خرید بهترین میز کانتر

انتشار : 1402/10/18
بروزرسانی : 1402/12/01
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

معمولا انواع مبلمان اداری در هر دفتر کاری براساس سلیقه و نیاز افرادی که داخل آن شرکت کار می کنند، انتخاب می شود. ولی منطقه ی پذیرش یا فضای پذیرایی باید براساس نظر و سلیقه ی مشتریان و مهمانان، نیازسنجی و طراحی شود. در این میان، خرید میز کانتر برای فضای پذیرایی یا ورودی محل کار شما، اهمیت زیادی دارد. 

در بسیاری از شرکت ها و دفاتر، چیدمان منطقه ی پذیرایی و طراحی میز پذیرش، کمتر از چیدمان طراحی سایر فضاهای اداری، مورد توجه قرار می گیرد. این دیدگاه کاملا اشتباه است، زیرا مشتریان و مهمانان در بدو ورود به محل کار شما، با منطقه ی پذیرایی رو به رو می شوند. طبق تحقیقات انجام شده، بیشترین تاثیرگذاری بر افراد، هنگام ورود افراد به محیط جدید اتفاق می افتد.

کدام فضای پذیرایی یا منطقه ی پذیرش محبوب تر است؟

حتما شما هم با این مورد برخورد داشته اید که میز کانتر یا کانتر پذیرش در برخی شرکت ها و سازمان ها، به محل پنهان شدن کارمند آن قسمت، تبدیل شده است! اصولا خرید میز کانتر، کاربردی کاملا برعکس دارد و قرار است از پشت آن بتوان محیط پذیرش دفتر کار و شرکت را، خوشامدگوتر کرد و منشی یا کارمند پذیرش بیشتر در دسترس مهمانان و مشتریان قرار گیرد. 

 هر چه فضای پذیرش را راحت تر و زیباتر بسازید، تجربه ی مدعوین، مهمانان و مشتریان، از حضور در دفتر کارتان، لذتبخش تر خواهد بود. آنچه در ادامه ی حضور افراد در دفتر کارتان روی می دهد، تا حد زیادی متاثر از تجربه ی اولیه ی حضور در منطقه پذیرایی خواهد بود. 

کانتر پذیرش

مبلمان اداری پذیرش

فضای پذیرایی دفتر کار شما به یک میز پذیرش یا میز کانتر، صندلی اداری ارگونومیک برای منشی یا کارمند پذیرش، چند مبل اداری یا صندلی راحت، میز جلو مبلی اداری، نورپردازی مناسب، گیاهان زیبا و سبز، لوگو و آرم برند شرکت شما جلوی پیشخوان یا روی دیوار، پریز های برق و امکانات برای شارژ گوشی یا لپ تاپ نیاز دارد. 

سعی کنید بین اجزای مختلف مبلمان اداری خود از نظر رنگ و جنس، هماهنگی وجود داشته باشد و رنگ های مناسبی برای دیوار و کف در نظر بگیرید. اگر دفتر کار کوچکی دارید و فضای پذیرایی از بقیه ی فضای اداری دفتر کار، فاصله ی چندانی ندارد، هماهنگی با بقیه ی میزهای اداری، قفسه بندی و کتابخانه ها هم ضروری است. 

تهویه ی مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش مناسب در منطقه ی پذیرایی هم اهمیت زیادی داد و توجه شما را به رفاه مهمانانتان نشان می دهد. 

چه میز کانتری بخریم؟

نقطه ی کانونی هر منطقه یا فضای پذیرایی، میز کانتر، پیشخوان یا میز پذیرش است. بنابراین بهتر است. بنابراین بهتر است میز پذیرشی را انتخاب کنید که احساس خوشایندی را هم به کاربر آن و هم به بازدیدکنندگان و مهمانان دفتر، منتقل نماید. 

معمولا کانترهایی که قسمت میز اداری کوتاه تر را ندارند برای مراجعین روی ویلچر، مناسب نیستند. در صورت داشتن فضای کافی ، بهتر است از میز کانترهایی که در دو سطح پیشخوان دارند، استفاده کنید. 

به خاطر داشته باشید که یکی از اصول زیبایی یک فضا متناسب بودن اندازه ی مبلمان آن با ابعاد و مساحت فضا است. پس اگر فضای پذیرایی کوچکی دارید، کانتر پذیرش کوچک انتخاب کنید و خرید میز کانتر بزرگ را به فضاهایی که مساحت زیاد دارند و تعداد کاربرشان بیش از یک نفر است، اخصاص دهید. 

در بهترین حالت که شرایط دفتر کار اجازه دهد، کانتر منشی را روبه روی درب ورودی قرار دهید تا کارمند پذیرش بر آمد و رفت بازدیدکنندگان تسلط کافی داشت باشد. 

میزهای پذیرش شکل های مختلفی دارند و براساس شکل و اندازه ی فضا، تعداد کاربران و بازدیدکنندگان و نوع فعالیت شغلی انجام شده دسته بندی می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ی زیر را بخوانید. 

در این جا به تعدادی از انواع میز پذیرش و ویژگی های مورد نیاز هریک اشاره می کنیم:

  • کانتر منشی مطب، آرایشگاه و ...

معمولا این فضاها شلوغ هستند و محدوده ی پذیرایی کوچکی دارند. گاهی یک لپتاپ کوچک یا مانیتور روی میز کانتر منشی قرار می گیرد و برای مشاهده ی اطلاعات ذخیره شده ی بیماران و مشتریان، از آن استفاده می شود. کاربر که در این جا منشی است، به کشو و فایل بایگانی و فضای ذخیره سازی قابل قبولی نیاز دارد و وسایل شخصی خود را هم باید از دید خارج کند. خرید میز اداری ساده و بدون کانتر، اطلاعات خصوصی بیماران را حفظ نمی کند و حتما به یک کانتر پذیرش خوب و باکیفیت نیاز است. 

  • میز کانتر کوچک

خرید میز کانتر کوچک برای دفاتر کوچکی که فضای پذیرایی زیادی ندارند، مناسب است. در صورتی که فضای ذخیره سازی کم باشد، می توان برای این میز پذیرش، فایل کشودار و قفسه ی اداری به صورت جدا سفارش داد. این میز کانتر به خصوص برای مشاغلی که فروش اینترنتی دارند و به شکل مستقیم با رفت و آمد مشتری به دفتر مواجه نیستند، مناسب است. 

میز پذیرش 

  • میز کانتر کافه

کافی شاپ ها فضاهای جذابی هستند که کل فعالیت های مربوط به آماده سازی سفارش مشتریان در پشت میز کانتر یا پیشخوان آن انجام می شود. جز در مواردی که این فعالیت به شکل نمایشی در معرض دید قرار می گیرد، پیشخوان وظیفه ی محدود کردن دسترسی مشتری به پشت کانتر را دارد. 

برخی کافه ها صندلی های بلندی در جلوی میز کانتر برای نشستن مشتری دارند. در این صورت ارتباط کلامی بین کافه دار و مشتری شکل می گیرد که می تواند باعث جذب او شود. 

  • میز پذیرش هتل

معمولا هتل ها لابی های بزرگی دارند که مناسب کانترهای پذیرش و استفاده ی چند کاربر هستند. یک میز کانتر شیک و بزرگ که کاربران به راحتی بتوانند از پشت آن مهمانان و مسافرین هتل را راهنمایی کنند، می تواند تجربه ی دلپذیری برای آنان رقم بزند. 

  • میز کانتر مدرن

گرچه میز پذیرش سال ها ست که در شکل های مختلف تولید و استفاده می شود، ولی میز کانتر مدرن که امکانات و تجهیزات ویژه ای برایشان طراحی شده محصول دکوراسیون داخلی مدرن هستند. استفاده از رشته های نور LED یا طرح هایی با شکستگی های مختلف، میزهای پذیرش جدید را به مرکز توجه فضاهای مختلف، تبدیل کرده است. در صورتی که تصیم به خرید میز کانتر خاص و لاکچری دارید، دقت کنید که این میز کار با بقیه ی مبلمان شرکت یا سازمانتان تناسب داشته باشد و هماهنگی دکوراسیون داخلی را افزایش دهد. 

اگر قصد خرید بهترین میز کانتر را برای محل کسب و کار خود دارید، با کارشناسان ما در شرکت ایستا تماس بگیرید تا آن ها مشاوره ی لازم را به شما ارائه دهند. همان طور که گفته شد میز پذیرش یا میز کانتر هر فضای کاری، ویژگی های مخصوص به خود را می خواهد و باید با در نظر گرفتن شرایط محیط، طراحی و تولید شود. همکاران ما آماده اند تا به بهترین شکل ممکن فضای کاری شما و به خصوص منطقه ی پذیرایی آن را طراحی کنند. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید