قیمت میز کار ساده

انتشار : 1402/07/23
بروزرسانی : 1403/01/25
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

خرید میز و مبلمان اداری می تواند برای کسی که بودجه ی محدودی را به این کار اختصاص داده، به یک کابوس تبدیل شود! ولی نگران نباشید! پیشنهاد ما این است که با آگاهی از قیمت میز کار ساده شروع نموده و اجازه دهید تا در پیدا کردن میز اداری ارزان و مناسب برای دفتر کار یا منزل، به شما کمک کنیم. 

همه ی ما معمولا زمانی پشت میز خود می نشینیم که کاری برای انجام دادن داشته باشیم. این کار می تواند فعالیت های شغلی اداری، وظایف درسی و دانشجویی، خلق آثار هنری یا ده ها فعالیت دیگر باشد. در هر صورت قرارگیری در موقعیت انجام کار، به تمرکز و خلاقیت نیاز دارد و لازم است راحنی و آسایش برای تامین آن فراهم شود. 

خرید میز و صندلی ارگونومیک می تواند این آسایش را تا حدود زیادی فراهم کند. اگر می خواهید قیمت میز کار ساده را بدانید، بهتر است انواع میز را بشناسید و از میان آن ها میز کار مناسب فعالیت خود را انتخاب کنید. 

انواع میز کار اداری

در اغلب میزهای اداری، تجهیزات و قطعات مشخصی به کار می رود. کشو و فایل اداری، جای کیس کامپیوتر، یراق آلات و ریل ها، دستگیره ها و دیگر قطعات، در اکثر میزهای اداری استفاده می شود. ابعاد و اندازه میز کار اداری در قیمت تمام شده ی آن موثر است. تجهیزات میز کار، جنس میز کار و اندازه ی آن، قیمت میز کار ساده را تعیین می کند. 

  • میز مدیریت اداری

    میز مدیریت اداری یک میز کار ساده نیست و قیمت آن، از قیمت میز کار ساده بیشتر است. اما مدل های میز مدیریت ایستا، به قدر زیبا و جذاب است که بد نیست اگر راهی برای افزایش بودجه دارید، خرید میز مدیریت را هم در دستور کار بگذارید. جایگاه مدیر شرکت، موقعیتی ممتاز و منحصر به فرد است و بهتر است مبلمان اداری اتاق مدیریت هم ویژه باشد. میز مدیریت ایستا با طرح های زیبا، در سبک های کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن تولید می شود. شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی دفتر کار خود، میز اداری مدیریت را در رنگ و طرح دلخواهتان سفارش دهید. 

میز کار اداری

  • میز معاونت اداری و میز کارشناسی اداری

    شرکت ایستا برای جایگاه های شغلی دوم و سوم در شرکت و سازمان شما، میز معاونت اداری و میز کارشناسی اداری را تولید می کند. از ویژگی های میز معاونت و میز کارشناسی می توان به فضای ذخیره سازی نسبتا زیاد آن اشاره کرد که باعث می شود قیمت میز معاونت و قیمت میز کارشناسی از قیمت میز کار ساده بیشتر باشد. برای آشنایی بیشتر با محصولات مبلمان اداری شرکت ایستا، حتما از سایت ما www.Ista1.com دیدن نمایید. 
  • میز کارمندی اداری

    شما می توانید از میز کارمندی می تواند به عنوان یک میز کار ساده در منزل و هوم آفیس استفاده کنید. اندازه میز کارمندی نسبتا کوچک است که باعث می شود مواد و متریال به کار رفته در آن کم تر باشد. در صورتی که قصد دارید قیمت میز کار ساده ی شما پایین باشد، میز کارمندی ایستا گزینه ی مناسبی است. سعی کنید شکل و رنگ میز را متناسب با دکوراسیون داخلی دفتر کار یا منزل خود انتخاب کنید. میز کار ساده ی ایستا این مزیت را دارد که فضای ذخیره سازی مناسبی را در هنگام کار پشت میز، در اختیارتان قرار می دهد. حتی اگر قیمت میز کار ساده پایین باشد، باز هم باید حداقل شرایط لازم برای یک میز کار را داشته باشد. 

خرید میز کار ساده

قیمت میز کار اداری

حال که انواع میز کار اداری را بررسی کردیم، باید به عوامل تعیین قیمت آن ها هم نگاهی بیندازیم. 

بدیهی است هر چه اندازه ی میز کار بزرگ تر و مواد و متریال به کار رفته در آن بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر است. تجهیزات و امکانات استفاده شده، اندازه، کیقیت یراق آلات، جنس روکش میز و ... عوامل موثر دیگر در تعیین قیمت میز اداری هستند. 

  • تجهیزات و امکانات

به چه نوع تجهیزاتی برای میز کار خود نیاز دارید؟ گاهی یک دریچه ی عبور سیم که تاثیر زیادی بر قیمت میز کار اداری یا میز تحریر خانگی شما ندارد، می تواند زیبایی و نظم فضای کاری شما به نحو چشمگیری افزایش دهد. میز اداری ساده ی خود را با یک یا دو کشوی بایگانی و قفسه بخرید، تا سازمان دهی وسایلتان، ساده تر شود. اگر از میز کار ساده به عنوان میز کامپیوتر استفاده می کنید، سفارش نصب پورت USB و کابل های دیگر، می تواند کار قطع و وصل سیم ها را راحت تر کند. 

  • اندازه 

با توجه به کاری که انجام می دهید و استفاده ای که از میز کار خود دارید، می توانید اندازه ی مورد نیاز را تعیین نمایید. اندازه ی بزرگ تر به معنی مصرف مواد و متریال بیشتر و قیمت بالاتر است. ولی برای این که بتوانید از میز اداری مدرن خود نهایت استفاده را ببرید، باید آن را حتما در اندازه ی درست و مناسب، سفارش دهید. 

  • جنس و متریال

امروزه اغلب میزهای اداری از جنس ام دی اف هستند. شاید به این دلیل که قیمت میز کار اداری ام دی اف، به مراتب از قیمت میز با متریال مشابه دیگر از نظر استحکام و ماندگاری، کم تر است. در صورتی که میز کار انتخابی شما، میز اداری پایه فلزی است، قیمت روز آهن هم بر قیمت میز کار مؤثر است و در صورت افزایش، باعث افزایش قیمت میز کار می شود. حتی اگر قصد دارید با خرید یک میز اداری ساده، هزینه ها را به حداقل برسانید، به خاطر داشته باشید که استحکام و مقاومت بالای میز کار، اصل مهمی است که باید در هنگام خرید آن مورد توجه قرار دهید. 

  • کیفیت روکش ام دی اف

روکش های محتلف در رنگ بندی های متنوع وجود دارد که شما می توانید برای میز کار اداری خود انتخاب کرده و سفارش دهید. آن چه باید در این زمینه مورد توجه قرار دهید کیفیت ماندگاری و مقاومت روکش در برابر رطوبت، ضربه، خراش، ساییدگی و ... می تواند عمر محصول مبلمان اداری را به شدت افزایش دهد. برای انتخاب روکش ام دی اف میز کار اداری، به درجه ی سختی رفع آلودگی و میزان لکه پذیری آن توجه داشته باشید. 

موارد استفاده ی میز کار ساده

شما می توانید یک میز ساده را به عنوان میز تحریر یا میز کامپیوتر به کار برید. به شرط این که ارتفاع آن استاندارد یعنی 75 سانتیمتر باشد تا هنگامی که دست را روی کیبورد یا ماشین تحریر قرار می دهید، زاویه ی 90 درجه ای آرنج با سطح میز حفظ شود و به گردن و مچ دست فشار نیاید.  

بسیاری از میزهای اداری که در برندهای نامعتبر تولید می شوند، با اصول ارگونومیک هماهنگ نیستند و خرید یک میز کار غیراستاندارد، می تواند آسیب های جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد کند. 

اگر هنوز برای خرید میز کار تصمیم قطعی نگرفته اید، می توانید با کارشناسان ما در شرکت ایستا تماس بگیرید تا آن ها میز اداری مناسب را به شما پیشنهاد دهند.  

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید