چگونه پارتیشن شیشه ای اداری با فضاهای مختلف هماهنگ می شود؟

انتشار : 1402/09/11
بروزرسانی : 1402/10/05
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

شاید تصاویر شبکه ی پیچیده ی پارتیشن بندی دفاتر کار را دیده باشید یا گذرتان به یکی از این دفاتر خورده باشد. ممکن است با خودتان فکر کنید که این مبلمان اداری مدرن و پیچیده، برای شرکت و محل کار شما مناسب نیست و شما باید راه حل دیگری پیدا کنید. دراین مقاله به این موضوع می پردازیم که چطور پارتیشن شیشه ای اداری می تواند خود را با هر فضایی هماهنگ کند. 

تغییر جهت دادن طراحی داخلی فضاهای اداری از سمت طراحی سنتی اتاق کارهای مجزا، به سمت طراحی مدرن دفتر کار باز یا اوپن آفیس (open office)، تحول بزرگی در طراحی داخلی اداری و صنعت تولید مبلمان اداری محسوب می شود. ناگهان کارمندان و کارکنان محیط های اداری، متوجه شدند که قرار است در تمام ساعات کار، در معرض دید همکاران و مدیرانشان  باشند و دیگر جایی برای تنبلی یا انجام فعالیت های شخصی وجود ندارد. هر کارمند پشت میز اداری خود، بهره وری بیشتری پیدا کرد و راندمان دفاتر و شرکت ها افزایش یافت. گرچه کارها به خوبی پیش می رفت، ولی به مرور معلوم شد با حذف فضای شخصی، اضطراب و دردهای جسمی ناشی از استرس افزایش پیدا کرده است و باید برای این مشکل چاره ای اندیشید.  

استفاده از دیوار جداکننده با متریال های مختلف امتحان شد تا در نهایت دیوار جداکننده شیشه ای، کاربرد و محبوبیت بیشتری پیدا کرد. 

پارتیشن شیشه ای اداری چیست؟

پارتیشن، دیواری سبک و قابل جابجایی و تغییر است که به عنوان تقسیم کننده ی یک فضای وسیع و جداکننده ی بین اتاق ها به کار می رود. امروزه از پارتیشن های چوبی، پلاستیکی، شیشه ای، پارچه ای، و حتی کاغذی برای تقسیم بندی فضاها استفاده می شود. آن چه امروزه در صنعت تولید پارتیشن، متداول و پرفروش است، پارتیشن ام دی اف و پارتیشن شیشه ای یا ترکیبی از هر دو است. 

شرکت ایستا یکی از قدیمی ترین و پرکارترین تولیدکنندگان پارتیشن اداری در کشور است که آن را در دو دسته ی کلی پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره، تولید، اجرا و نصب می نماید. شیشه ی استفاده شده در پارتیشن اداری ایستا از نوع شیشه سکوریت است و مقاومت بالایی دارد. در پارتیشن شیشه ای می توان از شیشه ی شفاف، شیشه ی مات و شیشه ی طرحدار استفاده کرد. استراکچر و اسکلت اصلی دیواره های جداکننده، که به صورت شبکه ای از قطعات افقی و عمودی ساخته می شود از جنس آلومینیوم آنادایز شده است. می توانید اطلاعات بیشتر درباره ی پارتیشن شیشه ای اداری را در این مقاله بخوانید.  

پارتیشن اداری تک جداره

هماهنگی پارتیشن شیشه ای با فضاهای مختلف اداری

چرا پارتیشن های شیشه ای تقریبا در هر فضایی، نه تنها قابل استفاده است بلکه به زیبایی و دلپذیری آن محیط کمک می کند؟ جواب این سوال در چند ویژگی مهم پارتیشن شیشه ای است:

  • شیشه، نور را از خود عبور می دهد

شما از دیوار جداکننده ی شیشه ای در دفتر کارتان استفاده می کنید، چون می خواهید نور طبیعی به تمام قسمت های آن برسد. مطالعات و مشاهدات انجام شده در سراسر جهان نشان می دهد که نور طبیعی به شکل چشمگیری باعث افزایش بهره وری کارمندان می شود. این ویژگی فراگیر و همگانی، پارتیشن شیشه ای اداری را به محبوب ترین دیوایدر یا تقسیم کننده، تبدیل کرده است. 

  • رنگ و شکل اشیا از پشت شیشه قابل مشاهده است

وقتی با وجود چند ردیف دیوار شیشه ای، هنوز بتوانید فضای سبز و گیاهان داخل بالکن، یا تزئینات خوشرنگ و جذاب کار شده روی یکی از دیوارها را ببینید و از آن ها لذت ببرید، از این که برای دفتر خود پارتیشن شیشه ای گرفته اید، بسیار خوشحال خواهید شد. دیدن اشیا، مانند میز اداری، قفسه بایگانی، کمد و فایل، و هر آن چه با سلیقه ی شما در طراحی دکوراسیون اداری دفتر کارتان، چیدمان شده است، حسی از یکپارچگی می دهد. مطمئن باشید همکاران شما هم از دیدن این تصاویر مدرن و شیک لذت می برند. 

  • آلومینیوم آنادایز شده، جذابیت پارتیشن را افزایش می دهد

فریم آلومینیوم با رنگ های براق و خنثی یا سفید و مشکی، شیشه های پارتیشن را در بر می گیرد و جلوه ی خاصی به آن می دهد. اصولا رنگ های خنثی به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب می شوند و لازم نیست نگران هماهنگی آن ها با سایر رنگ های موجود یا غالب در محیط باشید.

پارتیشن شیشه ای اداری 

  • پارتیشن شیشه ای، فضا را بزرگ تر و روشن تر نشان می دهد

از آن جا که همه ی ما می خواهیم فضای کارمان بزرگ تر و روشن تر دیده شود، بنابراین طبیعی است که پارتیشن شیشه ای اداری، دیوار جداکننده و تقسیم کننده ی مطلوب ما باشد. امروزه به دلیل هزینه ی بالای اجاره یا خرید دفتر کار، بسیار ی مجبور به راه اندازی کسب و کارشان در یک دفتر کار کوچک می شوند. هرچه دفتر کار شما کوچک تر باشد، طراحی داخلی و پارتیشن بندی آن سخت تر و حساس تر است. ولی مهم این است که حتی در یک واحد اداری کوچک هم، شما به تقسیم کردن فضا نیاز دارید و پارتیشن شیشه ای مدرن بهترین گزینه است. 

  • هزینه ی مصرف برق را کاهش می دهد

وقتی نور طبیعی کافی در محیط داشته باشید، کمتر از نور مصنوعی استفاده می کنید و هزینه ی جاری مصرف برق کاهش می یابد. این هزینه به خصوص در ساعات پایانی روز قابل ملاحظه است . تنظیم ساعت کار بر مبنای استفاده ی بیشتر از نور طبیعی، می تواند باعث کاهش چند برابری هزینه ی انرژی برق شود. 

اگر قصد خرید و سفارش پارتیشن اداری دارید، لازم است پیش از هرچیز، نقشه ی ابعاد فضای مورد نیاز را برای کارشناسان طراح ما بفرستید. آن ها پس از اندازه گیری دقیق و طراحی پارتیشن بندی، نقشه ی سه بعدی را در اختیارشما می گذارند. سپس نوع پارتیشن و اندازه ی آن، تجهیزات درب ها و ... طبق نظر شما، جهت تولید در کارخانه، ثبت می شود. سپس در زمان از پیش تعیین شده، همکاران ما در قسمت نصب پارتیشن، با مراجعه به محل مورد نظر، پارتیشن اداری را نصب می نمایند.

با ما در شرکت ایستا تماس بگیرید و بهترین مبلمان اداری و پارتیشن اداری را انتخاب و خریداری کنید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید