز برای آن مهیا کنید.

اما اگر برای خرید میز اداری دست دوم کاملا مطمئن هستید و می‌دانید که به وجهه کاریتان آسیبی نمی‌رساند. هنگام خرید به چند نکته حتما دقت داشته باشید. اول اینکه اگر محل کار شما در خانه است و یا اینکه کار شما به نوعی است که هیچ شخصی را ملاقات نمی‌کنید یا با تعداد محدود و مشخصی ارتباط دارید در این صورت بنای خرید میز اداری دست دوم را روی راحتی میز بگذارید. بهترین میز باید راحتترین میز نیز برای شما باشد.

اما اگر میز برای محیط کاری شماست که مراجعین نیز با شما برخورد دارند و از همه مهمتر کارفرما نیز به محل کار شما مراجعه می‌کند دقت کنید که ظاهر میز نیز بسیار مهم است. اگر در رده مدیریتی هستید توجه به سایز میز و اینکه هیچگونه آثاری از کهنگی یا خراشیدگی نداشته باشد. و میز برای رده‌های پایین تر دقت داشته باشید که دسترسی‌های لازم را در اختیار شما قرار داده باشد.

 

میز اداری

میز اداری شرکتی

بسیاری از افراد هنگام خرید، خواهان میزی هستند که مناسب برای شرکت‌شان و محیط اداری باشد. سری میزهای مدیریت، معاونت، کارشناسی و سایر میزهای پذیرش و کنفرانس ایستا به صورت تخصصی برای قرار گرفتن در ادارات ساخته شده‌اند.

خرید میز اداری شرکتی باعث می‌شود ما از بابت اصالت کالا، نصب درست کالا و خدمات پس از فروش و ... با خیالی آسوده خریدی مطمئن داشته باشید.

قیمت میز اداری

عوامل بسیاری روی قیمت میز اداری تاثیر گذار است. جنس محصول، کاربرد محصول، دسترسی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد و در برخی مورد مدل محصول نیز می‌تواند عاملی تاثیر گذار در قیمت محصولات باشد. اگر شما محصول خود را از واسطه‌ها خریداری کنید نیز این امکان وجود دارد که کمی گران‌تر از محصولات خود تولید کننده به دستتان برسد. از طرف دیگر تولید کنندگان مبلمان مانند ایستا کار خود را با ضمانت کالا در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر به دنبال خرید میز اداری ارزان قیمت هستید نباید کیفیت کار را فراموش کنید. امکان خرید میز اداری ارزان قیمت وقتی برای شما وجود دارد که گزینه‌های بسیاری با تنوع بالا داشته باشید. میزهای اداری ایستا با تنوع بالا در قیمت‌های مختلف این امکان را برای خریداران فراهم کرده است. شما می‌توانید انواع میزهای اداری را در سایت ایستا به همراه عکس و جزییات محصول مشاهده کنید. برای اطلاع از قیمت میزهای اداری به دلیل نوسانات بسیار در قیمت‌گذاری و برای جلوگیری از گیج شدن مشتریان، به صورت تلفنی می‌توانید با گروه ایستا قیمت را استعلام کنید.

بهترین میز کار اداری

هیچ کس به غیر از شخص شما نمی تواند بهترین میز کار اداری را برای فضاهای مختلف شرکتتان انتخاب کند. این شما هستید که شرایط محیط دفتر کار را به خوبی می دانید و از نوع فعالیت شغلی و نیازهای هر یک از کارکنانتان اطلاع دارید. بنابراین اگر به عنوان مثال، محدودیت فضای اتاق مدیر باعث می شود یک میز معاونت را به جای میز مدیریت اداری انتخاب کنید، هیچ کس نمی تواند از این بایت شما را سرزنش کند. یا اگر می دانید یکی از کارمندانتان، به دلیل نوع فعالیت و وظایفش، باید یک میز کارشناسی جادار و باکیفیت داشته باشد و برای بقیه ی کارمندان، میز کار گروهی یا مشترک، مناسب تر است، باز هم این تصمیم با خودتان است. 

آن چه مهم است این است که میزهای اداری خود را از برندی بخرید که تمام محصولات مبلمان اداریش، بادوام، زیبا، باکیفیت، شیک و ارگونومیک باشد. 

فروشگاه میز اداری در تهران

نمایندگی‌های گروه مبلمان اداری و پارتیشن ایستا در سراسر کشور وجود دارند که آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. از هر نقطه در کشور که قصد خرید میز اداری را داشته باشید می‌توانید به این نمایندگی‌ها مراجعه کنید.  نمایندگی مبلمان اداری ایستا در استان‌ تهران خیابان ولیعصر هم اکنون آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

 میز و صندلی اداری

صندلی اداری مهمترین وسیله در هر اداره‌ای است بعد از صندلی، برای راحتی کار کارکنان مناسب بودن میز باید اولویت باشد. هنگام خرید میز و صندلی اداری باید راحتی کارکنان را به عنوان اصل مهم قرار دهید. اگر به دنبال افزایش راندمان کاری و رضایت کارمندانتان هستید باید حتما لوازم آسایش آنان را در محیط کاری فراهم کنید.

 

میز کار اداری

هنگام خرید میز کار اداری باید یکسری المان مهم را در نظر داشته باشید. اولین و مهمترین اصل هنگام خرید راحتی میز کار اداری است. شما باید ساعات زیادی را پشت این میز صرف کنید و داشتن تجربه راحتی حس بهتری هنگام کار کردن به شما منتقل می‌کند. المان مهم دوم وجود دسترسی مناسب در میز کار است. میز کار شما باید داری کشوهای مناسب و داری ویژگی‌هایی باشد که کار شما را راحت‌تر کند.

و در آخر اصل مهم زیبایی میز کار اداری است. میز شما باید زیبایی نیز داشته باشد اصل ظاهر میز حتی در روحیه کارکنان نیز تاثیرگذار است.

 

 میز کار اداری ارزان

پروژهای میزهای اداری ایستا

  1. چیدمان اتاق مدیریت شرکت فرایند انرژی

 مجموعه مدیریتی IM200 یکی از بهترین انتخاب های موجود برای یک دفتر مدیریت مدرن میباشد. طرح و رنگبندی این مجموعه با اکثر فضاهاعای مدرن امروزی هماهنگ میباشد و انتخابی ایده آل برای مدیران حرفه ای میباشد. 

پروژه میز ادرای

  1. تجهیز میز و مبلمان اداری و پارتیشن دوجداره اداری شرکت فارمیس

اجرای پارتیشن اداری

با توجه به فضای موجود میزهای کارشناسی IE700 همراه با فایل های سه کشو به صورت میز کارگروهی و میز معاونتی مدرن و مینیمال IA400 به همراه میز کنفرانس الحاقی مربع طراحی و چیدمان گردیده است.با در نظر گرفتن تنوع رنگ ها و مدل صندلی های اداری و مبلمان راحتیران، برای تکمیل چیدمان فضا از این برند استفاده شده است.

 

پروژه تجهیز میز کار گروهی

  1. تجهیز مبلمان اداری و پارتیشن شرکت بازرگانی کارنیکان

پروژه میز اداری

در این پروژه تقسیم بندی فضا با پارتیشن دوجداره ایستا با پروفیل های آلومینیوم آنادایز شده رنگ نقره ای صورت گرفته است. پارتیشن ها تمام شیشه سکوریت با پرده کرکره ولومی نقره ای اجرا شده است.برای چیدمان فضای داخلی از مجموعه مدیریتی IM600 و میزهای کارگروهی و کارشناسی IE700 و میز کنفرانس سفارشی استفاده شده است. رنگبندی میزهای اداری برای هماهنگی بیشتر با فضای موجود در رنگ های بلوطی تیره برای ام دی اف و رنگ نقره ای برای پروفیل ها در نظر گرفته شده و به منظور تاثیر مثبت در دکوراسیون داخلی مبلمان و صندلی های ارگونومیک اداری از برند راحتیران به رنگ قرمز انتخاب شده است.

 

 میز کارگروهی

برای دیدن پروژه های بیشتر به قسمت پروژه ایستا مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. نمایندگی خرید میز اداری در تهران؟

نمایندگی های فروش میز اداری در تهران در دفتر مرکزی: خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، جنب پمپ بنزین ساعی، برج سرو ساعی، پلاک 2226، طبقه 6، واحد 6

  1. چرا میزها بر اساس رده دسته بندی شده‌اند؟

میزهای کار اداری هر یک دسترسی‌های متفاوتی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهند به دلیل نیازهای متفاوت در جایگاه متفاوت میزهای اداری نیز با هم متفاوت‌اند.

  1. مهترین ملاک برای خرید یک میز کار اداری چیست؟

مهمترین ملاک خرید میزهای اداری باید راحتی و دسترسی‌های مناسبی باشد که در اختیار شما قرار می‌دهد.

  1. خرید میزهای دست دوم؛ آری یا خیر؟

پیشنهاد گروه ایستا به خریداران میزهای اداری این است که به جای خرید میزهای دست دوم، میز را از تولید کننده و مبدا خریداری کنند. خرید میز اداری دست دوم وجهه شرکت شما را مخدوش می‌سازد.

هیچ محصولی یافت نشد

میز اداری

میزهای اداری یکی از مهمترین تجهیزات اداری هستند. میزهای اداری باید داری استحکام و مقاومت و در عین حال زیبایی باشند. میز شما نشان دهنده رده و جایگاه کاری شما هم هست، پس باید در خرید میز اداری دقت لازم را داشته باشید.

میز

میز اولین لازمه برای استارت هر کاری در هر زمینه است. همه ی افراد برای استارت کار خود به میز احتیاج دارند. رفته رفته با گذر زمان این نیاز شناخته شده و میزها حالت تخصصی تری پیدا کرده اند به طوری که برای هر کاری و هر شخصی با هر رده ای میز به خصوص وجود دارد. برای خرید میز سعی کنید از شرکت‌های با تجربه که تولید کننده هستند، خرید خود را انجام دهید. شرکت ایستا با تولید تجهیزات اداری مثل میز اداری و پارتیشن اداری یکی از برترین تولیدکنندگان در این زمینه است.


نمونه میزهای مدیریتی ایستا از نظر رنگ، ابعاد و اندازه همگی قابل تغییر به خواست مشتری هستند. تنوع سبک طراحی میزهای اداری ایستا در سه مدل کلاسیک و مدرن است که با توجه به نیاز محیط اداری مشتری قابل اجرا میباشد. ویژگی مهم خرید از گروه ایستا امکان خرید به صورت یک گروه کالایی است. یعنی شما بعد از انتخاب میز اداری مورد نظرتان می‌توانید کمد، کردنزا، صندلی و حتی پارتیشن ست محصول خود را به صورت یکجا خریداری کنید.

 میز اداری

انواع میز اداری

میزهای اداری داری انواعی است که به ترتیب هر یک را برای شما توضیح خواهیم داد:

 

 میز مدیریت

میز مدیریت معمولا به دلیل جایگاه مهم مدیریت در هر مجموعه کاری، از میزهای دیگر بزرگتر هستند. دسترسی‌های موجود در این میزها معمولا شامل جای گاوصندق، الکتریک باکس و پورت‌های یو اس بی، کشوهای بزرگتر و... است. میزهای مدیریتی دارای مدل‌های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک است. به دلیل جایگاه مدیر و اهمیت اتاق مدیریت در هر شرکت و سازمان، شرکت ایستا مجموعه محصولات اداری مدیریت را، در قالب میز مدیریت اداری، میز کنفرانس اداری، کردنزا یا کمد مدیریتی و میز جلو مبلی، تولید می کند. شما می توانید این مجموعه ی هماهنگ از نظر شکل و رنگ را برای اتاق مدیریت دفتر کار خود سفارش دهید. 

میز مدیریت اداری

میز معاونت

طراحی میز معاونت ایستا برای فردی با جایگاه مهم و درجه یک صورت گرفته است. کیفیت و ویژگی‌های این محصول به قدری عالی است که از این محصول مدیرانی که فضای محدودتری دارند نیز می‌توانند استفاده کنند. بعنوان مثال در یکی از میزهای معاونتی ایستا میز کنفرانس کشویی جایگذاری شده است. این میز با اینکه جای کمتری نسبت به میز کنفراس اشغال می‌کند اما در عین حال دو محصول، هم میز معاونتی و هم میز کنفرانس را در خود جای داده است.

میز اداری کارشناسی

اندازه میزها معمولا بر اساس جایگاه اداری به ترتیب کوچکتر می‌شود. میز کارشناسی نسبت به میز مدیریت شکوه و جلال کمتری دارد، اما دارای برخی دسترسی هاست که هر کارشناسی در هر سازمانی به آن احتیاح دارد. در این میز فضاهای زیادی برای کارمندان و کارشناسانی که در محیط کار با اسناد زیادی سروکار دارند وجود دارد.

 

میز کارمندی

با توجه به اینکه در هر مجموعه‌ای تعداد کارمندان از هر جایگاه و پست دیگری بیشتر است انتخاب و چیدمان میز کارمندی از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. ازجمله خصوصیاتی که موقع خرید میز اداری کارمندی باید به آن توجه داشت کیفیت و جنس مرغوب محصول با توجه به کاربری بسیاری که میزهای اداری دارند و هماهنگ بودن آن با فضای اداری موجود به دلیل تعداد زیادی که در هر سازمانی مورد نیاز است می‌باشد. تنوع طرح و رنگبندی میزهای اداری مدرن ایستا باعث شده تا انتخابی ایده آل برای محیط‌های اداری مختلف باشد. طراحی میزهای کارمندی به گونه‌ای است که سعی شده از حداقل فضای میز حداکثر استفاده صورت پذیرد. 

میز اداری مدرن

میز اداری کنفرانس

میز کنفرانس یکی از مهمترین بخش‌های هر اداره است که معمولا محل جلسات و تصمیات مهم است. شرکت ایستا برای اینکه بهترین خدمات را به مشتری ارائه کند انواع میزهای کنفرانس در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف تولید کرده است. نکته مهم محصولات ایستا امکان سفارش محصول براساس اندازه و رنگ مورد نیازشان است که برای مشتریان مهیا شده است.

 

میز پذیرش

شامل تمام میزهای است که اپراتور پشت میز، وظیفه پاسخگویی مستقیم به مراجعه کنند را دارد. میز پذیرش شامل کانتر منشی اطلاعات، کانتر گیشه، پیشخوان و میز پذیرش است. میزهای پذیرش ایستا برای تمام فضاهایی که ارباب رجوع به آنجا مراجعه می‌کند و همچنین در همه فضاهای کوچک و بزرگ قابل اجراست.

میز کامپیوتر

میز کامپیوتر و یا میز لپ تاپ که دارای چرخ و محلی برای قرار دادن کتاب، لپ‌تاپ و لوازم تحریر هستند. برای اطلاعات بیشتر دراین مورد و دیدن محصولات بیشتر به بلاگ میز لپتاپ مراجعه نمایید.

 

میز جلو مبلی

میز جلو مبلی همانطور که از اسم آن مشخص است میزهای ساده در مدل‌های مختلف هستند که برای جلوی مبل‌های اداری در فضای کار طراحی شده‌اند. این میزها نیز قابلیت ست شدن با دیگر میزهای مجموعه ایستا را دارند.

 

میز مدولار یا ماژولار

میز ماژولار میزهای ساده‌ایی هستند که در ابعاد مختلفی قابل سفارش هستند. میزهای ماژولار از دیگر میزهای معرفی شده قیمت کمتری دارند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که خودتان با خرید چند میز ماژولار یک میز اداری مناسب داشته باشید.

 

میز کار گروهی

میز کار گروهی یا cowork ها مناسب برای محیط‌های کار اشتراکی و یا برای مجموعه‌هایی که فضای کمی برای کارکنان خود در اختیار دارند هستند. میز کارگروهی یا مشترک را می‌توانید از ترکیب میزهای کارشناسی یا کارمندی انتخاب کنید یا به صورت مجزا سفارش دهید.

میز کار اداری

خرید میز اداری

اگر قصد خرید میز اداری را دارید باید به چند نکته توجه کنید. اول نیازهای دفتر کارتان را شناسایی کنید. مشخص کنید به چند میز برای چه تعدادی نیاز دارید. فضای و محیط کاری را نیز در نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر در اتاق کار کوچکی قصد استخدام 4 کارمند را دارید باید از میزهای متصل شده به هم یا میزکار گروهی استفاده کنید. به رده سازمانی نیز توجه کنید. اگر قصد خرید میز برای معاون یک مجموعه را دارید یا کارشناس یک سازمان هستید به دسترسی‌های متفاوتی احتیاج خواهید داشت.

اما پیشنهاد ویژه گروه طراحان چیدمان ایستا به شما این است که برای خرید میز اداری به طور رایگان از ما مشورت بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین محصول را به شما معرفی کنیم.

 

میز اداری در تهران

با دنیای اینترنت و فضای دیجیتال دیگر فرق چندانی در خرید حضوری و خرید اینترنتی وجود ندارد اما بسیاری از افراد و به خصوص سازمان ها علاقه به دیدن محصول از نزدیک قبل از خرید دارند. ابتدا شما برای خرید در تهران باید مطمئن شوید که از یک واسطه خرید خود را انجام نمی دهید تا بیشترین سود را از خرید خود ببرید. پس باید یک برند برای خرید میز اداری خود پیدا کنید. پس از انتخاب برند مورد نظر در مورد تجربه ها مشتریان و مواد اولیه ورد استفاده آن برند تحقیقات خود را انجام دهید. برند ایستا از معدود برند های معتبر در این حوزه می باشد. برای خرید میز اداری در تهران می توانید از شو روم شرکت ایستا در یوسف آباد دیدن نمایید. شما با خرید میز اداری در تهران از شرکت ایستا نگرانی بابت گارانتی و خدمات پس از فروش نخواهید داشت. به دلیل شعار تیم ایستا " خلاقیت در طراحی ، کیفیت در تولید " شما بهترین محصول با بهترین کیفیت را با هزینه ای بسیار مناسب خریداری خواهید کرد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02188701330 تماس حاصل فرمایید.

میز اداری وکیوم

استفاده از روکش وکیوم در میزهای اداری تقریبا امری مرسوم است. میز اداری وکیوم در واقع، ویژگی یک میز است که طی فرایندی در کارخانه انجام می‌شود و میز اداری وکیوم مدلی خاص نیست. به عبارت دیگر شما می‌توانید میز اداری کلاسیکی داشته باشید که روی ام دی اف میز روکش وکیوم شده باشد. وکیوم کردن باعث می‌شود مستحکم ترین روکش را با کمترین ضخامت داشته باشیم یعنی میز در عین حال هم استحکام بالایی پیدا می‌کند و به دلیل ضخامت کمتر امکان طراحی‌های متنوع‌تری را نیز به گروه طراحان می‌هد.

میز اداری ارگونومیک

اصطلاح " ارگونومیک" به کارآیی و راحتی بدن انسان اشاره دارد. بنابراین میز اداری ارگونومیک تولید شده در شرکت ایستا، با در نظر گرفتن این دو عامل کلیدی طراحی شده است. مبلمان اداری ارگونومیک به شما در نشستن استاندارد و کار کردن در حالت‌های استاندارد کمک بسیاری می‌کند. شما زمانی که پشت این میزها می‌نشینید؛ با مجبور شدن به راست نشستن، شانه‌های خود را شل کنید، مچ دست خود را در موقعیت 90درجه قرار دهید و خیلی به صفحه مانیتور خود نزدیک نشوید، این مدل نشستن باید یک روز کاری بسیار بهتری را برای شما ایجاد کند. البته، یک میز نمی تواند شما را مجبور به رعایت این عادات کند؛ اما یک میز اداری ارگونومیک کار را بسیار راحت تر می‌کند.

میز لپ تاپ شیک : میز لپ تاپ ایستا IL100 بهترین انتخاب برای دورکاری و یا حتی استفاده به عنوان میز اداری ایستاده است.

میز اداری


میز ارگونومیک برای فضاهای کوچک

خرید بهترین میز ارگونومیک از مبلمان اداری ایستا به شما کمک می‌کند تا این سلامتی را حفظ کنید، حتی پس از یک روز کاری 8 یا 10 ساعته‌ی خسته کننده و پر مشغله! به قول معروف " سلامتی ثروت است "

میز کارمندی ایستا IC600-2 یک میز ارزان کارمندی به حساب می‌آید که علاوه بر زیبایی کارایی زیادی دارد. این میز طرفداران زیادی دارد.

میز اداری

با وجود ویروس کرونا بسیاری از افراد در خانه مشغول کار هستند؛ اگر شما نیز از این دسته مردم هستین که در خانه کار می‌کنید، می‌توانید از میز لپ تاپ و یا میز اداری کوچک در منزل استفاده کنید و فضای کاری خود را در خانه بسازید.

هنگام خرید بهترین میز اداری ارگونومیک، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید: راحتی، اندازه، قیمت، حالت بدن.

مانند اکثر خریدها، نادر است که بتوانید همه ی این ویژگی‌ها را در یک محصول داشته باشید؛ به احتمال زیاد، باید نیازهای خود را اولویت بندی کرده و بر این اساس خرید کنید. اما میز و صندلی ارگونومیک ایستا اکثر این ویژگی‌ها را داشته و همه ی کسانی که یکبار از ما خرید کرده اند، تبدیل به مشتری دائمی ایستا شده اند.

خرید میز کارشناسی  IE700 از شرکت ایستا در اندازه ها مختلف امکان پذیر است. این میز نیز به علت زیبایی و راحتی و همچنین ارائه فضای ذخیره سازی مناسب از محبوبیت زیادی برخوردار است.

میز اداری

میز اداری ام دی اف

برای تولید میزهای اداری از انواع مختلفی از متریال استفاده می‌شود. یکی از محبوب‌ترین میزهای اداری مورد استفاده در مجموعه‌های اداری و سازمان‌ها میزهای اداری MDF است. ام دی اف نوعی ورقه ساخته شده از ترکیبات چوبی است. میزهای ام دی اف در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند. تولید کنندگان ایستا با توجه به رسالتی که دنبال می‌کنند همیشه از بهترین متریال برای ساخت میز اداری ام دی اف استفاده کرده‌اند.

میز اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن در سال‌های اخیر به مرور طرفدران بیشتری پیدا کرده است. ویژگی مبلمان اداری مدرن این است که تمامی دکوراسیون اداری محیط شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با کمی تغییر در کل اتاق می‌ توانید این مدرنیته شدن را به سادگی به فضای اداری خود بیاورید. میزهای مدرن اداری معمولا سبک به نظر می‌رسند. زوایه‌های تند و 90 درجه محسوس‌تری در طراحی‌شان استفاده شده است. اکثر در رنگ‌های سرد مثل سفید، طوسی، خاکسری و امثال این رنگ‌ها هستند. منظور از مبلمان مدرن کلیه لوازم اعم از میز اداری، فایل اداری ، پارتیشن اداری و کمد اداری و... است.

ویژگی یک میز اداری مدرن سازگاری است. برای خرید میز اداری مدرن از شرکت ایستا می توانید به قسمت میز اداری سایت ایستا مراجعه کنید. ایستا بهترین برند در خرید میز اداری و مبلمان اداری از لحاظ کیفیت و قیمت است. مبلمان اداری با کیفیت، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی و کارآمد با یک محیط اداری خیلی سریع سازگار می‌شوند. مبلمان و میزهای این سبک معمولا سبک‌تر، باریک‌تر ، قابل تنظیم، ارگونومیک و سازگار با محیط زیست هستند. با رفع کاغذ بازی قدیمی در دفاتر کار در محیط مدرن اداری می‌توان تعداد کمتری فایل و کمد اداری جای داد. در این صورت می‌توان فضا را با قرار دادن مثلا یک کردنزا به سبک مدرن دکوراسیون را نیز به سادگی به فضایی مدرن و مفید تبدیل کرد.

گرایش مبلمان اداری مدرن به سمت طراحی مدولار با قابلیت جدا شدن و پیکربندی مجدد بدون ایجاد اختلال در روند کار است. و استفاده از پارتیشن‌های کوتاه و بلند به جای دیوار حس سبکی را در این دفاتر به ما منتقل می‌کند.

اصول مدرنیستی به صورت کلی از نگاهی تمیز و ساده استقبال می‌کنند. اصول اصلی سبک مدرن عبارتند از:

  • طراحی مینیمالیستی
  • سطوح صاف
  • خطوط تمیز و مستقیم
  • رنگ های گرم خنثی، که با رنگ‌های واضح برجسته شده‌اند
  • موادی که هم چوب و هم فلزات را شامل می‌شود

میز اداری

متریال میز اداری مدرن بیشتر از جنس فلز و ام دی اف است. امروزه خرید میز اداری مدرن، بسیار پرطرفدار است. پر رنگ ترین ویژگی میزهای مدرن استفاده از متربال مختلف مانند فلز و چوب با طراحی مدرن و خاص در یک محصول است. میز اداری مدرن همانطور که از نامش پیداست، از سبک مدرن پیروی می‌کند. در سبک مدرن از خطوط ساده در طراحی استفاده می‌شود و از تزیینات اضافی و تجمل دوری می‌شود.

خرید میز اداری مدرن مزایای زیادی دارد اما ممکن است از لحاظ فضای ذخیره سازی حس کنید که فضای کافی در اختیار شما قرار نمی دهد که این مشکل به سادگی با خرید یک فایل اداری در کنار میز قابل حل است. نگران هزینه نباشید زیرا در میزهای مدرن و مینیمال از میزان ام دی اف و یراق آلات کمتری استفاده شده است. بنابراین قیمت میز اداری مدرن از قیمت میز اداری کلاسیکِ پر از تزئینات و یراق آلات متنوع، کم تر است. 

از سبک مدرن برای مکان‌های کوچک می‌توانید استفاده کنید. با استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون از میزان هزینه شما نیز کاسته می‌شود. زیرا سادگی در این نوع دکوراسیون برای محیط کار، حرف اول را می‌زند. اگر می‌خواهید کاملا این سبک را در دفتر کاری خود اجرا کنید، حتما میز اداری مدرن خود را به رنگ‌های خنثی انتخاب کنید. البته برای پویاتر نشان دادن دفتر کار خود می‌توانید از یک رنگ شاد در جزییات استفاده کنید. پس از خرید میز اداری مدرن، کار شما برای ایجاد دکوراسیون مدرن محیط کاریتان به پایان نرسیده است!

سعی کنید موارد مهم و ضروری سبک مورد نظر خود را رعایت کنید؛ مثلا نظم و ترتیب در چیدمان میزها و تجهیزات اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. وسایل اضافی را از محل دید دور کنید و به یک ترتیب درست برای باقی میزها برسید. باز بودن دید و مرتب بودن علاوه بر زیباتر نشان دادن محیط شما، باعث آرامش ذهنی بالا و تمرکز در بین پرسنل می‌شود. اگر از طرفدارن سبک مدرن هستید گروه طراحان ایستا مدل‌های بسیاری را برای شما طراحی و آماده کرده است. شما از هر گروه محصولات ایستا مثلا میز مدیریتی یا حتی کارمندی قصد خرید داشته باشید می‌توانید از میان تنوع بالا انتخاب کنید.

میز اداری کوچک

گروه طراحان چیدمان ایستا برای راحتی مشتریان و تامین نیازشان انواع میزهای اداری را در ابعاد مختلف به بازار عرضه کرده است. اگر به دنبال خرید میزهایی با ابعاد کوچک می‌گردید مدل‌های بسیاری برای شما وجود دارد که با تنوع بالا می‌توانید انتخاب کنید. بعنوان مثال در میز کارمندی شما می‌توانید میزی به ابعاد 120 در 75 را داشته باشید.

اما ممکن است فضای شما محدود باشد و به دنبال ترکیبی از میزها برای محیط کاری خود باشید که در این صورت می‌توانید از میزهای ماژولار در ابعادهای کوچکتر استفاده کنید. ویژگی مهم میزهای ماژولار این است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به هر نحوه‌ای که مایل باشید محل کار خودتان را با میز اداری چیدمان کنید.

میز اداری ساده

میزهای اداری ایستا دارای انواع مختلفی است که در بالا ذکر کردیم. تنوع مدل‌ها در سه دسته کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک جای می‌گیرند. بسته به مدلی که شما به دنبال آن باشید ایستا میز اداری تولید کرده است. امکان سفارش دادن محصول نیز برای ساخت وجود دارد.

اگر به دنبال میز اداری ساده‌ایی می‌گردید پیشنهاد ما به شما میزهای کارشناسی و کارمندی است که در عین زیبایی و کارایی ساده و راحت نیز هستند. اما اگر این مدل‌ها نیز مورد پسند شما نبودند میزهای ماژولار ساده‌ترین نوع میز کار اداری هستند که ساده و ارزان‌تر از دیگر مدل‌ها نیز هستند.

میز اداری دست دوم

اگر به دنبال خرید میز اداری دست دوم هستید باید بدانید که میز شما به نوعی جزیی از پرسونای کاری شماست. خرید میز اداری دست دوم اگر با مشتری و یا کارفرمایتان ملاقات بسیاری دارید اصلا توصیه نمی‌شود. اگر خواهان جدی گرفته شدن از طرف مراجعه کنندگان و همچنین رقیبان هستید باید لوازم لازم را نیز برای آن مهیا کنید.

اما اگر برای خرید میز اداری دست دوم کاملا مطمئن هستید و می‌دانید که به وجهه کاریتان آسیبی نمی‌رساند. هنگام خرید به چند نکته حتما دقت داشته باشید. اول اینکه اگر محل کار شما در خانه است و یا اینکه کار شما به نوعی است که هیچ شخصی را ملاقات نمی‌کنید یا با تعداد محدود و مشخصی ارتباط دارید در این صورت بنای خرید میز اداری دست دوم را روی راحتی میز بگذارید. بهترین میز باید راحتترین میز نیز برای شما باشد.

اما اگر میز برای محیط کاری شماست که مراجعین نیز با شما برخورد دارند و از همه مهمتر کارفرما نیز به محل کار شما مراجعه می‌کند دقت کنید که ظاهر میز نیز بسیار مهم است. اگر در رده مدیریتی هستید توجه به سایز میز و اینکه هیچگونه آثاری از کهنگی یا خراشیدگی نداشته باشد. و میز برای رده‌های پایین تر دقت داشته باشید که دسترسی‌های لازم را در اختیار شما قرار داده باشد.

 

میز اداری

میز اداری شرکتی

بسیاری از افراد هنگام خرید، خواهان میزی هستند که مناسب برای شرکت‌شان و محیط اداری باشد. سری میزهای مدیریت، معاونت، کارشناسی و سایر میزهای پذیرش و کنفرانس ایستا به صورت تخصصی برای قرار گرفتن در ادارات ساخته شده‌اند.

خرید میز اداری شرکتی باعث می‌شود ما از بابت اصالت کالا، نصب درست کالا و خدمات پس از فروش و ... با خیالی آسوده خریدی مطمئن داشته باشید.

قیمت میز اداری

عوامل بسیاری روی قیمت میز اداری تاثیر گذار است. جنس محصول، کاربرد محصول، دسترسی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد و در برخی مورد مدل محصول نیز می‌تواند عاملی تاثیر گذار در قیمت محصولات باشد. اگر شما محصول خود را از واسطه‌ها خریداری کنید نیز این امکان وجود دارد که کمی گران‌تر از محصولات خود تولید کننده به دستتان برسد. از طرف دیگر تولید کنندگان مبلمان مانند ایستا کار خود را با ضمانت کالا در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر به دنبال خرید میز اداری ارزان قیمت هستید نباید کیفیت کار را فراموش کنید. امکان خرید میز اداری ارزان قیمت وقتی برای شما وجود دارد که گزینه‌های بسیاری با تنوع بالا داشته باشید. میزهای اداری ایستا با تنوع بالا در قیمت‌های مختلف این امکان را برای خریداران فراهم کرده است. شما می‌توانید انواع میزهای اداری را در سایت ایستا به همراه عکس و جزییات محصول مشاهده کنید. برای اطلاع از قیمت میزهای اداری به دلیل نوسانات بسیار در قیمت‌گذاری و برای جلوگیری از گیج شدن مشتریان، به صورت تلفنی می‌توانید با گروه ایستا قیمت را استعلام کنید.

بهترین میز کار اداری

هیچ کس به غیر از شخص شما نمی تواند بهترین میز کار اداری را برای فضاهای مختلف شرکتتان انتخاب کند. این شما هستید که شرایط محیط دفتر کار را به خوبی می دانید و از نوع فعالیت شغلی و نیازهای هر یک از کارکنانتان اطلاع دارید. بنابراین اگر به عنوان مثال، محدودیت فضای اتاق مدیر باعث می شود یک میز معاونت را به جای میز مدیریت اداری انتخاب کنید، هیچ کس نمی تواند از این بایت شما را سرزنش کند. یا اگر می دانید یکی از کارمندانتان، به دلیل نوع فعالیت و وظایفش، باید یک میز کارشناسی جادار و باکیفیت داشته باشد و برای بقیه ی کارمندان، میز کار گروهی یا مشترک، مناسب تر است، باز هم این تصمیم با خودتان است. 

آن چه مهم است این است که میزهای اداری خود را از برندی بخرید که تمام محصولات مبلمان اداریش، بادوام، زیبا، باکیفیت، شیک و ارگونومیک باشد. 

فروشگاه میز اداری در تهران

نمایندگی‌های گروه مبلمان اداری و پارتیشن ایستا در سراسر کشور وجود دارند که آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند. از هر نقطه در کشور که قصد خرید میز اداری را داشته باشید می‌توانید به این نمایندگی‌ها مراجعه کنید.  نمایندگی مبلمان اداری ایستا در استان‌ تهران خیابان ولیعصر هم اکنون آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

 میز و صندلی اداری

صندلی اداری مهمترین وسیله در هر اداره‌ای است بعد از صندلی، برای راحتی کار کارکنان مناسب بودن میز باید اولویت باشد. هنگام خرید میز و صندلی اداری باید راحتی کارکنان را به عنوان اصل مهم قرار دهید. اگر به دنبال افزایش راندمان کاری و رضایت کارمندانتان هستید باید حتما لوازم آسایش آنان را در محیط کاری فراهم کنید.

 

میز کار اداری

هنگام خرید میز کار اداری باید یکسری المان مهم را در نظر داشته باشید. اولین و مهمترین اصل هنگام خرید راحتی میز کار اداری است. شما باید ساعات زیادی را پشت این میز صرف کنید و داشتن تجربه راحتی حس بهتری هنگام کار کردن به شما منتقل می‌کند. المان مهم دوم وجود دسترسی مناسب در میز کار است. میز کار شما باید داری کشوهای مناسب و داری ویژگی‌هایی باشد که کار شما را راحت‌تر کند.

و در آخر اصل مهم زیبایی میز کار اداری است. میز شما باید زیبایی نیز داشته باشد اصل ظاهر میز حتی در روحیه کارکنان نیز تاثیرگذار است.

 

 میز کار اداری ارزان

پروژهای میزهای اداری ایستا

  1. چیدمان اتاق مدیریت شرکت فرایند انرژی

 مجموعه مدیریتی IM200 یکی از بهترین انتخاب های موجود برای یک دفتر مدیریت مدرن میباشد. طرح و رنگبندی این مجموعه با اکثر فضاهاعای مدرن امروزی هماهنگ میباشد و انتخابی ایده آل برای مدیران حرفه ای میباشد. 

پروژه میز ادرای

  1. تجهیز میز و مبلمان اداری و پارتیشن دوجداره اداری شرکت فارمیس

اجرای پارتیشن اداری

با توجه به فضای موجود میزهای کارشناسی IE700 همراه با فایل های سه کشو به صورت میز کارگروهی و میز معاونتی مدرن و مینیمال IA400 به همراه میز کنفرانس الحاقی مربع طراحی و چیدمان گردیده است.با در نظر گرفتن تنوع رنگ ها و مدل صندلی های اداری و مبلمان راحتیران، برای تکمیل چیدمان فضا از این برند استفاده شده است.

 

پروژه تجهیز میز کار گروهی

  1. تجهیز مبلمان اداری و پارتیشن شرکت بازرگانی کارنیکان

پروژه میز اداری

در این پروژه تقسیم بندی فضا با پارتیشن دوجداره ایستا با پروفیل های آلومینیوم آنادایز شده رنگ نقره ای صورت گرفته است. پارتیشن ها تمام شیشه سکوریت با پرده کرکره ولومی نقره ای اجرا شده است.برای چیدمان فضای داخلی از مجموعه مدیریتی IM600 و میزهای کارگروهی و کارشناسی IE700 و میز کنفرانس سفارشی استفاده شده است. رنگبندی میزهای اداری برای هماهنگی بیشتر با فضای موجود در رنگ های بلوطی تیره برای ام دی اف و رنگ نقره ای برای پروفیل ها در نظر گرفته شده و به منظور تاثیر مثبت در دکوراسیون داخلی مبلمان و صندلی های ارگونومیک اداری از برند راحتیران به رنگ قرمز انتخاب شده است.

 

 میز کارگروهی

برای دیدن پروژه های بیشتر به قسمت پروژه ایستا مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. نمایندگی خرید میز اداری در تهران؟

نمایندگی های فروش میز اداری در تهران در دفتر مرکزی: خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، جنب پمپ بنزین ساعی، برج سرو ساعی، پلاک 2226، طبقه 6، واحد 6

  1. چرا میزها بر اساس رده دسته بندی شده‌اند؟

میزهای کار اداری هر یک دسترسی‌های متفاوتی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهند به دلیل نیازهای متفاوت در جایگاه متفاوت میزهای اداری نیز با هم متفاوت‌اند.

  1. مهترین ملاک برای خرید یک میز کار اداری چیست؟

مهمترین ملاک خرید میزهای اداری باید راحتی و دسترسی‌های مناسبی باشد که در اختیار شما قرار می‌دهد.

  1. خرید میزهای دست دوم؛ آری یا خیر؟

پیشنهاد گروه ایستا به خریداران میزهای اداری این است که به جای خرید میزهای دست دوم، میز را از تولید کننده و مبدا خریداری کنند. خرید میز اداری دست دوم وجهه شرکت شما را مخدوش می‌سازد.