5 نکته مهم در خرید کانتر پذیرش اداری

انتشار : 1402/07/25
بروزرسانی : 1402/09/23
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

در یک فضای پذیرایی دفتر کار که به خوبی طراحی شده باشد، میز پذیرش اداری اهمیت زیادی دارد. ولی بهتر است قبل از خرید کانتر پذیرش اداری و سایر مبلمان اداری منطقه ی پذیرایی شرکت یا سازمان خود، چند نکته ی مهم را در نظر داشته باشید.

معمولا مراجعه کننده در بدو ورود به دفتر کار شما در منطقه ی پذیرایی قرار می گیرد. کانتر منشی، مبلمان اداری، اندازه و رنگ فضای پذیرایی و نکات مهم دیگر، در دیدگاه اولیه ی مهمان یا مشتری حضوری دفتر کار و سازمان تجاری شما، موثر است.  

در این جا به 5 نکته ی مهم در خرید کانتر پذیرش اداری و طراحی دکوراسیون فضای پذیرش اشاره می کنیم:

1. مطمئن شوید که فضای کافی وجود دارد

قبل از تصمیم گیری در باره ی خرید مبلمان اداری و چیدمان فضای پذیرش، آن را به دقت اندازه گیری کنید. نقشه ی فضا را بکشید و جای کانتر منشی را در آن تعیین کنید. محل در ورودی در انتخاب جای قرارگیری میز پذیرش یا پیشخوان اداری، اهمیت زیادی دارد. معمولا کانتر پذیرش رو به روی در ورودی است تا منشی یا مسوول پذیرش آماده ی استقبال از بازدید کنندگان باشد.

مدل های مختلفی از کانتر پذیرش اداری وجود دارد. شما می توانید براساس اندازه ی فضای خود، شکل، رنگ و اندازه ی میز منشی را سفارش دهید. بهتر است اگر منطقه ی پذیرایی دفتر کارتان کوچک است، میز پذیرش مستطیل یا ال شکل بخرید. ولی اگر فضای پذیرایی بزرگی در اختیار دارید می توانید کانتر پذیرش U شکل را هم انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هم در جلو و هم در پشت میز پذیرش، فضای خالی کافی وجود داشته باشد. 

در مرحله ی بعد جای مبل اداری و میز جلو مبلی را مشخص کنید. چند دقیقه ای که مهمانان شما روی مبل، منتظر فرارسیدن زمان ملاقات با مدیر یا هریک از پرسنل می نشینند، اهمیت زیادی دارد. در این زمان مهمان یا مشتری، دفتر کار شما را ارزیابی و یک پیش فرض اولیه، پیدا می کند.

خرید کانتر پذیرش اداری

2. کانتر پذیرش اداری مناسب را انتخاب کنید

خرید میز پذیرش باکیفیت می تواند ورودی دفتر کار شما را متحول کند. علاوه بر رنگ واندازه، ویژگی مهم دیگری که در خرید کانتر پذیرش اداری اهمیت دارد، مقدار حریم خصوصی است که می خواهیم برای کاربر میز پذیرش ایجاد کنیم. 

معمولا کانتر پذیرش اداری، یک میز برای کاربر به ارتفاع 75 سانتیمتر و یک پیشخوان با ارتفاع های مختلف بیشتر برای مراجعین دارد. در برخی از مدل های میز پذیرش اداری ایستا، برای یک کانتر، یک پیشخوان و برای بعضی از مدل ها دو پیشخوان در دو ارتفاع مختلف طراحی شده است. 

کانتر و میز پذیرش اداری IR500 و IRL500 شرکت ایستا، نمونه ای از میز پذیرش L شکل است که کانتر با پیشخوان بلندتر به شکل ال در کنار میز با کانتر کوتاه تر قرار می گیرد. شما می توانید این محصول زیبا و جذاب را در اندازه ها و رنگ های مختلف سفارش دهید. 

شما می توانید برای داشتن انعطاف پذیری بیشتر، گزینه ی میز پذیرش مدولار را انتخاب کنید تا بتوانید آن را در فضاهای مختلف استفاده کنید. خرید کانتر پذیرش اداری مدولار، یک سرمایه گذاری مناسب برای تجارت شما محسوب می شود. 

3. فضای ذخیره سازی کانتر پذیرش را در نظر بگیرید

معمولا برای میز اداری، فضای ذخیره سازی در نظر گرفته می شود. در هنگام خرید کانتر پذیرش اداری، حتما به اندازه ی فضای ذخیره سازی آن توجه داشته باشید. میز پذیرش معمولا کشوهای ذخیره سازی زیر میز و قفسه های ذخیره سازی در پشت دیواره ها دارد. منشی یا مسوول پذیرش، می تواند از فضای ذخیره سازی برای آرشیو کردن اسناد و مدارک و نگهداری از آن ها استفاده کند. 

در شرکت ایستا فضای ذخیره سازی، هم به صورت ثابت و متصل به میز پذیرش و هم به صورت فایل اداری مدولار و قابل جابجایی تولید می شود.

از آن جا که میز پذیرش در معرض دید مراجعین است، بهتر است سطح میز مرتب و سازماندهی شده باشد. فضای ذخیره سازی به منشی یا کارمند پذیرش در این مورد کمک می کند و بازدیدکنندگان، این نظم و ترتیب را بازتابی از کسب و کار شما می دانند.

شما می توانید انواع میز اداری و مبلمان اداری این شرکت را در سایت www.Ista1.com مشاهده کنید. 

خرید کانتر پذیرش اداری

4. یک منطقه ی پذیرایی شیک و راحت طراحی کنید

مبل اداری شیک و رنگارنگ، صندلی اداری راحت و میز جلو مبلی خوش ساخت و جذاب، می تواند تاثیر بصری زیادی ایجاد کند. رنگ مبلمان اداری خود را هوشمندانه و هماهنگ با کف و دیوار دفتر کار و رنگ برند تجاریتان انتخاب کنید. تمیز نگه داشتن مبل اداری سخت است و بهتراست در نگهداری آن دقت کنید. هیچ کس نمی خواهد روی یک صندلی و مبل اداری لکه دار بنشیند. میز جلو مبلی می تواند با رنگ و شکل میز پذیرش هماهنگ باشد. 

می توانید از یک ال سی دی در قسمت پذیایی استفاده کنید و فیلم تبلیغاتی از شرکت خود در آن پخش نمایید. پخش موسیقی در این قسمت می تواند راهکار موثر دیگری در جلب و جذب مشتری باشد. 

5. فضا را به درستی تصور کنید

لازم است در هنگام خرید کانتر پذیرش اداری یا میز منشی، تصور درستی از آن چه در این فضا قرار است اتفاق بیفتد، داشته باشید. مثلا تصور کنید که آیا تعداد زیاد کارکنان برای عبور و مرور از منطقه ی پذیرایی مشکلی نخواهند داشت؟ یا چه جنسی برای روکش مبل اداری انتخاب کنید که کثیف نشود؟ یا منشی وسایل شخصی خود مثل کیف دستی و لباس را باید کجا قرار دهد تا در معرض دید نباشد؟ 

استفاده از گل ها و گیاهان آپارتمانی، تهویه ی مناسب، توجه به نور طبیعی و چشم انداز بیرون از پنجره ها، جزو نکاتی است که ارزش فکر کردن و وقت گذاشتن را دارد. 

یک لیست ار موسیقی مناسب برای پخش در فضای پذیرایی و چندین کتاب و مجله مرتبط با صنعت خود و چند مجله ی مربوط به دنیای سرگرمی تهیه کنید. تامین این شرایط می تواند حضور مهمان در منطقه ی پذیرایی را برای او به تجربه ای دلنشین تبدیل کند. 

برای خرید کانتر پذیرش اداری ایستا و طراحی چیدمان اداری خود، با ما با شماره ی 88701330_021 تماس بگیرید. کارشناسان ما با بیش از سی سال تجربه در طراحی و تولید مبلمان اداری، در خدمت شما هستند تا با مشاوره ی رایگان، به نگرانی ها و تردیدهای شما پایان دهند. 

خرید کانتر پذیرش اداری


سوالات مهمی که قبل از انتخاب و خرید کانتر پذیرش باید از خودتان بپرسید:

  1. آیا میز پاسخگویی، فردی را در بر خواهد داشت؟ اگر پاسخ مثبت است، چند نفر؟
  2. از چه تجهیزاتی در قسمت پذیرش استفاده می کنید؟
  3. آیا شرایط ذخیره سازی در میز منشی به مقدار لازم وجود دارد؟
  4. طراحی میز پذیرش مستقیم باشد یا منحنی؟
  5. طراحی میز پذیرش مدرن باشد یا سنتی؟
  6. آیا روشنایی LED مورد نیاز است؟
  7. آیا مایلید لوگو، پیام خوشامدگویی یا علامت شرکت خود را در کانتر داشته باشید؟

میز پذیرش اداری

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید