قیمت دیوار جداکننده شیشه ای

انتشار : 1402/08/02
بروزرسانی : 1402/10/05
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

اگر قصد دارید با خرید مبلمان و پارتیشن اداری جدید، حال و هوای خود و کارکنان شرکت را بهتر کنید، باید بگوییم که بهترین تصمیم را گرفته اید! حتما از کارشناسان فروش پارتیشن اداری در شرکت ایستا مشاوره بگیرید تا قیمت دیوار جداکننده شیشه ای و مزیت های خرید پارتیشن اداری شیشه ای و ام دی اف را با شما در میان بگذارند. در این مقاله به چند نکته در این مورد اشاره می کنیم. 

دیوار جداکننده یا پارتیشن اداری در اشکال و انواع مختلفی وجود دارد و یک حوزه ی مستقل در صنعت ساختمان را تشکیل می دهد. با خرید دیوار پارتیشن شیشه ای می توانید راه حلی شیک و مدرن برای پیکربندی دفتر کار یا منزل خود پیدا کنید. 

چرا از دیوار جداکننده شیشه ای استفاده کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما پارتیشن شیشه ای اداری را به دیوار جداکننده با مواد سخت و غیرشفاف ترجیح بدهید. 

نصب و اجرای یک پارتیشن شیشه ای اداری تک جداره و دوجداره، تمیز و بدون ضایعات آلوده کننده ی فضا است. نصب آن ها زیاد وقت گیر نیست و اگر نصاب، تجربه ی کافی داشته باشد، به راحتی می تواند پارتیشن شیشه ای و ام دی اف اداری را نصب کند. 

صرفه جویی در مصرف انرژی یکی دیگر از مزایای خرید دیوار جداکننده شیشه ای است. اگر نور طبیعی به اندازه لازم از پنجره ی ساختمان به درون فضا بتابد، با وجود پارتیشن شیشه ای، کاهش پیدا نمی کند و در مصرف برق صرفه جویی می شود. 

اگر تجربه کار در محیطی که نور طبیعی کافی دارد را داشته باشید، می دانید که نور طبیعی می تواند چقدر بر خلق و خوی افراد، تاثیر مثبت داشته باشد. دانشمندان ثابت کرده اند که نور طبیعی باعث افزایش دوپامین خون، هورمون تولید شادی، می شود. شرکت هایی که می خواهند با بهبود حال و رفاه کارکنان خود، بهره وری شان را افزایش دهند، بدون توجه به قیمت دیوار جداکننده شیشه ای، آن را خریده و در دفتر کار نصب می کنند. 

دفتر کار باز یا اوپن آفیس که سال ها است جای خود را در طراحی دکوراسیون اداری مدرن باز کرده است، به خوبی پارتیشن بندی را در چیدمان خود می پذیرد. زیرا دیوار جداکننده شیشه ای، ضمن حفظ مزایای اوپن آفیس، معایب آن را حذف می کند. ایجاد حریم شخصی برای کارمندان در فضای کار، مهم ترین مورد اصلاح شده در فضای اداری پیکربندی شده با پارتیشن است. 

قیمت پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای اداری چگونه ساخته می شود؟

یکی از عوامل در تعیین قیمت دیوار جداکننده شیشه ای، جنس شیشه است. پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره ی ایستا از شیشه سکوریت ساخته می شود که از شیشه ی معمولی مقاوم تر است. شیشه سکوریت را می توانید شفاف، مات، طرح دار و رنگی سفارش دهید و لوگوی برند خود را روی آن حک کنید. 

کمی زمان بگذارید و قبل از تماس با همکاران ما در ایستا و گرفتن قیمت دیوار جداکننده شیشه ای، اندازه ها و چیدمان اداری مدنظر خود را قطعی کنید. 

ماده ی اصلی دیگری که در ساخت پارتیشن شیشه ای به کار می رود، پروفیل آلومینومی است. پروفیل به عنوان پایه و قاب پشتیبانی شیشه ها، پنل های پارتیشن را هم به یکدیگر متصل می کند. آلومینیوم بهترین ماده برای تولید پارتیشن اداری فریم دار است. سبکی و استحکام این ماده، دست طراح را در داشتن گزینه های متنوع باز می گذارد. 

آلومینیوم نسبت به هر فلز دیگری در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم تر است. این ویژگی باعث می شود که فریم پارتیشن، بتواند حتی تا سال ها، با حفظ خواص خود، کارکرد مطلوبی داشته باشد. قاب آلومینیوم در پارتیشن اداری به روش آنادایز رنگ آمیزی می شود و شما می توانید از آن در پارتیشن شیشه ای، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره استفاده کنید. 

قیمت دیوار جداکننده شیشه ای چگونه تعیین می شود؟

شما در صورتی می توانید یک اتاق شیشه ای ارزان داشته باشید که قیمت پارتیشن شیشه ای ارزان باشد. قیمت پارتیشن تک جداره ایستا به دلیل مواد و متریال کمتری که در آن به کار می رود از قیمت پارتیشن دوجداره ایستا کمتر است. درواقع در هنگام بررسی و مقایسه ی قیمت ها، شما باید قیمت دیوار شیشه ای سکوریت را به دست آورید و آن را با توجه به مساحت فضایی که قرار است پارتیشن بندی شود، محاسبه نمایید. 

بخش مهمی از یک دیوار جداکننده شیشه ای، درب آن است. اگر با کمک پارتیشن شیشه ای اداری، فضایی ساخته اید که می خواهید تا حدودی محفوظ تر باشد، می توانید در یکی از دیوارها، درب نصب نمایید. تولید و نصب درب پارتیشن اداری، به دلیل یراق آلاتی که در آن به کار می رود، قیمت دیوار جداکننده را افزایش می دهد. 

یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت بلوک شیشه ای، ارتفاع آن است. هرچه پارتیشن اداری شما ارتفاع بیشتری داشته باشد، مواد مصرفی بیشتر می شود. البته ذکر این نکته ضروری است که تعیین ارتفاع پارتیشن اداری، به سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه ی فضا بستگی دارد. اگر تهویه و سیستم گرمایش و سرمایش در اتاق های شیشه ای ایجاد شده، مشترک است، نمی توانید ارتفاع دیوار جداکننده را خیلی بلند بگیرید. 

تجهیزات مدرن، اجرا و نصب دقیق پارتیشن اداری، از ویژگی های خرید پارتیشن اداری شیشه ای و ام دی اف ایستا است. اگر تصمیم دارید در طراحی دکوراسیون دفتر کار خود از پارتیشن اداری استفاده کنید، حتما با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان آن ها بهره مند شوید. 

تماس با شرکت ایسنتا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید