مزایای پارتیشن بندی اداری

انتشار : 1399/12/25
بروزرسانی : 1402/11/17
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

این روزها برای بیشتر دفاتر کار، پارتیشن به عنوان جایگزینی برای دیوارهای دائمی است. این بدان دلیل است که پارتیشن‌های اداری مزایای بی شماری برای ارائه دارند. یکی از سودمندترین ویژگی‌های پارتیشن اداری این است که شما می‌توانید به سادگی آن را به مکان جدید ببرید. همچنین منظره‌ای جادار و جذاب به دفتر کار می بخشد. در این مقاله به مهمترین مزایای پارتیشن بندی اداری پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

 

با پارتیشن بندی اداری نور طبیعی را به دفتر کار بیاورید

انتخاب پارتیشن شیشه‌ای برای دفتر تاثیر خارق العاد‌ه‌ایی در نور بخشی به دفتر شما دارد. این پارتیشن‌ها تأثیر نور طبیعی را در دفتر به حداکثر می‌رسانند. آنها همچنین برای کارمندان و مشتریانی که از شما بازدید می‌کنند یک فضای مثبت خوشامدگویی ایجاد می‌کنند. آنها فضای دفتر شما را بزرگتر نشان می‌دهند. نور اضافه شده می‌تواند تأثیر مهمی در مهمانانی داشته باشد که از دفتر کار شما بازدید می کنند. همچنین کارمندان شما در یک فضای اداری وسیع و روشن، احساس راحتی و آسایش بیشتری می‌کنند.

 

مزایای زیبایی شناسی پارتیشن

 

پارتیشن‌ بندی اداری می‌تواند در طیف گسترده‌ای از مواد و سبک‌ها موجود باشند که می‌توانند در ایجاد محیطی شاد، سرحال و همچنین روشن به شما کمک کنند. پارتیشن‌ها با رنگ‌های مختلف همچنین می‌توانند با طرح رنگی انتخاب شده در دفتر شما مطابقت داشته باشند. به همین ترتیب، انتخاب پارتیشن‌های متنوع در طرح‌ها و شکل‌های مختلف جلوه‌ایی نو و زیبا به دفتر شما می‌بخشد.

شما می توانید پارتیشن شیشه ای مات یا شفاف داشته باشید. پارتیشن طرحدار هم به کمک سند بلاست کردن شیشه، قابل تولید است. در کنار میزهای اداری ام دی اف مدرن و شیک دفتر کارتان، پارتیشن ام دی اف هم می تواند جلوه و زیبایی خاص خود را داشته باشد. استفاده از ویژگی‌های متنوع پارتیشن اداری، می‌تواند فضای اداری شما را سرزنده‌، جادار، جذاب و مثبت کند. با چنین فضای پر جنب و جوش در دفتر، کارکنان شما مطمئناً روحیه بهتری می‌یابند و در نتیجه بهره‌وری نیز افزایش پیدا می کند.

 

پارتیشن اداری

با پارتیشن بندی در هزینه صرفه جویی می‌کنید و یک گزینه عالی برای انتخاب است

 

پارتیشن‌ اداری بهترین روش برای صرفه جویی در هزینه و در عین حال زیبا جلوه دادن و دکوراسیون دفتر کار شما هستند. آنها یکی از بهترین روش‌های تقسیم دفتر به بخش‌ها و واحدهای مختلف هستند. ساخت دیوارهای دائمی به عنوان جایگزینی برای تقسیم دفتر می‌تواند بسیار گران باشد. با استفاده از پارتیشن‌ بندی اداری می‌توانید در هزینه‌های ساخت و ساز و همچنین برق صرفه جویی کنید. این به این دلیل است که اتاق‌ها به نور کمتری نیاز دارند.

پارتیشن‌های اداری فقط مقرون به صرفه نیستند، بلکه گزینه‌ای کاربردی و هوشمندانه برای انتخاب هستند. به عنوان مثال اگر به گسترش تیم‌ خود فکر می‌کنید یا می‌خواهید مبلمان را در دفتر کار تغییر دهید، یا آنها را از نو مرتب کنید، پارتیشن‌ها به بهترین شکل کار می‌کنند. همچنین می‌توان آنها را سریع و فوری نصب کرد. آنها محدود به یک منطقه یا فضای مشخص نیستند و همین امر باعث شده است که آنها به بهترین انتخاب تبدیل شوند.

 

پارتیشن حریم خصوصی کاملی را ارائه می‌دهد

 

پارتیشن‌های اداری یکی از بهترین دکوراسیون‌هایی هستند که به شما و کارمندانتان در حفظ حریم خصوصی کمک می‌کنند. آنها به کارمندان کمک می‌کنند تا تمرکز بهتری روی کار خود داشته باشند. زیرا عوامل حواس پرتی تا حد زیادی کاهش می‌یابد. بنابراین کارمندان می‌توانند بهتر روی کار خود تمرکز کنند. دریافت مکالمات تلفنی و انجام جلسات نیز با وجود فضای بیشتر و سکوت، بسیار آسان‌تر می‌شود. از این رو، همیشه بهترین شرکت‌ها پارتیشن بندی را برای دفتر انتخاب کنید .

 اگر تصمیم دارید در دفتر یا سازمان خود، جلسات پرتعدادی برگزار کنید حتما به یک میز کنفرانس مدرن و شیک احتیاج دارید که در فضای مناسب قرار گیرد و تعداد افراد حاضر در جلسات را پوشش دهد. ولی کارکنان و پرسنل شما در حین برگزاری جلسه در حال فعالیت معمول شغلی خود هستند. یک دیوار جداکننده پارتیشنی می تواند تا حد زیادی از ایجاد مزاحمت هر دو گروه برای یکدیگر جلوگیری کند. به خصوص اگر برای اتاق کنفرانس، پارتیشن دوجداره انتخاب کنید، مقدار زیادی از سروصدای محیط را کاهش می دهید. 

پارتیشن بندی اداری

کدام بهتر است؟ پارتیشن تک جداره یا پارتیشن دو جداره؟

پارتیشن های اداری تک جداره و دو جداره هرکدام مزایا و معایبی دارند و شما با توجه به ویژگی های هر یک و نیازهای خود می توانید بخش یا بخش هایی از فضای دفتر کار را به آن ها اختصاص دهید. 

اما به لحاظ ظاهری، پارتیشن اداری تک جداره بافت نازک تر و ظریف تری از دیوار جداکننده به شما می دهد. در حالی که پارتیشن اداری دو جداره، سنگین تر و قوی تر است. بهتر است در صورت داشتن فضاهای متعدد در شرکت خود، پارتیشن بندی اداری متنوع و همچنین هماهنگی داشته یاشید. 

شما با خرید پارتیشن چوبی یا ام دی اف تک جداره و نصب آن، تداوم بصری را قطع می کنید، اما صداها تغییر چندانی نمی کنند پارتیشن چوبی دو جداره به خصوص اگر آن تا سقف امتداد دهید و روی پنل، درب وجود داشته باشد، تا حدودی جلوی سر و صذا را می گیرد. 

اپر می خواهید فریم پارتیشن را حذف کنید یا به حداقل برسانید، گزینه ی مناسب برای شما پارتیشن اداری تک جداره است. در این 👇 مقاله می توانید با هر دو نوع پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره، بیشتر آشنا شوید.

با استفاده از پارتیشن بندی فضای اداری خود را زیبا کنید

اگر شما علاقه مند به تغییر فضای کار خود با مبلمان اداری زیبا و یا پارتیشن بندی هستید، امروز با تیم ما در تماس باشید!

اگر به هر یک از راه حل‌های دفتر ما علاقه مند هستید و یا اگر می خواهید در مورد خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با شماره 982188701330+  تماس بگیرید و یا به info@ista1.com  ایمیل ارسال کنید.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید