اتاق کنفرانس شیشه ای چه مزایایی دارد؟

انتشار : 1403/03/26
بروزرسانی : 1403/03/27
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

طراحی اداری مدرن، ویژگی ها و المان خاص و جلوه ی بصری ممتازی به دفتر کار شما می بخشد. اگر شما هم به دنبال خرید مبلمان اداری شیک و مدرن هستید و می خواهید بدانید چرا امروزه اتاق کنفرانس شیشه ای، این قدر همه گیر و پرطرفدار شده است، این مقاله را مطالعه نمایید. 

یکی از مفیدترین و کاربردی ترین محصولات مبلمان اداری که در شرکت ها و سازمان ها، به وفور استفاده می شود، پارتیشن اداری است. دیوارهای جداکننده پارتیشنی می توانند در اندازه و متریال مختلفی تولید شوند و در مقایسه با دیوار سنتی، مزایای زیادی دارند. در مقالات سایت ایستا، به تفصیل به معرفی انواع پارتیشن اداری پرداخته ایم. اگر می خواهید با دلایل لزوم استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری در محل کار خود آشنا شوید، می توانید به مقاله ی زیر مراجعه نمایید. 


 

یکی از بهترین کاربردهای پارتیشن های شیشه ای، ایجاد اتاق یا اتاقک هایی است علیرغم محصور بودن و ایجاد حریم خصوصی، ارتباط کاربران اتاق با افراد خارج از آن را حفظ کنند. 

اتاق کنفرانس شیشه ای که با استفاده از پارتیشن شیشه ای تک جداره یا پارتیشن شیشه ای دو جداره ساخته می شود، یکی از فضاهای مهم اداری است و کاربردهای مفید زیادی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم. 

میز کنفرانس

مزایای اتاق کنفرانس شیشه ای

چرا بهتر است در طراحی اتاق کنفرانس مدرن دفتر کار خود، از پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم؟ شرکت و سازمان شما معرف فرهنگ سازمانی منحصر به شما است و بهتر است در همه ی قسمت ها به ویژگی های اصلی آن پرداخته شود. اگر می خواهید حسی از سبک مدرن به فضای کاری خود بدهید، بهتر است با کاهش تجملات تزئینی، به حفظ دکوراسیون مینیمالیستی و کاربردی بپردازید. اتاق کنفرانس با دیواره های شیشه ای بر اساس ویژگی های زیر، جلوه ای مدرن به دفتر کار شما می بخشد:

  • افزایش نور طبیعی و بهره وری

امروزه ثابت شده است که نور طبیعی برای ایجاد روحیه ی شاد و مثبت در افراد، ضروری است. اگر می خواهید جلسات کاری شما کسل کننده نباشد و افراد نشسته دور میز کنفرانس اداری اتاق جلسات، چُرت نزنند، حتما به استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری، فکر کنید. نتایج خلاقانه و تصمیمات دقیق، خروجی اتاق فکرهای پرانرژی و جلسات پرشور است و تجهیز یک اتاق کنفرانس شیشه ای مدرن و زیبا می تواند به این دستاوردها منجر شود.

  • تاثیر زیبایی شناختی 

پارتیشن شیشه ای جلوه ای شیک و مدرن به دفتر کار شما می بخشد. به سختی می توانید دیواره هایی با این مقدار زیبایی بصری برای فضای اداری خود فراهم نمایید. دیوارهای شیشه ای، پرسنل را به مرتب نگه داشتن میزهای اداری و اتاق ها، تشویق می کند و مهمانان و مشتریان را در معرض محیطی دلپذیر قرار می دهد. 

  • حریم خصوصی تعاملی

وقتی درباره ی پارتیشن های اداری شیشه ای صحبت می کنیم، این امکان را برای خود محفوظ می دانیم که شیشه ها را کاملا شفاف، طرح دار یا کاملا مات در نظر بگیریم. شیوه های مختلف مات کردن شیشه، میزان خصوصی سازی اتاق را مشخص می کند. اگر برای اتاق کنفرانس خود، پارتیشن شیشه ای طرح دار استفاده نمایید، می توانید لوگوی شرکت خود یا هر طرحی که با محتوای فعالیت شرکت مرتبط باشد را سفارش دهید. 

ارتباط افراد داخل اتاق کنفرانس شیشه ای، با فضای شرکت، این مزیت را دارد فعالیت های افراد دیده می شود و امکان ارتباط مفید بین آنان میسر می گردد. 

پارتیشن شیشه ای

  • کنترل صداهای مزاحم

گرچه پارتیشن شیشه ای، عایق صدا نیست، ولی می تواند تا حد زیادی مانع صداهای مزاحم شود. در این زمینه، پارتیشن شیشه ای دو جداره، گزینه ی بهتری است و برای اتاق کنفرانس مناسب تر باشد. 

  • استحکام و ماندگاری بالا

شیشه های به کار رفته در پارتیشن شیشه ای از نوع شیشه ی سکوریت هستند که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند و در صورت شکستن، پودر شده و خطری برای افراد ایجاد نمی کنند. جنس اسکلت این پارتیشن های اداری، آلومینیومی است که در برابر خوردگی و فرسایش بسیار مقاوم است. پارتیشن شیشه ای آلومینیومی، که توسط برندهای برتر مبلمان اداری تولید می شوند، علاوه بر تولید حساب شده، نصب دقیق و مطمئنی دارند و می توانند تا سال ها در دفتر کار شما ماندگاری داشته باشند. 

  • نگهداری آسان

دیوارهای اتاق جلسات، در معرض تماس افرادی است که در آن رفت و آمد می کنند و اگر شما اتاق کنفرانس شیشه ای را انتخاب کرده باشید، باید برای حفظ زیبایی شیشه ها، آن ها را تمیز نگه دارید. ولی این کار به راحتی انجام می شود. بهتر است از یک دستمال میکروفایبر مرطوب استفاده نمایید تا از درخشندگی شیشه کاسته نشود و روی آن خط و خش ایجاد نکند. 

اگر هنوز برای تهیه و تجهیز اتاق کنفرانس شیشه ای در دفتر کار خود مردد هستید، بد نیست با کارشناسان ما در شرکت ایستا تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان آن ها استفاده کنید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید