خرید میز اداری شرکتی

انتشار : 1402/05/22
بروزرسانی : 1402/10/16
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 7 دقیقه

درصورتی که هنوز برای خرید میز اداری شرکتی مورد نیاز خود تصمیم گیری نکرده اید، بهتر است یک بار دیگر مزایای مبلمان اداری شیک و مدرن را بررسی کنید. تغییر طراحی دکوراسیون اداری، مثل هر تغییر و تحول دیگر، هزینه و زمان بر است، ولی دستاوردهای زیادی به دنبال دارد. با در نظر گرفتن این دستاوردها قیمت میز و مبلمان اداری مناسب محل کار شما، توجیه اقتصادی خواهد یافت. به شرط این که قبل از خرید مبلمان شرکت، پیشنهادها و توصیه های ما را در در نظر گیرید. 

قیمت میز اداری شرکتی

برخلاف آن چه ممکن است در ابتدا به نظر بیاید، قیمت میز اداری شرکتی، مهم ترین عامل در هنگام خرید میز اداری شرکتی نیست. شما در هنگام خرید میز مناسب اداره و شرکت، بیش از هر چیز باید به کاربری فضاهای مختلف اداری توجه داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است شما نیاز داشته باشید به دلیل داشتن کارکنان متغیر، تعداد میز اداری محیط کاری خود را افزایش یا کاهش دهید. در این صورت پیشنهاد ما به شما این است که به جای خرید میز اداری شرکتی یک نفره، از میز ماژولار یا میز مدولار استفاده کنید. در این شرایط قیمت میز ماژولار بسیار به صرفه تر و خرید میز ماژولار یا میز مدولار تصمیمی کاملا اقتصادی است. کارشناسان ما در شرکت ایستا آماده اند تا ضمن معرفی محصولات، پیشنهادهایی برای افزایش بهره وری مبلمان اداری محل کار شما ارائه دهند. 

انواع میز اداری شرکتی

هر جایگاه شغلی به فضا، امکانات و وسایل مخصوص به خود نیاز دارد. اگر شما مدیر شرکت هستید و قصد دارید با تغییر دکوراسیون اداری و طراحی چیدمان اداری جدید،  به اهداف خود برسید، بهتر است از اتاق خود شروع کنید. با طراحی دکوراسیون شیک می توانید هم نیازهای ذخیره سازی خود را تامین کنید و هم ظاهر شیک و تاثیرگذاری از دفتر کار خود را به مراجعین و مشتریانتان نمایش دهید. قیمت میز مدیریتی ایستا، با توجه به امکانات زیاد و ظاهر زیبایی که دارد، کاملا اقتصادی و به صرفه است.

قیمت میز مدیریتی 

خرید میز مدیریتی شیک و مدرن، می تواند تا حد زیادی نگرانی های شما درباره این که از دید مشتری چطور به نظر می آیید را رفع کند! البته ممکن است آگاهی از قیمت میز مدیریتی نگرانی های دیگری برایتان ایجاد کند. ولی به ما اعتماد کنید! خرید میز اداری شرکتی یک سرمایه گذاری درازمدت و تاثیرگذار است. شما می توانید از محصولات میز مدیریتی شرکت ایستا در سایت دیدن نمایید. میزهای مدیریتی ایستا در اندازه و ابعاد، رنگ، تجهیزات تشکیل دهنده و تکنیک ساخت با یکدیگر متفاوتند. همین تفاوت ها شکل و ظاهر متنوعی به محصولات بخشیده و تفاوت های جزئی در کاربری ایجاد کرده است. از آن جا که جایگاه مدیر در هر اداره یا شرکت، متمایز و یکتا است، دکوراسیون اتاق مدیریت هم اهمیت ویژه و زیادی دارد. 

میز مدیریتی

میز معاونت، میز کارشناسی، میز کارمندی

اداره و شرکت شما هم مانند هر سازمان نظام مند دیگر، براساس رتبه بندی و تعیین سمت های مختلف شغلی کار می کند. فضای هر کدام از این پست ها و شغل ها با طراحی چیدمان اداری مخصوص به خود، شرایط بهتری برای کاربرش ایجاد می کند. به عنوان مثال خرید میز معاونتی و خرید میز کارشناسی، دو نمونه میز جادار، ارگونومیک و لوکس را در اختیار مجموعه ی کاری شما قرار خواهد داد. قیمت میز معاونت و قیمت میز کارشناسی به دلیل ابعاد کوچک تر و داشتن فضای ذخیره سازی کمتر، از قیمت میز مدیریتی پایین تر است و می توانید از این میزها هم به عنوان میز مدیریت استفاده کنید. ولی همه ی این میزها ی اداری از کیفیت ساخت یکسانی برخوردار هستند. میز کارمندی ارزان ایستا، میز کار باکیفیت و مدرنی است که به راحتی می توانید در طراحی دکوراسیون اداری شرکتی خود از آن استفاده نمایید. 

ابعاد و اندازه، رنگ و طرح متنوع  و ساخت دقیق و تمیز و تنوع سبک کلاسیک و مدرن مبلمان اداری شرکتی ایستا، دست شما را در طراحی دکوراسیون شیک اداری شرکتی، باز گذاشته است. تنوع محصولات مبلمان اداری ایستا به حدی بالا است که تقریبا برای هر سلیقه کاربردی، گزینه هایی وجود دارد. کافی است فقط یک بار خرید میز اداری شرکتی ایستا را تجربه کنید تا مادام العمر مشتری خودمان باشید!

خرید میز اداری شرکتی

طراحی دکوراسیون اداری شیک و جذاب

برای این که دکوراسیون اداری شیک و جذاب داشته باشید، بهتر است مبلمان اداری مناسب انتخاب کنید. طراحی دکوراسیون اداری فضای کار خود را با توجه به نیازها و موقعیت های شغلی شرکت و سازمان خود انجام دهید. با توجه به ابن که شما درمحل کار خود، چند ساعت پشت میز کار اداری می نشینید، لازم است که حتما از میز و صندلی اداری مناسب استفاده کنید. از میز چوبی ساده یا میز ام دی اف خانگی نمی توان برای چند ساعت استفاده ی مداوم کاری استفاده کرد. 

با توجه به این که قیمت میز اداری از قیمت میز معمولی بالاتر است، بهتر است حتما قبل از خرید آن، به پارامترهایی که باید در آن لحاظ شده باشد، توجه کنید. در این جا به برخی از این پارامترها و عوامل اشاره می کنیم.

اندازه ی میز اداری

شما در برند مبلمان اداری ایستا می توانید برای هر پست و عنوان شغلی میز اداری مناسب تهیه کنید. معمولا طول میز مدیریتی بین 220 تا 250 سانتیمتر است. میز معاونت 180 تا 200 سانتیمتر و میز کارشناسی 140 تا 180 سانتیمتر طول دارد. همان طور که مشاهده می کنید در هنگام خرید میز اداری شرکتی بهتر است کاربری میز و ابعاد میز را در نظر داشته باشید. 

ارتفاع میز اداری

ارتفاع میز اداری استاندارد 75 سانتیمتر است. البته اگر بخواهید میز پذیرش یا میز کانتردار فروشگاهی بخرید، باید توجه داشته باشید ارتفاع قسمتی از میز که روبه روی ارباب رجوع قرار می گیرد، حدود 100 تا 120 سانتیمتر است.                                                                                            

کمد اداری و فایل اداری 

برای ایجاد فضای ذخیره سازی معمولا کشوی میز اداری، وجود دارد. ولی در برخی از مدل های میز اداری، می توان مجموعه ی میز را با فایل کشودار اداری و یا کمد اداری تکمیل کرد. محصولی که این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد و آسایش و امنیت بیشتری را هم برای وی فراهم می کند. 

صندلی اداری

برای این که بتوانید ساعات کاری طولانی پشت میز نشینی خود را به بهترین شکل ممکن بگذرانید، باید حتما یک صندلی اداری باکیفیت داشته باشید. صندلی اداری شما علاوه بر این که باید کاملا از نظر جنس و متریال باکیفیت باشد، بهتر است براساس ارگونومی بدن انسان نیز ساخته شده باشد. از صندلیی استفاده کنید که بتوانید ارتفاع صندلی و دسته های آن را تغییر دهید. پشتی صندلی برای سر و گردن هم در نظر گرفته شده باشد. 

اگر هنوز برای خرید میز اداری شرکتی مناسب تصمیم گیری نکرده اید، می توانید با کارشناسان ایستا مشورت کنید تا مناسب ترین میز را با کم ترین هزینه تهیه کنید. برای این کار کافی است وارد فضای سایت ایستا شده و در قسمت محصولات، با توجه به کاربری میز اداری مورد نظر خود آن را انتخاب نمایید. شماره تماس ما 02187701330 و آدرس ایمیل ما info@ista1.com  است. 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید