میز کنفرانس ICO600: بهترین میز جلسات مدرن

انتشار : 1402/11/23
بروزرسانی : 1403/02/05
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

در صورتی که در حال خرید مبلمان اداری و طراحی فضای کار خود هستید، حتما طراحی اتاق کنفرانس یا اتاق جلسات را در دستور کار خود قرار داده اید. ما برای این اتاق اداری مهم و استراتژیک، میز کنفرانس ICO600 که یکی از میزهای کنفرانس مدرن و شیک است را، به شما پیشنهاد می کنیم. با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با مهم ترین ویژگی های یک اتاق کنفرانس مدرن و میز کنفرانس مدرن ICO600 آشنا کنیم. 

آیا خرید میز کنفرانس لازم است؟

برای پاسخ به این سوال، بهتر است ابتدا به به این موضوع بپردازیم که اتاق کنفرانس یا اتاق جلسات در هر دفتر کار و شرکتی، چه نقشی را ایفا می کند. 

هر سازمان مدرنی به فضایی برای برگزاری جلسات مهم، بحث ها و تصمیم گیری های حیاتی نیازمند است. چه در اتاق کنفرانس با مدیران و کارمندان جلسه داشته باشید و چه با مشتریان، این اتاق، فضایی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها، حل کردن مشکلات و برنامه ریزی برای آینده است. 

با جمع شدن افراد به دور میز کنفرانس، در اتاقی که محدود و مشخص شده برای برگزاری جلسات است و امکانات و تجهیزات لازم را دارد، گفتگوها تمرکز و انسجام بهتری پیدا می کند.

برای آن که این مرکز کار تیمی، بهترین و بیشترین بهره وری را برای مجموعه ی شما به همراه داشته باشد، لازم است امکانات و تجهیزاتی برای آن تهیه شود.

مبلمان اداری اتاق کنفرانس، شامل میز کنفرانس، کردنزا یا بوفه مدیریتی، صندلی ارگونومیک، قفسه و کتابخانه اداری و ... بخشی از تجهیزات مورد نیاز برای داشتن یک اتاق کنفرانس شیک و مدرن است. 

در ادامه به بررسی بیشتر این محصولات مبلمان اداری می پردازیم. در ابتدا بهتر است با انواع میز کنفرانس برای جلسات مختلف آشنا شویم. 

میز کنفرانس مدرن

انواع میز کنفرانس 

انواع مختلف و متفاوت جلسات و گردهمایی ها باعث شده که برای هر یک، میز جلسه یا میز کنفرانس متفاوتی تولید شود. در واقع چیدمان اتاق کنفرانس و اندازه ی آن به مؤلفه های مهمی مانند تعداد افراد شرکت کننده در جلسه، موضوع جلسه، حضور یا عدم حضور شرکت کنندگان مجازی و ... بستگی دارد. بر این اساس تعدادی از میزهای کنفرانس محبوب و کاربردی را معرفی می کنیم: 

  • میز کنفرانس کوچک

میز کنفرانس 4، 6 یا 8 نفره، به نوعی میز کنفرانس کوچک محسوب می شود. شکل این میز معمولا، مربع، دایره، مستطیل یا بیضی است و بیشتر برای جلسات همفکری تیم های درون سازمانی و گفتگو با یکی دو مشتری به کار می رود. 

یکی از مزایای میز کنفرانس کوچک، امکان قرارگیری آن در اتاق مدیریت، اتاق معاونت، اتاق کنفرانس و هر اتاق شخصی است که در آن کار یا همفکری تیمی، مورد نیاز است. این میز کنفرانس معمولا در وسط دفتر کار قرار می گیرد. ولی می توان آن را به گوشه و کناره ی دیوار هم برد. 

میز کنفرانس ICO600 که یک میز کنفرانس 6 نفره است، یک میز کنفرانس کوچک محسوب شده و در این دسته قرار می گیرد. در ادامه به این میز کنفرانس بیشتر می پردازیم. 

  • میز کنفرانس بزرگ

برای آن که بتوانید جلسات عمومی و شاید ماهانه ی دفتر کار خود، با همه ی کارکنان  را در اتاق کنفرانس برگزار کنید به یک میز کنفرانس بزرگ نیاز دارید. معمولا میز کنفرانس را در وسط اتاق می گذارند و باید به تعداد افراد حاضر در جلسه، صندلی اداری در اختیار داشته باشید.  

ابعاد و اندازه ی میز اداری مدرن جلسات، به تعداد افرادی که می خواهید در جلسات حضور داشته باشند، بستگی دارد. میز کنفرانس 10 نفره، میز کنفرانس 12 نفره و ... در این دسته قرار می گیرند. 

میز کنفرانس U شکل

  • میز کنفرانس U شکل

یکی از شیک ترین میزهای اداری که مراجعین به دفتر کار شما را تحت تاثیر قرار می دهد، میز کنفرانس لاکچری U شکل است. شما برای قرار دادن این میز مدرن، به یک اتاق کنفرانس بزرگ که امکان حرکت و دسترسی را کاملا به حاضران بدهد، نیاز دارید. 

میز جلسات U شکل، مزایای زیادی دارد. در جلساتی که دور این میز تشکیل می شود، همه ی افراد به یک اندازه در معرض دید هستند و گفتگو بین افراد به راحتی و با دید کامل نسبت به اشخاص انجام می شود. این میز کنفرانس مدرن را بیشتر در جلسات رسمی و کنفرانس مطبوعاتی به کار می برند.

نکته ی جالب توجه در مورد میز کنفرانس U شکل این است که حتی اگر فضای کافی برای اختصاص دادن بخشی از دفتر کار، به این میز اداری ندارید، می توانید با خرید میز کار مدولار یا ماژولار ایستا، میز کنفرانس U شکل در هر ابعاد و اندازه که می خواهید بسازید. 

میز کنفرانس مدولار

انواع چیدمان اتاق جلسه

  • چیدمان متمرکز

در این چیدمان، میز جلسه در وسط اتاق قرار می گیرد و اطراف اتاق، محل رفت و آمد است.  

  • چیدمان به سبک ضیافت

در این جلسات که معمولا همراه با سرو غذا و نوشیدنی است، میزهای مهمانان در دو طرف قرار می گیرد و مسیر رفت و آمد از وسط اتاق است. این چیدمان در برگزاری ایونت ها و برنامه های اجتماعی، هنری و فرهنگی متداول است. 

  • چیدمان خوشه ای

در این چیدمان، میزها به صورت پراکنده قرار می گیرند. گروه های کوچکی دور هر میز می نشینند و امکان گفتگوی هم زمان با یکدیگر را دارند. 

میز کنفرانس ICO600

شاید در نظر اول میز کنفرانس ICO600، میز ساده ای به نظر برسد. میز کنفرانس ساده و شیک که در مجموعه مدیریتی IM600، ترکیب زیبایی ایجاد می کند و با میز مدیریت هم طرح و هم رنگ خود، یکپارچه به نظر می رسد. 

در طراحی میز کنفرانس ICO600، دو تیغه عمودی به عنوان پایه، سطح افقی میز را قطع کرده است. یک کتیبه ی عمودی بین دو پایه وجود دارد که مثل کتیبه ی هر میز اداری، دید افراد را نسبت به طرف مقابل محدود می کند. این میز کنفرانس مدرن به شکل معمول دو رنگ و یا سه رنگ اجرا می شود و غیر از رنگ غالب که رنگ ام دی اف آن است، پروفیل آلومینیومی که دور پایه و صفحه تاپس را در بر می گیرد، می تواند رنگ نقره ای یا شامپاینی داشته باشد. 

برای این میز کنفرانس می توانید دریچه ی عبور سیم سفارش دهید تا نظم و ترتیب بیشتری بر روی میز، در هنگام استفاده از وسایل الکترونیکی کابل دار، برقرار شود. 

همان طور که گفته شد این میز کار اداری، یک میز کنفرانس 6 نفره است و به نوعی میز کنفرانس کوچک محسوب می شود. ولی شما می توانید آن را در ابعاد و اندازه های بزرگ تر هم سفارش دهید. 

میز مدیریت و میز کنفرانس

چیدمان میز کنفرانس ICO600

میز کنفرانس ICO600 را می توانید به صورت متصل به میز مدیریت و همین طور جدا از آن و به صورت مستقل  سفارش دهید. این میز جلسات را می توان با انواع دیگر میز مدیریت مانند میز مدیریت IM300 و میز مدیریت IM400 نیز ست کرد. فرم ساده و شیک این میز کنفرانس اداری، دست شما را در هماهنگ نمودن آن با طراحی دکوراسیون دفتر کار، باز می گذارد.   

رنگ میز کنفرانس ICO600

در طراحی داخلی اداری مدرن، غالبا رنگ مبلمان اداری، خنثی است و لکه های رنگی خالص و شاد در جزییات دیوارها و ... به کار می رود. میز کنفرانس به دلیل ماهیت رسمی و جدی بودنش، دلیل خوبی برای گرایش به سمت رنگ های سنگین تر دارد. 

ترکیب رنگ های زیتونی روشن + زیتونی تیره و خاکستری + استیل خش دار، جزو ترکیب رنگ های محبوب و پر طرفدار در میان مشتریان ما بوده است. 

اندازه میز کنفرانس ICO600

اندازه میز کنفرانس 6 نفره ICO600، در حالت استاندارد خود 185 در 115 سانتیمتر است و مثل همه ی میزهای اداری مدرن و باکیفیت ایستا، 75 سانتیمتر ارتفاع دارد. ولی شما می توانید به منظور استفاده ی تعداد افراد بیشتر، آن را بزرگ تر سفارش دهید. به ازای هر فرد و صندلی اداری که به کاربران میز کنفرانس اضافه می شود، باید حداقل 60 و حداکثر 80 سانتیمتر به طول میز، اضافه کنیم. 

قیمت میز کنفرانس ICO600

باتوجه به اندازه و متریال مورد استفاده، قیمت میز کنفرانس ICO600، از قیمت انواع دیگر میز کنفرانس اداری ایستا بیشتر است. اگر وسوسه شده اید که با خرید میز کنفرانس دست دوم، یک میز کنفرانس ارزان بخرید، باید بگوییم که سخت در اشتباهید! مطمئنا میزکار دست دوم، در هر مدل، رنگ و جنسی که باشد، متحمل آسیب ها و خساراتی شده است که در برخورد اول از چشم پنهان می ماند.  ولی پس از مدتی کار با این محصول مبلمان اداری، ایراد ها و مشکلات آن خود را نشان می دهد و شما را متحمل هزینه ی تعمیرات می سازد. 

مبلمان اداری اتاق کنفرانس

مبلمان اداری باکیفیت در هر فضای کاری می تواند باعث راحتی و نشاط کارکنان و کاربران شود. از آن جا که اتاق کنفرانس یک فضای اداری با مدعوین و حاضرین متفاوت حتی غریبه است، توجه به مبلمان اداری کار شده در آن از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. به خصوص که بسیاری از مشتریان و شریکان تجاری شما، از ظاهر شکیل دفتر کار و مبلمان اداری آن، درباره ی میزان موفقیت حرفه ای شما و شرکتتان قضاوت می کنند. در این جا به مهم ترین این مبلمان اداری، اشاره می کنیم: 

  • میز کنفرانس اداری

یک میز کنفرانس کلاسیک یا میز کنفرانس مدرن می تواند نقش عمده ای در موفقیت جلسات کاری شما داشته باشد. میز کنفرانس ICO600، که در این جا به عنوان بهترین میز جلسات اداری مدرن، به شما معرفی کرده ایم، با انتخاب رنگ و اندازه ی مناسب، تقریبا تمام توقعات شما را از یک میز کنفرانس کوچک، برآورده می سازد. 

  • صندلی اداری ارگونومیک

بهتر است بهترین صندلی اداری ارگونومیک را به عنوان صندلی جلسه، انتخاب نمایید. جلسات آموزشی و بحث های طولانی مدت، ایجاب می کند تا صندلی های راحتی برای کاربران در نظر بگیرید. قطعا خستگی جسمی روی نتایج جلسات تاثیر منفی داشته و باعث کاهش راندمان مورد نظر شما می شود.  

شما می توانید در صورت خرید میز کنفرانس به رنگ های خنثی، از رنگ های شاد و گرم برای صندلی اداری انتخاب کنید تا رنگ محیط، یکنواخت و سرد به نظر نرسد. 

  • کردنزا، کمد اداری، قفسه، کتابخانه 

در هنگام طراحی اتاق کنفرانس، بهتر است فضایی را به ذخیره سازی وسایل و اسناد و مدارک در این اتاق اختصاص دهید. در مجموعه های مدیریتی شرکت ایستا، بوفه مدیریتی یا کردنزا هماهنگ با میز کنفرانس و میز مدیریت، در نظر گرفته و طراحی شده است. تنها کافی است سبک و طرح مورد علاقه ی خود را ارزیابی نمایید. برای میز کنفرانس ICO600، کردنزا یا بوفه مدیریتی ICR600 طراحی شده است. 

اتاق کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس

یک اتاق کنفرانس مناسب، تجهیزات و وسایلی دارد که روند برگزاری جلسات در این اتاق را بهتر می کند. پیشرفت و گسترش ارتباطات مجازی هم باعث شده که بیشتر از قبل، این تجهیزات را در اتاق های کنفرانس داشته باشیم. 

  • ویدئوپروژکشن

این دستگاه می تواند هر نوع تصویر و فیلم را بر روی پرده، نمایش دهد. کیفیت ویدئو پروژکشن و تنظیم صحیح آن برای فضای کار شما، باعث انتقال بهتر اطلاعات و تماشای تصویر با کیفیت بالاتر برای حاضرین در جلسه خواهد بود. قطعا بهترین جلسه ی اداری، جلسه ای ااست که اطلاعات به ساده ترین و بهترین شکل ممکن رد و بدل شده ونویزهای تصویری و صوتی، حاضران را اذیت و خسته نکند.  

  • میکروفون

در یک جلسه ی کاری، علاوه بر تصویر، اطلاعات موجود در صدا هم باید به خوبی و با کیفیت مناسب منتقل شود.  استفاده از میکروفون به خصوص در اتاق های بزرگ تر، برای این که همه ی حاضران بتوانند به خوبی صدای یکدیگر را بشنوند، لازم است. 

  • بلندگوها

بخشی از کیفیت صدای اتاق کنفرانس به سیستم پخش صدا بستگی دارد. سعی کنید از بلندگوهایی در اتاق جلسات دفتر کار خود استفاده کنید که ضمانت مناسبی داشته باشند. 

  • تخته وایت برد

گاهی در جلسات، برای افزایش آگاهی و دانش مخاطبان نسبت به یک موضوع، به نوشتن اطلاعات نیاز است. یک تخته وایت برد این نیاز را در جلسات برآورده می سازد. 

بهترین میز جلسات اداری مدرن

  • سیستم ویدئو کنفرانس

از این سیستم برای تماس آنلاین با شرکت کنندگان غیر حضوری جلسه استفاده نمایید. امروزه به سختی می توان وقت بسیاری از افراد را برای شرکت در جلسات حضوری هماهنگ کرد. ارتباطات مجازی این امکان را فراهم کرده که افراد از داخل منزل یا محل کار یا استراحت خود، با شما وارد مذاکره شوند. کیفیت صدا و تصویر این سیستم هم باید مطلوب باشد. 

  • نورپردازی

بهتر است هر ایستگاه کاری شما در دفتر کار از نور طبیعی برخوردار باشد. نور طبیعی انرژی و سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد و به لطف آن می توانید از گیاهان سبز طبیعی در محل کار استفاده نمایید. 

اما در اتاق کنفرانس به نور مصنوعی هم نیاز دارید. می توانید از چراغ های رومیزی شخصی برای روی میز کنفرانس استفاده کنید تا در زمان پخش فیلم، عکس و اسلاید از پروژکتور که باید با تاریک بودن سالن همراه باشد، افراد بتوانند یادداشت برداری کرده یا اوراقشان را مطالعه نمایند. 

آخرین توصیه ها

حالا که توانسته اید با خرید یک میز کنفرانس مدرن و بقیه ی مبلمان اداری اتاق کنفرانس، همچنین تامین تجهیزاتی به روز و کارآمد، یک اتاق کنفرانس شیک و مدرن، ایجاد نمایید، وقت برگزاری جلسه است!

نظافت و مرتب بودن اتاق جلسات را کنترل کنید و یک بار همه ی تجهیزات فنی را پیش از آغاز جلسه چک نمایید. کم کم وقت آمدن مهمانان و شروع جلسه است. موفق باشید!smile 

ما در شرکت ایستا طراحان و کارشناسان توانمندی داریم که می توانند شما را برای رسیدن به این نقطه ی ارزشمند، یاری نمایند.

اگر می خواهید دفتر کار خود را به فضایی خلاقانه تبدیل نمایید، از تجربه و دانش بهترین برند مبلمان اداری کشور استفاده کنید. به ما اجازه دهید تا با تمرکز بر ارائه ی راهکارهای متناسب با هویت برند و اهداف تجاری شما، تجربه ی سی ساله مان در صنعت تولید مبلمان اداری را در اختیارتان قرار دهیم.

با یک تماس تلفنی، از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید