4 نکته مهم برای انتخاب بهترین میز مدیریت در سال 2023

انتشار : 1401/09/19
بروزرسانی : 1402/10/17
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

همانطور که به خوبی می‌دانید در هر مجموعه و سازمان، مدیریت، مهم‌ترین بخش آن سازمان به حساب می‌آید. از این رو توجه به زیبایی و راحتی دکوراسیون و میز مدیریت اتاق مدیران، موضوع بسیار قابل توجهی است. امروزه تنوع زیاد مدل‌های میز و صندلی موجود در بازار سبب شده است تا انتخاب بهترین میز مدیریت برای افراد، به کاری سخت و دشوار تبدیل شود. به همین دلیل ما قصد داریم تا در این مقاله به بیان نکات مهمی که در هنگام انتخاب و خرید یک میز مدیریتی شکیل و راحت باید به آن توجه نمایید، بپردازیم. پس از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع مدل‌های بهترین میز مدیریت

با توجه به آنکه میز مدیریت نشان دهنده جایگاه مدیر هر مجموعه و سازمان است و از طرفی فرد مدیر مدت زمان نسبتا زیادی را در پشت آن می‌گذارند و کار می‌کند، باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد. یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها، داشتن زیبایی منحصر به فرد در کنار راحتی است.

تنوع بالای موجود در این نوع میزها به این دلیل است که ضمن پوشش سلیقه‌های مختلف، فضای کار لازم برای هر مدیر را بسته به نوع کار و فعالیت او در اختیار فرد قرار دهد. همچنین بهترین نوع میز مدیریتی، میزی است که مناسب‌ترین امکانات را در اختیار یک مدیر، متناسب با جایگاه او در اختیارش قرار دهد.

مدل‌های مختلف این نوع میز شامل میز مدیریت مدرن، میز مدیریت کلاسیک و میز مدیریت شخصی می‌شود. هر یک از این نوع میزها از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که در ادامه برای آشنایی بیشتر و بهتر شما با آنها، به معرفی هریک از مدل‌ها می‌پردازیم.

میز مدیریت

میز مدیریت مدرن

این نوع میز دارای طراحی‌های تند و زاویه دار است. و همانطور که از نام آن پیداست، مناسب آن دسته از افرادی است که دفتر خود را به سبک مدرن دیزاین کرده‌اند.

با توجه به بزرگ بودن و فضای اشغالی زیاد این نوع میز، میزهای مدرن مدیریتی بیشتر برای دفاتری با فضای بزرگ و باز مناسب می‌باشند.

میزهای مدرن را می‌توان در دسته‌ی میزهای لوکس نیز دسته بندی کرد. اما خوب است به این نکته دقت داشته باشید که لوکس بودن میز اداری به عواملی بسیاری ربط دارد. اولین و مهمترین این عوامل سلیقه هر فرد است. به عبارت دیگر ممکن است میزی را که یک شخص لوکس می‌پندارد از نظر شما میزی ساده به نظر برسد. باید قبل از انتخاب به صورت کامل مشخص کنید که چه ویژگی‌هایی از یک میز مدیریت لوکس در نظر دارید.

اما به صورت کلی اگر خواهان این هستید که میزتان لوکس و مدرن به نظر برسد. بهتر است سعی کنید که میزتان را به صورتی انتخاب کنید که با مجموعه کاریتان و همچنین سایر وسایل اتاقتان همخوانی داشته باشد. اگر طراحی دکوراسیون اداری مدرن را برای دفتر خود انتخاب کرده اید، میز مدیریت مدرن بقیه ی محصولات مبلمان اداری هماهنگ با این سبک را تکمیل می کند. 

میز مدیریت کلاسیک

میزهای کلاسیک را می‌توان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نوع میزهای اداری و مدیریتی دانست. این میزها که نسبتا ساده بوده و امکانت بسیار مناسبی برای یک مدیر برخودار هستند، بیشتر از نوع چوب ساخته می‌شوند. همچنین این میز کلاسیک حس نرمی و صمیمیت را نیز به افراد منتقل می‌کنند.

اکثر میزهای کلاسیک دارای رنگ تیره هستند و از چوب‌های سنگین ساخته شده و بر روی بعضی از آنها، طراحی‌های ساده و کلاسیکی نیز انجام شده است. همچنین این میزها که اکثرا بزرگ نیز می‌باشند، زیبایی بسیار قابل توجهی به ظاهر اتاق مدیریت می‌بخشند. این زیبایی ظاهری سبب می‌شود تا جایگاه مدیر یک سازمان را در نظر سایر افراد بالاتر نشان داده شود.

انتخاب این نوع میز برای مجموعه‌هایی که دکوراسیون چوبی دارند و یا از رنگ تیره در طراحی داخلی بخش‌های مختلف سازمان خود استفاده می‌کنند، بسیار مناسب می‌باشد.

ویژگی‌های مهم بهترین میز مدیریت

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، اگر قصد انتخاب و خرید یک میز برای مدیریت داشته باشید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. یکی از این نکات توجه به مدل آن میز است. اما پس از انتخاب مدل مورد نظر باید به ویژگی‌های دیگری همچون رنگ میز، اندازه، ابعاد و ارتفاع میز و همچنین امکانات جانبی آن توجه داشته باشید. توجه به این موارد سبب می‌شود بتوانید بهترین میز مدیریت را برای دفتر و سازمان خود تهیه نمایید.

توجه به رنگ این نوع میز از آن جهت اهمیت دارد که بهترین میز مدیریت میزی است که از لحاظ ظاهری خصوصا رنگ و طرح آن، به خوبی با دکوراسیون داخلی سازمان و همچنین رنگ سازمانی و لوگو مجموعه به خوبی همخوانی داشته باشد. معمولا رنگ میز مدیریت مدرن، خنثی است تا بتوان آن را با رنگ های مختلف محیط اداری، ست کرد. 

در نظر گرفتن ابعاد و اندازه و ارتفاع این مدل میز نیز از آن جهت حائز اهمیت است که بهترین میز مدیریت، میزی به حساب می‌آید که نسبت به ابعاد اتاق مدیر، مناسب بوده و کوچکتر یا بزرگتر نباشد، تا به خوبی جایگاه مدیر را نشان دهد. همچنین ابعاد این میز در مقایسه با میز کارشناسی یا میز معاونت باید بزرگتر باشد. زیرا نیاز است که علاوه بر سیستم کامپیوتر، نماد و پرچم شرکت، تقویم، کاتالوگ و سایر وسایل خصوصی مدیر، فضای کافی برای وسایل پذیرایی نیز داشته باشد.

توجه به ارتفاع میز و انتخاب یک میز با ارتفاع مناسب هم سبب می‌شود تا فشار کمتری به فردی وارد شود. مدیران و افرادی که ساعت‌ها از این میز برای کار استفاده می‌کند، باید به حفظ سلامت بدن خود نیز دقت زیادی داشته باشند.

در نهایت هرچه تعداد کشوها، قفسه‌ها و سایر امکانات جانبی یک میز بیشتر باشد، می‌توان آن میز را به عنوان میز مدیریت بهتری انتخاب نمود.

قیمت میز مدیریت

بهترین میز مدیریت را از چه فروشگاهی بخریم؟

حال که به خوبی با ویژگی‌های یک میز اداری خوب آشنا شده و نکات مهم برای خرید آن را می‌دانید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که: برای خرید میز مدیریت خوب باید به سراغ چه فروشگاهی بروید؟

امروزه فروشگاه و تولیدکنندگان بسیار زیادی در سراسر کشور اقدام به تولید و فروش انواع مبلمان اداری و میز اداری نموده‌اند. این افزایش تعداد تولیدکنندگان و فروشندگان سبب شده است تا این محصولات با کیفیت‌های بسیار متفاوت و همچنین قیمت‌های مختلفی در سطح بازار موجود باشد. اما چنانچه قصد خرید بهترین میز مدیریت را دارید، بهتر است به سراغ تولیدکنندگان و فروشندگان با سابقه و سرشناس این حوزه، همچون مجموعه مبلمان اداری ایستا بروید.

ما در مجموعه ایستا ضمن ارائه متنوع‌ترین و به‌روزترین مدل‌های میز و صندلی‌های مدیریتی، قیمت‌های بسیار مختلف و مناسبی را نیز برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ایم.

مجموعه ما با بهره‌گیری از تیم طراحی متخصص و باتجربه و همچنین استفاده از از باکیفیت‌ترین و بهترین مواد اولیه برای ساخت، سال هاست که با افتخار در این زمینه فعالیت می‌کند. به همین دلیل شما می‌توانید با خیالی آسوده و مطمئن از کیفیت و دوام این میزها، مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی خریداری نمایید.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به یکی از متداول‌ترین سوالات شما که در رابطه با خرید و انتخاب بهترین میز مدیریت بوده، بپردازیم. و تلاش کنیم تا شما را با انواع میزهای مدیریتی آشنا کنیم و همچنین ویژگی‌های اصلی بهترین مدل آن را به طور کامل بیان نماییم. اما چنانچه پس از مطالعه این مقاله نیز در انتخاب نوع میز مدیریت مناسب با دفتر خود دچار تردید هستید، کافی است با ما در ارتباط باشید. کارشناسان مجموعه ایستا برای ارائه مشاوره برای خرید بهترین نوع مبلمان اداری در خدمت شما عزیزان می‌باشند.

امیدواریم نکات بیان شده درباره انتخاب بهترین میزهای مدیریت در سال 2023 مورد توجه شما و کارآمد واقع شده باشند. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا سوال در مورد مقاله و یا هریک از محصولات کامنت بزارید و سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید