کاربرد میز کار گروهی مدرن در دکوراسیون اداری

انتشار : 1402/06/16
بروزرسانی : 1402/12/13
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

امروزه در طراحی دکوراسیون اداری برای استفاده ی بهینه از فضا از میز کار گروهی مدرن استفاده می کنند. در برخی طرح ها و پروژه ها، خرید میز کار گروهی می تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل و فصل کند. بیایید با این ساز و کار بیشتر آشنا شویم.  

میز کار گروهی ایستا، ویژگی های منحصر به فردی دارد که در این مقاله، تا حدودی به آن ها پرداخته ایم. ولی بهتراست شما هم در هنگام خرید میز کار، برخی عوامل را در نظر بگیرید. در این جا به بعضی از این عوامل اشاره می کنیم. 

عوامل موثر در خرید میز کار اداری

دفتر کار یا شرکت شما از همان بدو تاسیس به میز کار و مبلمان اداری نیاز دارد. هرچه نوع و تعداد این محصولات، دقیق تر انتخاب شود، ادامه ی فعالیت شما و تیمتان راحت تر خواهد بود. شما امروزه به سختی می توانید بدون داشتن یک تیم کاری مجرب و بااستعداد که از شرایط کاری خود رضایت داشته باشند، در رقابت های تجاری موفق شوید. بنابراین در هنگام خرید امکانات و محصولات مبلمان اداری، به نیازها و سلایق کارکنان خود توجه کافی داشته باشید. 

اما عوامل دیگری نیز در خرید میز کار اداری مؤثر هستند که در این جا به آن ها اشاره می کنیم:

  • نوع فعالیت دفتر کار

    هر سازمان و اداره ای به لحاظ نوع فعالیت، شرایط و مبلمان اداری مناسب خود را می طلبد. به عنوان مثال یک آژانس هواپیمایی که پرسنل آن مدام در حال پاسخگویی حضوری و تلفنی به مشتریان هستند، با یک دفتر پژوهشی که کارمندان در سکوت کار می کنند و ارباب رجوع چندانی وجود ندارد، با هم کاملا متفاوت هستند. طراحی دکوراسیون داخلی اداری با توجه به کاربری هر فضا باید انجام شود. 

میز کار اشتراکی چهار نفره

  • موقعیت شغلی کاربر

    یکی از عوامل موثر در خرید میز کار اداری، پست سازمانی کاربر است. به عنوان مثال معمولا تجهیزات، شکل و ابعاد میز مدیریت، متناسب با جایگاه شغلی مدیر طراحی و تولید می شود. به همین ترتیب سایر مدل های میز کار اداری مانند، میز معاونت، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز مدولار یا ماژولار، میز کار گروهی و ... هم براساس موقعیت شغلی کاربر طراحی شده است. البته شما براساس نیاز می توانید از هر یک از این مدل ها در جایگاه شغلی متفاوت استفاده کنید. شرکت ایستا با ارائه ی مجموعه ی متنوع و کلاسه شده ی میزهای اداری، امکان انتخاب را برای مشتریان خود آسان تر کرده است. 
  • نوع فعالیت کارمند

    در یک مجموعه سازمانی، هریک از افراد وظایف شغلی متفاوتی دارند. اوپن آفیس باعث شد تا حدودی، اتاق های مجزا برای کارکنان از بین برود و پارتیشن اداری جای آن را بگیرد. در صورتی که به تمرکز و سکوت در کار خود نیاز دارید، یکی از این فضاهای جداشده توسط پارتیشن را بگیرید. ولی اگر تعامل و همفکری با همکاران، در نوع فعالیتتان تعریف شده است، می توانید پشت یک میز کار گروهی مدرن بنشینید. 
  • اندازه دفتر کار

    دفتر کار کوچک، شما را در خرید مبلمان اداری محدود می کند. شاید شما بتوانید در یک دفتر کار بزرگ برای هر یک از کارمندان یک میز کار اداری مجزا تهیه کنید. ولی برای دفتر کار کوچکتان، به راه حل های دیگری، مثل خرید میز کار گروهی نیاز دارید. 
  • تعداد پرسنل

    تعداد کارکنان یک فضای کار اداری رابطه ی مستقیمی با ابعاد و اندازه ی آن دارد و بهتر است این نسبت منطقی و معقول باشد. شما نمی توانید برای یک دفتر کار کوچک، به خوبی طراحی داخلی انجام دهید، مگر آن که تعداد پرسنل متناسب با فضا و شرایط محیطی باشد. خرید بعضی از قطعات مبلمان اداری مانند میز کار گروهی مدرن، تا حدودی می تواند بهره وری در استفاده از فضا را افزایش دهد. 
  • قیمت میز کار اداری

    یکی از دلایلی که ما خرید میز کار گروهی مدرن را به شما توصیه می کنیم، مقرون به صرفه بودن آن است. قیمت میز کار گروهی مدرن به دلیل متریال و تجهیزات کمتری که در آن به کار می رود، از قیمت میز اداری کم تر است. 

میز کار گروهی مدرن

چگونه یک میز کار گروهی مدرن را راه اندازی کنیم؟

راه اندازی یک سیستم میز کار گروهی، فرآیند نسبتا ساده ای است. اما به برنامه ریزی و آماده سازی نیاز دارد. در اینجا به چند مرحله که برای راه اندازی یک سیستم میز کار گروهی مدرن به آن نیاز دارید، می پردازیم. 

تعداد میز کار گروهی را مشخص کنید

براساس اندازه ی دفتر کار خود و تعداد کارمندان، تعیین کنید به چه تعداد میز کار گروهی مدرن نیاز دارید. حتما تعداد کارمندانی که از راه دور کار می کنند و گاهی در دفتر حضور دارند را در نظر داشته باشید. ممکن است برخی از پرسنل شما به سفرهای کاری زیادی بروند و در اغلب اوقات در دفتر کار یا سازمان شما حضور نداشته باشند. محاسبه ی تعداد این افراد و تعداد کارمندانی که به شکل هم زمان در دفتر حضور دارند، به شما در تعیین تعداد میز کار گروهی کمک می کند. 

مکان قرارگیری میز کار گروهی را در نظر بگیرید

برای تعیین محل قرارگیری میز کار گروهی مدرن در دکوراسیون اداری، عواملی مانند نور طبیعی و دسترسی کارمندان به نقاط و تجهیزات مشترک را در نظر داشته باشید. راحتی فضا برای پرسنل، و دور بودن از سرو صدا و آلودگی های محیطی در افزایش بهره وری کارمندان، اهمیت زیادی دارد.  

میز کار مشترک یا گروهی براساس نوع فعالیت افراد چیده می شود. به عنوان مثال شما می توانید یک میز کار دو نفره یا یک میز کار چهار نفره داشته باشید و این میزهای مشترک به شکل ایستگاه های جدا از هم در دفتر کار، قرار بگیرند. 

نوع دیگری از چیدمان میز گروهی، به صورت کنار هم و ردیفی است. میز مرکز تماس یا میز کال سنتر، معمولا به این شکل جاگذاری می شود. در این روش، ابعاد میز کار گروهی براساس سفارش و اندازه ی اتاق، به صورت سفارشی تولید می شود. 

قیمت میز کار گروهی

ابعاد میز کار گروهی

ابعاد میز کار گروهی دو نفره شرکت ایستا، 130 در 130 سانتیمتر است. این میز کار دو نفره، قسمت ذخیره سازی L شکل را ندارد. ولی این اندازه ها قابل تغییر است و شما می توانید میز مشترک مورد نظر خود را با ابعاد و اندازه های متفاوت، سفارش دهید. 

خرید فایل اداری و کمد اداری جهت ذخیره سازی اسناد و مدارک

اگر تصمیم به خرید میز کار گروهی مدرن برای دفتر کار خود گرفته اید، حتما به فضاهای بایگانی هم توجه داشته باشید. بعضی از مدل های میز کار گروهی ایستا، کشو و فایل اداری دارند و بعضی ندارند. شما می توانید براساس حجم اسناد و مدارک مربوط به هر بخش، تجهیزات مربوط به ذخیره سازی اداری دفتر کار خود را انتخاب کنید. 

قیمت میز کار گروهی 

همان طور که گفته شد قیمت میز کار گروهی با توجه به مشترک بودن برخی قطعات میز، مانند پایه ها، ارزان تر از تعداد میز اداری مشابه است. اما به هر حال شما بیش از هر چیز باید به شرایط شرکت خود توجه داشته باشید و پایین تر بودن قیمت، نباید باعث نادیده گرفته شدن پارامترهای مهم دیگر شود. 

به عنوان مثال برخی فکر می کنند خرید میز کار گروهی دست دوم، به دلیل پایین تر بودن قیمت آن، صرفه ی اقتصادی دارد، در حالی که به هیچ وجه این طور نیست. میز کار گروهی دست دوم، می تواند آسیب ها و ضعف هایی داشته باشد و خیلی زود شما را درگیر هزینه های تعمیرو تعویض قطعات نماید. 

در صورتی که می خواهید میز کار گروهی مدرن و مناسب دفتر کار خود را به راحتی و با کمک کارشناسان ما بخرید، کافی است با شماره تلفن 88701330_021  تماس بگیرید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید