بررسی پروژه انجام شده: شرکت آسان بار

انتشار : 1402/10/09
بروزرسانی : 1402/10/20
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب :

یکی از پروژه های انجام شده شرکت ایستا در سال 1402، طراحی چیدمان دفتر کار و تولید و نصب مبلمان اداری شرکت آسان بار بوده است. در این مقاله به بررسی این پروژه و عواملی که در خرید میز اداری توسط کارفرما موثر بوده است، می پردازیم. 

شرایط فضای دفتر کار

مساحت فضای اداری این دفتر کار حدود 170 متر، دارای دو اتاق بوده است. در قسمت هال که به عنوان اوپن آفیس یا دفتر کار باز مورد استفاده قرار گرفته است، دو ستون وجود دارد که کار طراحی چیدمان و دکوراسیون اداری را با چالش هایی روبه رو کرده است. 

خوشبختانه نورگیری فضا، شرایط قابل قبولی داشته و با توجه به متراژ پایین زیربنای کار، نیازی به استفاده از پارتیشن اداری احساس نشده است. خواسته ی کارفرما مبنی بر خرید میز اداری مناسب هر بخش، توسط طراحان چیدمان ایستا مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی برای فضاهای مختلف ارائه شد.

طراحی چیدمان اداری

میز کار اداری مناسب دفتر کار باز (open office)

پس از بررسی خواسته های کارفرما و تعداد پرسنل مورد نظر ایشان برای کار در فضای اوپن آفیس، همچنین برآورد بودجه ی پروژه براساس قیمت میز اداری، استفاده از میز کار گروهی به ایشان پیشنهاد شد. 

میز کار چهار نفره ی IW700-2 و میز کار دو نفره ی IW700-1، میزهای اداری مدرنی است که با توجه به مشترک بودن بخشی از سازه ی میز، مانند پایه ها، به نسبت 4 میز کار اداری یک نفره یا دو میز کار یک نفره، قیمت پایین تری دارد و ارزان تر می شود. 

خرید میز اداری مدرن کارمندی ایستا، از دیگر پیشنهادات طراحان، برای استفاده در دفتر کار باز بود. بنابراین میز کارمندی IC600-2 که پایه های فلزی و کشوی ذخیره سازی دارد، در طراحی گنجانده و پس از تایید کارفرما خریداری شد. 

میز کار گروهی

خرید میز کار اشتراکی

میز کارمندی

میز کار منشی برای فضای پذیرش

معمولا طراحان چیدمان اداری، برای فضای پذیرش یا پذیرایی یک دفتر کار، کانتر پذیرش یا پیشخوان منشی را پیشنهاد می دهند و طراحی می کنند.  ولی در پروژه ی شرکت آسان بار، به سه دلیل کارفرما به خرید کانتر منشی تمایلی نداشت. 

  • اولین مساله، محدودیت فضای قسمت پذیرایی بود، که با توجه به ابعاد بزرگ تر میز پذیرش به نسبت میزهای اداری دیگر، طراحی فضای دفتر را با مشکل رو به رو می نمود.
  • محدودیت بودجه یکی دیگر از دلایلی بود که کارفرما را با توجه به قیمت کانتر پذیرش، از خرید آن منصرف می کرد. گرچه با توجه به پایین تر بودن قیمت میز اداری دست دوم، خرید آن می توانست در دستور کار این شرکت قرار گیرد، ولی به دلیل پیشگیری از مشکلات رایج در خرید مبلمان اداری دست دوم، این گزینه حذف شد. 
  • نوع فعالیت شرکت که ضمن ارائه ی خدمات اینترنتی، مشتری حضوری چندانی نداشته و منشی برای حفظ مدارک و اسناد روی میز خود از در معرض دید بودن، به کانتر بلند نیاز ندارد.    

این عوامل باعث شد تا کارفرما با انتخاب میز کارشناسی IE700 که یکی از میزهای اداری باکیفیت و با فضای ذخیره سازی مناسب است، به عنوان میز منشی، آن را به منطقه ی پذیرش خود اضافه نماید.  

میز کارشناسی اداری

میز مدیریت برای اتاق مدیریت

محدودیت فضا باعث شد که به جای خرید میز مدیریت، از میز معاونت در اتاق مدیریت استفاده شود. فضای قطعی مورد نیاز برای رفت و آمد و خرید مبل اداری و میز جلو مبلی برای استفاده ی مهمانان مدیر، در این تصمیم گیری نقش داشته است. خرید میز اداری IA500 که یک میز معاونت مدرن و شیک است، این شرایط را برای اتاق مدیریت فراهم نموده است. 

میز معاونت اداری

میز جلو مبلی IC300-60 برای اتاق مدیریت این پروژه، طراحی و تولید شد. 

اگر برای خرید میز مدیریت مدرن و شیک، به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، حتما مقاله ی زیر را مطالعه نمایید. 

خرید کردنزا برای ذخیره سازی 

گرچه استفاده از فایل های کامپیوتری و ذخیره سازی اطلاعات در هارد و ... استفاده از اسناد و مدارک کاغذی را کاهش داده است، ولی هنوز هم هر دفتر کار و فضای اداری، به کمد اداری، کتابخانه و قفسه ی بایگانی برای آرشیو اطلاعات نیاز دارد. 

در این پروژه با توجه به محدودیت فضا، یک کردنزای مدیریتی ICR400 در چیدمان دفتر کار، طراحی و تولید و نصب شد.   

میز کار اداری مشترک خرید بهترین میز کار گروهی

نصب میز کار اشتراکی خرید میز کار اداری

نکات مهم در چیدمان مبلمان اداری

پروژه شرکت آسان بار، به عنوان یکی از نمونه های طراحی چیدمان و دکوراسیون اداری دفتر کار کوچک، محسوب می شود. در این نوع کار، خلاقیت و استفاده از مبلمان اداری مناسب، در اولویت است. 

خوشبختانه شرکت ایستا که همیشه رضایت مشتری و رفع نیازهای او را در اولویت قرار می دهد، توانست با اجرای این پروژه، یکی دیگر از پروژه های کارآمد اجرایی را ثبت نموده و به تجربیات موفق خود اضافه نماید.

اگر شما هم در طراحی و خرید میز اداری و سایر مبلمان اداری و بازسازی دفتر کار خود، به کمک و مشاوره ی افراد باتجربه و آشنا در این حوزه نیاز دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

مطمئن باشید این مشاوره ی رایگان، شما را در انتخاب بهترین مبلمان اداری یاری خواهد کرد. 

تماس با شرکت ایستا

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید