قیمت میز کنفرانس اداری

انتشار : 1402/07/18
بروزرسانی : 1402/12/09
منتشر شده توسط : مدیر سایت
2 نظر
زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای اتاق جلسات هر محیط اداری، اهمیت زیادی دارد. قیمت میز کنفرانس اداری با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود و بهتر است قبل از خرید میز جلسه دفتر کار خود، چند نکته ی ضروری که در این مقاله به آن ها می پردازیم را در نظر بگیرید. 

نقش میز کنفرانس در طراحی دکوراسیون اداری

معمولا میز کنفرانس، نقطه ی کانونی در اتاق کنفرانس است و شما میز کنفرانس را در اتاق جلسات یا فضایی که به برگزاری جلسه ی گفت و شنود بین افراد اختصاص داده اید، قرار می دهید. بهتر است پیش از طراحی داخلی دفتر کار خود، تخمین درستی از حداکثر افرادی که می خواهند در جلسات کاری حضور پیدا کنند، داشته باشید. این موضوع که شما به یک میز کنفرانس 4 نفره نیاز دارید یا یک میز کنفرانس 12 نفره، در تعیین اندازه و قیمت آن تاثیر زیادی دارد. به طور کلی یکی از مهم ترین عوامل زیاد یا کم بودن قیمت میز کنفرانس اداری، اندازه ی میز کنفرانس است.  

اگر نیاز به خرید میز کنفرانس اداری بزرگ دارید، به معنی این است که جلسات شما قرار است با حضور چندین نفر برگزار شود. درنتیجه باید سر و صدای گفتگوی افراد در زمان طراحی دفتر کار در نظر گرفته شود. 

شما می توانید میزهای اداری خود را براساس اندازه و ابعاد مورد نیاز خود سفارش دهید. تقریبا همه ی میزهای به کاررفته در پروژه ی شرکت ارکید فارمد، سفارشی و براساس کاربردی که برای آن در نظر داشتند، ساخته شده است. 

موقعیت میز کنفرانس اداری و تعداد افراد کاربر معمول آن، یکی از عواملی است که می تواند تعیین کند آیا شما به پارتیشن بندی در شرکت خود نیاز دارید یا نه. نصب پارتیشن اداری می تواند بخشی از صداهای مزاحم را حذف کند، تا کارمندان شاغل در بخش های دیگر، بتوانند هم زمان با برگزاری جلسه، در آرامش به فعالیت های شغلی شان ادامه دهند.

قیمت میز کنفرانس اداری 

عوامل تعیین کننده قیمت میز کنفرانس اداری

برای این که یک اتاق کنفرانس مدرن و شیک داشته باشید، باید علاوه بر تهیه ی  مبلمان اداری مناسب، هماهنگی و کیفیت همه ی قطعات مبلمان اداری اتاق جلسه را هم در نظر بگیرید. در این جا به عوامل تعیین قیمت میز کنفرانس و قیمت مبلمان اداری اتاق کنفرانس، اشاره می کنیم.

روکش میز کنفرانس اداری

رنگ و جنس روکش میز جلسه اداری، تا حدود زیادی به سبک و نوع طراحی دکوراسیون دفتر کار و به خصوص اتاق جلسات شرکت شما بستگی دارد. شرکت ایستا که بیش از سی سال سابقه در تولید میز و مبلمان اداری دارد، معمولا در محصولات خود از سه روکش ملامینه، های گلس و PVC یا ممبرانی استفاده می کند. شما می توانید برای محصولات سفارشی خود از پالت رنگی متنوع این روکش ها استفاده کنید. یکی از عواملی که در تعیین قیمت میز کنفرانس اداری موثر است، قیمت روکش استفاده شده در آن است. 

روکش ام دی اف، رنگ های مختلفی دارد و شما می توانید به تناسب طراحی دکوراسیون دفتر کار خود، آن را انتخاب کنید. اگر روکش ملامینه را برای میز کنفرانس خود انتخاب کرده اید تا مقاومت بالاتری در خش پذیری داشته باشد، می توانید از رنگ های تیره برای جذب آلودگی کمتر هم استفاده نمایید. با مطالعه ی مقاله ای که در زیر معرفی شده می توانید روکش مورد نظر میز کنفرانس اداری خود را با دقت بیشترانتخاب کنید. 

اندازه ی میز کنفرانس اداری

مبلمان اتاق کنفرانس دفتر کار شما، یک سرمایه گذاری قابل توجه است که سال ها دوام می آورد. بنابراین پیشنهاد و توصیه ی ما به شما خرید میز کنفرانس باکیفیت و مرغوب است تا بتواند بهره وری کسب و کارتان را افزایش دهد. میز جلسات اداری فضایی برای گپ و گفت با مشتریان و کسانی است که می توانند در همکاری های تجاری آینده ی شما نقش موثری ایفا کنند. یکی از عوامل تعیین کننده ی قیمت میز کنفرانس اداری، اندازه و شکل آن است. بدیهی است که هر چه اندازه و تجهیزات میز کنفرانس بزرگ تر و بیشتر باشد، باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید.

برای محاسبه ی اندازه های میز کنفرانس مورد نیازتان ابتدا ابعاد اتاق را اندازه بگیرید. البته شما پیش از سفارش میز کنفرانس اداری مورد نظرتان، می توانید این خدمات را از طراحان ما بگیرید که فضا را برای شما اندازه گیری کنند و براساس آن، نقشه های دوبعدی و سه بعدی محصول انتخابی شما با رنگ های مختلف و پیشنهادی را در اختیارتان قرار دهند. معمولا طراح، فاصله ی میز تا دیوار پشت سر را حداقل 80 سانتیمتر در نظر می گیرد. البته این فاصله به اندازه ی صندلی مورد استفاده در کنار میز جلسات هم بستگی دارد. اگر صندلی مدیریتی انتخاب می کنید، باید این فاصله را به 90 و حتی 100 سانتیمتر برسانید تا رفت و آمد افراد، راحت انجام شود. پس از محاسبه ی این فاصله می توانید اندازه ی میز کنفرانس را به دست آورید و در نقشه جاگذاری کنید. برای آشنایی با انواع میز کنفرانس اداری مدرن، این مقاله را مطالعه نمایید. 

میز جلسات اداری

شکل میز کنفرانس

میزهای اداری معمولا مستطیل شکل هستند. این شکل بیشتر از اشکال دیگر مثل دایره و مربع به شما امکان می دهد که از همه ی سطح میز کار به خوبی استفاده کنید. در میز کنفرانس به دلیل استفاده ی چند کاربر جهت برگزاری جلسه، طرح های دایره، مربع و  مستطیل برای میز کنفرانس 4 نفره و طرح مستطیل برای میز کنفرانس 6 نفره به بالا استفاده می شود.  در برخی از مدل های میز کنفرانس، گوشه های میز، انحنایی دارد تا ضمن ایجاد جذابیت در طرح، امنیت بیشتری در گوشه های میز برای کاربران و کسانی که از کنار آن عبور می کنند، ایجاد کند. میز کنفرانس ICO800 نمونه ای از میزهای کنفرانس شرکت ایستا است که ضلع طولی میز، دارای کرو (curve) یا انحنا است و به همین دلیل عرض آن، کاهش یافته است. 

صندلی اتاق کنفرانس

شما می توانید صندلی اداری را در قیمت های مختلفی پیدا کنید. بهتر است در اتاق کنفرانس دفتر کار خود، صندلی اداری ارزان ولی باکیفیت داشته باشید. اگر بتوانید صندلی ارگونومیک بخرید، می توانید صندلی اتاق کنفرانس را، به عنوان صندلی اداری برای استفاده ی طولانی مدت هم به کار ببرید. قیمت صندلی اداری به امکانات و متریال مصرف شده در آن بستگی دارد. همان طور که درباره ی قیمت میز کنفرانس اداری هم گفتیم، شکل، اندازه و امکانات صندلی ارگونومیک هم می تواند در قیمت آن موثر باشد. همانطور که گفته شد ابعاد صندلی انتخابی شما در اندازه ی میز کنفرانس، موثر است و بهتر است پس از محاسبه ی اندازه ی میز و این که یک میز کنفرانس چند نفره می خواهید داشته باشید، درباره صندلی جلسات، تصمیم گیری نهایی را انجام دهید. 

خرید میز کنفرانس

ذخیره سازی اداری اتاق کنفرانس

خرید کردنزا یا کمد اداری مدیریتی، یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای ذخیره سازی اداری اتاق کنفرانس دفتر کار خود بگیرید. شما می توانید با خرید فایل اداری و کمد اداری به جای خرید کردنزا، هزینه ی ذخیره سازی اتاق کنفرانس را کاهش دهید. قیمت یک کمد اداری بزرگ و جادار به نسبت بهره وری که دارد و نظمی که به دفتر کار و اتاق کنفرانس شما می دهد، بسیار مقرون به صرفه است. 

قفسه و کمد اداری که برای اتاق کنفرانس خود انتخاب می کنید، باید هماهنگ با بقیه ی تجهیزات و دکوراسیون این فضا باشد. رنگ و نوع روکش و وسایل و تجهیزاتی که معمولا در جلسات و گردهمایی ها، به کار می رود در این فضاهای ذخیره سازی قرار می گیرد. گزارش های مربوط به جلسات در فایل های بایگانی و کتابخانه های اداری نصب شده در این فضا، ذخیره سازی می شود تا پیدا کردن و استفاده ی مجدد از آن ها به صرف زمان و انرژی زیادی نیاز نداشته باشد. 

فناوری اتاق کنفرانس

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که امروزه در طراحی داخلی اداری باید در نظر گرفته شده و به کار رود، تجهیزات فناوری است. شما امروزه می توانید ویدئو کنفرانس، دوربین، میکروفون، دریچه ی عبور سیم، درگاه های شارژ وسایل الکترونیکی و ماژول رومیزی داده برای کابل ها ی USB و کابل های دیگر را به شکل های مختلف در دکوراسیون داخلی اداری دفتر کار خود تعبیه کنید. 

هرچه تجهیزات اتاق کنفرانس، کیفیت و تکنولوژی بالاتری داشته باشد، محصولاتی که از پس از برگزاری جلسات و میزگردها به دست می آید، مانند عکس و فیلم برای سایت و شبکه های اجتماعی و ... ارزشمندتر و قابل استفاده تر خواهد بود.

دستاوردهای جلسات کاری شما اهمیت زیادی دارد و مبلمان اداری اتاق جلسات، در گزارشات ماندگار این جلسات ثبت می شوند. بنابراین یکی از دلایل دیگری که قیمت میز کنفرانس اداری و دیگر تجهیزات مبلمان اداری اتاق کنفرانس را از نظر اقتصادی کاملا توجیه می کند، فیلم ها و عکس های ثبت شده از جلسات و برنامه های گروهی است. شما می توانید از این فیلم و عکس ها در تبلیغات شرکت خود استفاده کنید، آن ها را به طور مستقیم به مشتریان و جامعه ی هدف محصول تجاری خود بفروشید و راه را برای سودآوری هرچه بیشتر کسب و کارتان هموار سازید.  

روکش میز کنفرانس اداری

باربری، نصب و مونتاژ میز کنفرانس اداری

برخی از قطعات مبلمان اداری به نصب و مونتاژ در محل نیاز دارند. هر چه برندی که میز کار، میز مدیریت، میز کنفرانس و همه ی انواع مبلمان اداری خود را از آن خریداری نموده اید، معتبرتر باشد، محصولی که به شما ارائه می دهد از جزئیات دقیق تری تولید شده است. در شرکت ایستا متخصصین نصب، قطعات اصلی که در کارخانه تولید شده اند را، در محل به یکدیگر اتصال می دهند تا میز اداری شما چه از نظر استحکام و چه از نظر تراز بودن، مشکلی نداشته باشد. هزینه ی نصب در تعیین قیمت مبلمان اداری خریداری شده مانند میز کنفرانس، محاسبه می شود. 

هزینه باربری و حمل در طبقات ساختمان را هم در قیمت میز کنفرانس اداری خود در نظر بگیرید. در صورتی که نصب و حمل محصول خود را به تیم کاری شرکت ایستا بسپارید، خیالتان از مونتاژ دقیق و صحیح محصول و سلامت آن آسوده خواهد بود. 

چگونه یک اتاق کنفرانس مدرن طراحی کنیم؟

هنگام طراحی اتاق کنفرانس موارد زیادی را باید در نظر بگیرید: عواملی مانند، موقعیت قرارگیری اتاق کنفرانس در دفتر، فناوری مورد نیاز در اتاق، نوع جلساتی که قرار است در اتاق کنفرانس برگزار شود و ...

امروزه اغلب دفاتر کار به سمت پلان های باز یا اوپن آفیس (open office) گرایش دارند. اتاق جلسات یا کنفرانس، جزو معدود فضاهایی است که همچنان بهتر است در یک فضای بسته و خصوصی طراحی شوند. بنابراین در نظر گرفتن بهترین شکل، امکانات و ویژگی ها برای این اتاق کار، اهمیت زیادی دارد. همه ی امکانات این اتاق، به خصوص مبلمان اداری آن باید در خدمت ایجاد فضایی خلاقانه که همکاری و بحث و گفتگو در آن به خوبی انجام شود، باشد. 

کاربری اتاق کنفرانس تا حدود زیادی نوع و اندازه ی مبلمان اداری مورد نیاز آن را مشخص می کند. 

اتاق کنفرانس می تواند کاربری های مختلف داشته باشد که در این جا به چند نوع محبوب آن اشاره می کنیم:

  • اتاق استراحت

شاید از قرار دادن اتاق استراحت در مجموعه ی اتاق های کنفرانس تعجب کرده باشید. ولی گرچه این اتاق شکل و ظاهر متفاوتی نسبت به اتاق کنفرانس رسمی دارد، ولی ماهیت آن مشترک است. این منطقه در دفتر شما می تواند برای یک همگام سازی سریع، قرار ملاقات با یک مشتری یا تماس تلفنی کارکنان به کار رود. اتاق استراحت دفتر کار خود را با مبل و صندلی اداری نرم و یک میز قهوه خوری که در دفتر، نقش میز کنفرانس را دارد، تجهیز نمایید. 

اتاق استراحت می تواند با نصب پارتیشن اداری به فضایی نیمه خصوصی و در فاصله مناسب با فضای اداری، جهت تقویت همکاری و ارتباط بین کارکنان باشد. 

  •  اتاق جلسه

منظور از اتاق جلسه، فضاهای کاری مشترک برای 2 تا 6 نفر هستند که با یک میز کنفرانس مستطیل، مربع یا گرد تجهیز می شوند. علاوه بر فضای رفت و آمد کافی که لازمه ی هر اتاق اداری است، اتاق جلسه می تواند به برخی تجهیزات صوتی تصویری لازم هم مجهز باشد. استفاده از وایت برد و لپ تاب شخصی در این اتاق کنفرانس متداول است و کارمندان جلسات کاری خود برای خلق ایده ها و برنامه های جدید را در آن انجام می دهند. طراحی این اتاق با دیوارهای پارتیشن، می تواند فضای خصوصی مورد نیاز را در اختیار پرسنل قرار دهد. 

  • اتاق تیم

برخی از پروژه های کاری نیاز به فعالیت تیمی دارد و اعضای آن به دفعات، جلساتی را برگزار می کنند. ما این اتاق را اتاق کنفرانس دوم می دانیم که برای جلسات 4 تا 12 نفر، مناسب است. یک میز کنفرانس بزرگ و صندلی کنفرانس به تعداد کافی، به اعضای جلسه اجازه می دهد تا در موقعیت درست نسبت به یکدیگر بنشینند و اصطلاحا یکدیگر را کاور نکنند. گرچه قیمت میز کنفرانس اداری مناسب چنین اتاقی، به نظر زیاد است، ولی به دلیل نتایج ارزشمند حاصل از کار گروهی، کاملا به صرفه و اقتصادی است. 

میز کنفرانس اداری

اتاق هیئت مدیره و کارگاه های آموزشی

اتاق کنفرانس اصلی هر شرکت، اتاقی است که ظرفیت گردهمایی و جلسات مهم هیئت مدیره و کارگاه های آموزشی برای 10 تا 20 نفر را داشته باشد. خرید میز کنفرانس U شکل برای این اتاق ها متداول و محبوب است. تجهیزات پیشرفته و حرفه ای صوتی و تصویری باید از این جلسات پشتیبانی کنند. حتما صندلی ارگونومیک اداری به تعداد کافی، کمد ادای یا کردنزا و در صورت وجود فضای کافی، یکی دو مبل برای استراحت چند لحظه ای حاضران، در طراحی این اتاق کنفرانس بگنجانید. 

محیط های ملاقات مشترک اداری، باید به گونه ای ساخته شود که کاربردی، راحت و مهم تر از همه، هدفمند باشد. به این ترتیب شما و تیمتان تجربه ی منحصر به فردی در مباحث و گفتگوهای کاری خواهید داشت. 

برای اطلاع از قیمت میز کنفرانس اداری، با کارشناسان ما در شرکت ایستا تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان آن ها بهره  مند شوید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

Fariba
Fariba
1402/09/28
سلام مقاله خوبی بود. ما در شرکت از محصولات مبلمان اداری ایستا، خریداری کردیم. پارتیشن اداری، میز مدیریت و میز کنفرانس تحویل گرفته شد و منتظر میزهای کارمندی هستیم. از کیفیت محصولات و زمان بندی دقیق شرکت ایستا سپاسگزارم.
مدیر سایت
1402/09/28
سلام دوست عزیز همکاری با شما باعث افتخار ما است. خوشحالیم که مقاله هم براتون مفید بود.

نظر خود را وارد کنید