خرید میز کار مشترک

انتشار : 1402/08/10
بروزرسانی : 1402/10/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

اگر به دنبال مبلمان اداری برای دفتر کارخود هستید، می توانید با خرید میز کار مشترک، انعطاف پذیری بیشتری به طراحی دکوراسیون اداری آن بدهید. درصورت رعایت همه ی نکات لازم در این نوع طراحی، می توانید منتظر افزایش بهره وری کارکنان باشید. 

میز کار مشترک یا میز کار گروهی چیست؟

به میز اشتراکی در یک فضای کاری که بین دو، سه یا چهار نفر از کارمندان به صورت مشترک استفاده می شود، میز کار مشترک یا میز کار گروهی می گوییم.

در یک چیدمان میز مشترک، ممکن است شما یک میز را به شکل همزمان به چند نفر اختصاص دهید و یا درصورتی که اعضای تیم شما به صورت هیبریدی (پاره وقت) در محل کار حضور می یابند، حتی تعداد بیشتری از آن استفاده کنند. کسانی که در شیفت های مختلف کاری هستند و یا از راه دور کار می کنند و در پاره ای از زمان ها به دفتر کار مراجعه می کنند و نیاز به استفاده از میز اداری دارند. 

این مقدار انعطاف پذیری و قابلیت استفاده های متفاوت در میز کار گروهی یا مشترک، بیش از سایر انواع و مدل های میز اداری دیده می شود. 

خرید میز کار مشترک

خرید میز کار دو نفره

میز کار دونفره، نوعی میز کار گروهی مدن است که امروزه در طراحی دکوراسیون دفتر کار مورد استفاده قرار می گیرد. شما با خرید میز کار مشترک دو نفره، درواقع یک میز را بین دو نفر به اشتراک می گذارید. اغلب برای این که مقداری فضای خصوصی به هریک از این افراد داده شود، یک دیوایدر یا جدا کننده بین آن ها قرار می گیرد.

اگر قصد خرید میز کار دو نفره دارید، می توانید میز کار گروهی IW600 شرکت ایستا را انتخاب کنید. این میز سطحی یک تکه و مسطح و از جنس ام دی اف درجه یک دارد. روکش مقاوم و رنگ بندی متنوع این محصول و بقیه ی محصولات میز و مبلمان اداری ایستا، می تواند از مهم ترین دلایل خرید آن باشد. 

میز کار مشترک دو نفره IW600 دارای دو کشو فایل قفل دار است که برای نگهداری وسایل شخصی و بایگانی و ذخیره سازی اسناد و مدارک، مورد استفاده قرار می گیرد. 

پایه های این محصول از جنس فلز است که پوششی از رنگ الکترواستاتیک دارد. 

خرید میز کار مشترک

خرید میز کار 4 نفره

شما می توانید با خرید میز کار گروهی 4 نفره، یک ورک استیشن (work station) یا ایستگاه کاری در شرکت و محل کار خود ایجاد کنید. به این ترتیب در این میز کار مشترک که با دیوایدر تقسیم بندی شده است، 4 نفر از اعضای تیم، می توانند به صورت همزمان کار کنند.  

میز کار گروهی IW600-1 یک میز کار مشترک 4 نفره شرکت ایستا است که براساس میز کار گروهی IW600  که در بالا توضیح داده شد، طراحی شده است. بنابراین همان سطح یک دست و مقاوم و پایه های فلزی را دارد، با این تفاوت که برای استفاده ی 4 نفر طراحی شده و سه پایه دارد. 

درست مانند میز کار گروهی دو نفره، هریک از کابران به دو کشوی فایل قفل دار دسترسی دارند. این میز اداری را می توانید با روکش ملامینه و به رنگ دلخواه خود انتخاب کرده و سفارش دهید. 

خرید میز کار مشترک

نکاتی برای اجرای میز کار مشترک

ایجاد فضای کار اشتراکی در طراحی دکوراسیون اداری مدرن، پدیده ای نسبتا جدید است. به خصوص در کشور ما که هنوز بسیاری از ویژگی های دفتر کار سنتی، برای کارفرمایان و مدیران اولویت دارد. در این جا به چند نکته اشاره می کنیم که بهتر است قبل از خرید میز کار مشترک در نظر داشته باشید:

  • ابتدا با تیم خود صحبت کنید

اگر در حال انتقال کسب و کارتان از یک دفتر کار سنتی به یک فضای مدرن هستید که در آن از ورک استیشن اشتراکی استفاده می شود، بهتراست در مورد دلایل این تغییر با کارمندان خود صحبت کنید. به هر حال این احتمال وجود دارد تغییر وضعیت برخی از افراد از نشستن پشت یک میز اداری یک نفره و کاملا شخصی، به میزی که بین دو یا چند نفر مشترک است، دشوار باشد. در برابر ابراز نگرانی های اعضای تیم خود دفاعی عمل نکنید و اجازه دهید تا تغییرات به تدریج صورت گیرد. استفاده از اوپن آفیس در ابتدای تغییرات با استفاده از میز اداری یک نفره، می تواند قدم اول برای انجام این تغییرات باشد. 

  • فضای ذخیره سازی شخصی را در نظر بگیرید

برای فضای کار اشتراکی، فایل اداری، قفسه و کمد بایگانی تهیه کنید. برخی از مدل های میز کار گروهی شرکت ایستا، کشوی فایل قفل دار و برخی از مدل ها علاوه بر کشو، فایل اداری قفسه دار دارند. شما می توانید برای کارمندان، فضای مورد نیاز ذخیره سازی را به شکل جدا از تجهیزات میز کار مشترک هم فراهم کنید. 

  • پاکیزگی و سازماندهی را تشویق کنید

گرچه رعایت نظم و بهداشت در فضای کاری شخصی هم لازم است، ولی رعایت نکردن این موارد، در فضای کار اشتراکی، بیشتر خود را نشان می دهد. میز کار اداری دو نفره یا چهار نفره، در صورتی که مرتب و تمیز نباشد، می تواند حجم بیشتری از به هم ریختگی و نابسامانی را به نمایش بگذارد. 

اگر براساس زمان بندی کار هیبریدی و شیفتی، کارمندان میز خود را در اختیار فرد یا افراد دیگر قرار می دهند، رعایت کامل مسائل بهداشتی ضرورت بیشتری دارد. 

خرید میز کار مشترک

  • میز کار گروهی، محدوده ی فعالیت شغلی مشترک باشد

بهتر است خرید میز کار گروهی همراه با دسته بندی کارمندان به گروه های شغلی مشترک باشد. به این معنی که افرادی که زمینه ی کار مشترک دارند، بر سر یک میز بنشینند. به این ترتیب تعامل و همکاری بیشتری بین افراد این واحد کاری جریان پیدا می کند. 

  • مناطق سکوت بسازید

بهتر است در دفتر کار خود، منطقه یا مناطقی داشته باشید که افراد بتوانند سکوت و آرامش بیشتری داشته باشند و دقایقی را در آن به سر برند. این فضا می تواند یک بالکن کوچک، یا پاسیو باشد و با گیاهان و نور طبیعی، آرامش بخش و دلپذیر شده باشد.

  • به نورپردازی توجه کنید

نور طبیعی بهترین گزینه ی نورپردازی در محیط های کاری است. ولی همیشه نمی توانید همه ی میزهای اداری خود را در کنار پنجره یا نزدیک به آن قرار دهید. نور مورد نیاز یک میز کار مشترک را می توان از لامپ سقفی به عنوان روشنایی مکمل نور طبیعی، تامین کرد. 

ایجاد تغییرات و به روزرسانی در هر فضای اداری، ممکن است با مقاومت و سختی هایی رو به رو شود. مشاوران ما در شرکت طراحان چیدمان ایستا آماده اند تا مناسب ترین محصولات میز و مبلمان اداری و پارتیشن اداری را با توجه به شرایط و نیازهای شما و دفتر کارتان، پیشنهاد دهند. با ما تماس بگیرید و از این مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.  

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید