بهترین میز مدیریت اداری

انتشار : 1402/06/20
بروزرسانی : 1402/10/20
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 7 دقیقه

برای این که بتوانید بهترین میز مدیریت اداری را از میان انواع میزهای اداری پیدا کنید، پیش از هر چیز لازم است بدانید دکوراسیون اتاق مدیریت، قرار است چه نیازهایی را رفع کند. شناخت این بایدها و نبایدها، ظرفیت های طراحی میز مدیریت را مشخص خواهد کرد. 

در اتاق مدیریت چه می گذرد؟

اتاق مدیریت فضایی است که کارمندان بهترین ایده های خود را در آن مطرح می کنند و مدیر در آن جا تصمیمات حیاتی می گیرد. بنابراین بهتر است در هنگام خرید میز مدیریت، بالاترین استانداردها از نظر راحتی، زیبایی، ذخیره سازی و کارایی را در نظر داشته باشید. برای تهیه ی بهترین میز مدیریت اداری و افزایش شادابی و هیجان ساعات طولانی کار، به نکات زیر توجه کنید. 

طراحی میز اداری

چگونه یک میز اداری طراحی می شود. پارامترهای زیادی را در زمان طراحی میز اداری باید در نظر گرفت. تفاوت این پارامترها به تفاوت قیمت مبلمان اداری منجر می شود. به عبارت دیگر در هنگام خرید میز و صندلی اداری، این نکته را در نظر داشته باشید که عواملی مانند متریال سازنده و رنگ میز اداری و صندلی اداری یا ویژگی های ارگونومیکی آن ها، در مقدار قیمت تمام شده محصول موثرند. 

بهترین میز مدیریت اداری

طراحی میز مدیریت

همان موارد و پارامترهایی که در هنگام طراحی میز اداری مهم است، در طراحی میز مدیریت هم باید مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این که جایگاه و موقعیت مدیر در سلسله مراتب سازمانی به شکلی است که تمام پارامترهایش، جنبه ی تبلیغاتی هم دارد. همان طور که ممکن است شما از لباس و آکسسوری یک مدیر به تخمین موقعیت مالی وی بپردازید، مبلمان اداری اتاق مدیریت نیز همین تاثیر را بر روی مشتری و مخاطبان تجاری شرکت دارد. بنابراین می توانید با خرید بهترین میز مدیریت اداری و طراحی مدرن و شیک دکوراسیون اتاق مدیریت، تا حدودی به تبلیغات شرکت هم کمک کنید. 

البته انتخاب و خرید یک میز مدیریت خاص، به این معنی نیست که باید طراحی عجیب و غریب و خارج از استانداردهای میز اداری را داشته باشد. گاهی یک میز مدیریت ساده و شیک، می تواند به صمیمانه تر شدن روابط بین مدیر و کارمندان، کمک بیشتری کند. به همین دلیل بسیاری از مجموعه های سازمانی بزرگ، ترجیح می دهند به جای انتخاب میز از میان انواع میز مدیریت، از انواع کوچک تر و ساده تر میز اداری که در گروه های میز معاونت و میز کارشناسی وجود دارد، استفاده کنند. 

ویژگی های بهترین میز مدیریت اداری

برای انتخاب و خرید بهترین میز مدیریت اداری، موارد ضروریی وجود دارد که تقریبا بین همه ی انواع میز اداری مشترک است. ولی در میز مدیریت باید با دقت و کیفیت بالاتر مورد توجه قرار گیرد. 

• زیبایی شناسی

این که می خواهید دفتر کارتان چطور به نظر آید به سلیقه ی شخصی و سبکی که برای طراحی دکوراسیون دفتر کار خود انتخاب می کنید، بستگی دارد. انتخاب سبک طراحی دکوراسیون هم به عوامل مختلفی مثل هویت برند، رنگ برند، نوع مشتریان، میزان مراجعه ی حضوری مشتریان، تعداد پرسنل شرکت و .... بستگی دارد. ولی به هرحال دو دسته اصلی در سبک مبلمان اداری وجود دارد که می توانید در میان محصولات میز مدیریت ایستا آن ها را پیدا کنید. 

  • سبک کلاسیک:

    میز مدیریت IM100 و به خصوص میز مدیریت IM900 مدل های میز مدیریت ایستا در سبک کلاسیک هستند. یکی از امتیازات محصولات برند ایستا، وجود محصولاتی، مانند میز کنفرانس، کردنزا یا کمد مدیریتی و میز جلو مبلی اداری با طرح و رنگ هر میز مدیریت و هماهنگ با آن است. میز مدیریت کلاسیک ایستا، میز مدیریت لاکچری و لوکس است و تزئینات زیبایی در آن به کار رفته است. اگر قصد خرید بهترین میز مدیریت اداری به سبک کلاسیک را دارید، حتما به صفحه ی این محصولات در سایت ایستا سر بزنید.  

میز مدیریت کلاسیک

  • سبک مدرن:

    در طراحی دکوراسیون مدرن اداری، میز مدیریت مدرن انتخاب مناسبی است. دکوراسیون مدرن به سمت سادگی گرایش دارد که با شرایط و حال و هوای زندگی امروز تناسب بیشتری دارد. میزهای مدیریت مدرن شرکت ایستا متنوع است. سری IM در محصولات شرکت ایستا، میزهای مدیریتی هستند که اغلب به سبک مدرن ساخته شده اند. برای این محصولات هم میز کنفرانس مدرن، کردنزا یا کمد مدیریتی و میز جلو مبلی مدرن متناسب با طراحی و رنگ هر مدل میز مدیریت، تولید می شود. 

• ارگونومی

ارگونومی علم بررسی شرایط کار با ویژگی های بدن انسان است. بنابراین وقتی می گوییم میز ارگونومیک، منظورمان میزی است که از شرایط استاندارد بدن انسان پیروی می کند و سلامت جسمی کاربر را به خطر نمی اندازد.

خود را ملزم بدانید که برای همه ی کارمندان شرکت، میز اداری ارگونومیک و صندلی اداری ارگونومیک تهیه کنید. حتی اگر یک میز اداری ساده و بدون تجهیزات باشد، باز هم ارگونومیک بودن میز، پارامتر غیر قابل حذفی است که حتما باید وجود داشته باشد. ابعاد و اندازه های میز، نوع بدنه، فضای سطح میز، فضای ذخیره سازی مانند کشوها و کمد بایگانی  و طرح میز، عواملی هستند که میزان هماهنگی میز با ارگونومی بدن انسان را تعیین می کنند. وقتی بدن شما با تجهیزات مورد استفاده ی خود هماهنگ و راحت باشد، بهره وری شما هم افزایش پیدا می کند. 

بسیاری از مدیران مجبور به صرف ساعت ها وقت در پشت میز کار خود هستند. ممکن است گاهی جلسات کاری آن ها چند ساعت طول بکشد. قطعا میزی بهترین میز مدیریت اداری است که بتواند ضمن حفظ راحتی کاربر خود، به او در دستیابی به اهدافش یاری برساند. 

• گارانتی

قیمت میز مدیریتی به دلیل اندازه ی بزرگ تر و متریال بیشتری که در آن به کار می رود، بیشتر از قیمت میز ساده اداری است. به همین دلیل هم بهتر است میز مدیریت را از برند معتبر و شناخته شده ای که برای محصول خود گارانتی یا ضمانت مناسبی ارائه می دهد، بخرید. یک میز مدیریتی شیک که که از متریال مناسب، با ظرافت و دقت و رعایت تمام استانداردهای تولید، ساخته شده باشد، تا سال ها برایتان کار می کند و نیازی به تعویض یا تعمیر آن ندارید. 

با توجه به ارزش و اهمیت میز مدیریت در یک مجموعه ی اداری، بهتر است جهت جلوگیری از آسیب به آن، در صورت نیاز به جابجایی میز و نصب مجدد، از خدمات شرکت تولید کننده و فروشنده میز مدیریت استفاده نمایید. شرکت ایستا علاوه بر یک سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش دارد. 

طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت

امروزه با رویکردی که به سمت طراحی دکوراسیون داخلی مدرن صورت گرفته است، دکوراسیون اتاق کار هم بیشتر با پارامترهای معماری مدرن سنجیده می شود. به عنوان مثال استفاده از مبلمان اداری ساده و ارگونومیک، استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری در اوپن آفیس، تمایل به نهایت استفاده از نور طبیعی و گیاهان آپارتمانی از مواردی است که امروزه در طراحی دکوراسیون اداری مدرن بسیار مورد توجه قرار می گیرد.  

شاید اتاق مدیریت، یکی از محدود فضاهای اداری است که هنوز هویت سنتی خود را حفظ کرده است. شما در هر فضای اداری و شرکتی به یک اتاق مدیریت برای سازماندهی و هدایت پرسنل، برگزاری جلسات و مدیریت گفتگوهای خصوصی نیاز دارید. 

نکته ی دوم درباره ی طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت، تاثیری است که باید بر مشتری و میهمان حضوری دفتر بگذارد. دکوراسیون محیط کار و به خصوص دکوراسیون و مبلمان اداری اتاق مدیریت، تا حدود زیادی معرف برند شما به دیگران است. اگر مدرن، ساده، شیک، مرتب و پر از جزییات جذاب باشد، چنین تصویری از شما و شرکتتان در ذهن مخاطب باقی می گذارد. 

بهترین میز مدیریت مدرن

بهترین مجموعه مبلمان مدیریتی

اگر هنوز می خواهید بهترین میز مدیریت اداری را بخرید، پیشنهاد ما میز مدیریت IM600 ایستا است. این میز مدیریت با طراحی دقیق، مواد اولیه و یراق آلات با کیفیت و اجرای حرفه ای همکاران ما در شرکت ایستا ساخته می شود. شما با خرید میز مدیریت IM600 که در قسمت ال آن، سه کشو، یک درب و قفسه کار شده است، تمام نیازهای خود را در ذخیره سازی مدارک و وسایل شخصی برآورده می سازید. 

شما می توانید رنگ دلخواه خود را از پالت رنگ بندی سوپرمات شرکت ایستا انتخاب کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. 

یکی از محصولات مجموعه ی مدیریتی IM600 که مبلمان اتاق مدیریت را کاربردی تر می کند، میز کنفرانس ICO600 است. این میز کنفرانس 6 نفره، طراحی مدرن، مینیمال و منحصر به فردی دارد و بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون مدرن شما است. شما می توانید میز کنفرانس ICO600 که از پروفیل و ام دی اف ساخته شده را هم به صورت مکمل میز مدیریت و هم به صورت مجزا استفاده کنید. 

کردنزای مدیریتی ICR600، که بوفه مدیریتی هم نامیده می شود، یک بوفه ی ساده و شیک در مجموعه ی مبلمان اداری اتاق مدیریت است. این بوفه مدرن، فضای مناسبی برای قرارگیری اسناد و مدارک و لوازم اداری شما است. ضمن این که می توانید از آن برای وسایل تزئینی هم استفاده کنید. بدنه ی بوفه مدیریتی از ام دی اف ملامینه ساخته می شود و در برابر سایش و خط خوردگی مقاومت بالایی دارد. روی سطح کردنزا، از ام دی اف هایگلاس که سطحی براق و شفاف دارد، ساخته می شود. 

میز جلو مبلی اداری 1-ICT600، این مجموعه مبلمان مدیریتی بی نظیر را تکمیل می کند. شما می توانید این میز جلومبلی زیبا را در اتاق مدیریت خود و در جلوی مبل های اداری متناسب با رنگ و طرح مبلمان اتاق قرار دهید و از دیدن جزئیات دقیق و زیبای به کار رفته در آن لذت ببرید. 

اتاق مدیریت

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید