خرید بهترین پارتیشن شیشه ای اداری

انتشار : 1402/12/22
بروزرسانی : 1402/12/23
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 7 دقیقه

امروزه به راحتی می توانید انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری را در دفاتر و شرکت های تجاری-اداری ببینید. اما از کجا بدانیم کدام پارتیشن شیشه ای اداری برای دفتر کار ما بهترین انتخاب است؟ در این مقاله به بررسی برخی از ویژگی هایی که می تواند به شما در خرید پارتیشن اداری مناسب کمک کند، می پردازیم. 

شرایط، امکانات و انتظاراتی که شما از دفتر کار و محیط اداری خود دارید تا حدود زیادی می تواند به شما در انتخاب بهترین پارتیشن اداری کمک می کند. 

در ابتدا انواع پارتیشن شیشه ای را از نظر نوع و شکل شیشه به شما معرفی می کنیم:

انواع پارتیشن شیشه ای اداری 

پارتیشن های اداری شیشه ای از نظر نوع ساخت به دو دسته ی اصلی پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه ای دو جداره تقسیم می شوند. شما می توانید اطلاعات کاملی از تفاوت های این دو نوع دیوار پارتیشنی را در این مقاله 👇 مطالعه نمایید. 

در واقع تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره به اسکلت آلومینیومی آن ها و تعداد صفحات شیشه بر می گردد. ولی از نظر شکل ظاهری شیشه، هر دو پارتیشن می توانند یکی از مدل های زیر باشند:

  • پارتیشن شیشه ای اداری شفاف

پارتیشن شیشه ای شفاف، سازه ی ظریف و مدرنی است که پنل های آن از شیشه سکوریت شفاف تولید می شود. ضخامت شیشه ی پارتیشن اداری ایستا، در پارتیشن دو جداره، 5 میلیمتر، در پارتیشن تک جداره فریم دار، 8 میلیمتر و در پارتیشن تک جداره فریم لس، 10 میلیمتر است. 

باتوجه به اسکلت آلومینیومی ظریفی که برای پارتیشن شیشه ای اداری تولید می شود، در پارتیشن شیشه ای شفاف، نور به شکل کامل از پارتیشن عبور می کند. از پشت پارتیشن شیشه ای شفاف، تقریبا همه چیز را می توان دید و حریم شخصی چندانی وجود ندارد. 

پارتیشن بندی با پارتیشن شیشه ای شفاف، همکاری و ارتباط بین افراد را افزایش می دهد. محیط بازتر و روشن تر به نظر می آید. ضمن این که درصورت مرتب نبودن محیط، دید کامل بین فضاهای پارتیشن شیشه ای شفاف، کل محیط را نامنظم جلوه می دهد. 

  • پارتیشن شیشه ای اداری مات

معمولا از پارتیشن شیشه ای مات، در فضاهایی استفاده می شود که نورگیری مهم است ولی می خواهیم حریم شخصی بیشتری برای کارمندان یا فعالیت های داخل اتاق کنفرانس یا اتاق مدیریت ایجاد کنیم. 

شیشه به وسیله ی روش سندبلاست، مات می شود و ترکیب آن با پروفیل آلومیینیومی، جلوه و زیبایی مدرنی دارد. در پارتیشن ترکیبی ام دی اف و شیشه، شیشه ی مات در کنار پنل های ام دی اف، رنگ آن ها را تلطیف می کند. 

  • پارتیشن شیشه ای اداری طرح دار

طرح های مختلفی را می توانید روی شیشه ی پارتیشن، به کمک روش سندبلاست ایجاد نمایید. از خطوط شکسته یا مستقیم تزئینی گرفته تا آرم و لوگوی شرکت. طرح های روی شیشه ی پارتیشن، علاوه بر افزودن معنا به محیط یا ایجاد هارمونی تصویری، فضای باز را محدود و حریم شخصی ایستگاه های کاری را افزایش می دهند. 

ترجیحا برای پارتیشن شیشه ای طرح دار خود، طرح هایی را انتخاب کنید که به مرور زمان خسته کننده و تکراری نشوند و جذابیت خود را حفظ کنند. 

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه ای اداری چه شرایطی را ایجاد می کند؟

شرایط کاری در شرکت ها و سازمان ها به شکلی پیش می رود که به انعطاف پذیری زیادی نیاز است. نوع فعالیت ها، از ساعت ها به تنهایی پشت میز نشستن و کار کردن، به فعالیت های گروهی، اجرای پروژه های عملی، بحث و مشاوره و تحقیق، تغییر ماهیت داده است. 

بنابراین کسب و کارها از طرح های منعطف و مبلمان اداری چندکاره استقبال می کنند. میزهای اداری مدولار نمونه ی خوبی از مبلمان اداری انعطف پذیر هستند که می توانند در اشکال و اندازه های مختلف، کارایی های متنوعی داشته باشند.

در این میان پارتیشن شیشه ای هم به عنوان یک راه حل همه کاره ظاهر شده است و توانسته در محیط اداری، تعادل کاملی بین باز بودن فضا و جداسازی ایستگاه کاری مدرن ارائه نماید.

یکی از معضلاتی که معمولا همه ی شرکت ها برای خرید تجهیزات و مبلمان اداری با آن رو به رو هستند، بحث قیمت این محصولات است. با وجود این که هزینه ی خرید پارتیشن شیشه ای هم کم نیست، ولی حتی یک پارتیشن شیشه ای ارزان مانند پارتیشن تک جداره هم می تواند اغلب مزایا و ویژگی های مثبت را در محیط اداری شما ایجاد نماید. 

در این جا به شرایطی اشاره می کنیم که پارتیشن شیشه ای اداری باید در محیط کار شما ایجاد نماید:

  • تطبیق پذیری در طراحی

همان طور که گفته شد، دیوارهای جداکننده ی شیشه ای دارای طرح های مختلفی هستند. پارتیشن شیشه ای شفاف یا پارتیشن شیشه ای مات، یا پارتیشن شیشه ای طرح دار، همگی این تطبیق پذیری را به کسب و کار شما می دهند تا چیدمان دفتر خود را مطابق با شرایط خاص فضای خود و اصول زیبایی شناسی طراحی نمایید. 

پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره، قابلیت تغییرات در صورت تغییر فضا یا کاربری را دارد و به نوعی پارتیشن مدولار محسوب می شود. کافی است با همکاران ما در شرکت ایستا تماس بگیرید تا پیکربندی مجدد پارتیشن ها را در قالب خدمات به شما ارائه نمایند.   

  • ایجاد فضاهای کاری انعطاف پذیر

اگر به هر دلیلی مجبور به ایجاد تغییرات در پارتیشن بندی اداری شدید، می توانید آن ها را تغییر دهید.  کافی است طرح فضای جدید را برای همکاران ما ارسال نمایید تا آن ها ضمن برآورد اندازه و ابعاد پارتیشن قبلی، پنل های لازم برای اضافه کردن به مجموعه ی کار را به پارتیشن بندی، اضافه نمایند. 

قابلیت انعطاف پذیری پارتیشن شیشه ای اداری، صرفه جویی مالی زیادی را برایتان به همراه دارد و به لحاظ اجرای فنی نیز، هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. 

بهترین پارتیشن شیشه ای

  • حفظ ارتباط بصری

حفظ ارتباط بصری بین افراد یک مجموعه لازم و ضروری است. پارتیشن اداری شیشه ای به شما امکان تقسیم فضا می دهد و در عین حال باعث می شود فضای کارتان، باز و مطبوع باشد. با وجود پارتیشن شیشه ای مدرن، کارمندان هنوز هم می توانند با یکدیگر و محیط اطراف خود، احساس ارتباط داشته باشند. ارتباطات بهتر بین اعضای تیم به معنی مشارکت و همکاری بیشتر و بهتر است. علاوه بر این که متریال شیشه، باعث نفوذ نور طبیعی و ایجاد محیطی روشن و جذاب می شود. در نتیجه، رفاه و بهره وری افزایش می یابد. 

  • حفظ حریم خصوصی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد پارتیشن شیشه ای این است که علیرغم کاملا یا تقریبا شفاف بودن، باز هم می تواند برای افراد حریم شخصی ایجاد کند. تنها با استفاده از چند خط ممتد بر روی پارتیشن شیشه ای می توان میزان زیادی به شخصی بودن فضا کمک کرد. بنابراین چه برای جلسات محرمانه و چه برای افزایش تمرکز کارمندان، با وجود پارتیشن شیشه ای، کارمندان می توانند بدون حس انزوا یا جدا افتادن از دیگران، در محیط کاری مناسبی فعالیت کنند. 

  • ترویج همکاری و ارتباطات

پارتیشن های شیشه ای جایگزین دیوارهایی از جنس مواد سخت شده اند تا تعامل و همکاری بین کارمندان تسهیل شود. در دفاتر کار باز یا اوپن آفیس، دیوارهای پارتیشن شیشه ای، مناطق مشخصی را برای جلسات کار تیمی و طوفان فکری ایجاد می کنند. همچنین چون محدود ی دید و دسترسی افزایش می یابد، کارمندان مشارکت و همکاری بیشتری برای ارتباط، همکاری و ایجاد یک فضای منسجم و سازنده خواهند داشت.  

پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه

چگونه با پارتیشن شیشه ای اداری، برند خود را تقویت نمایید؟

استفاده از دیوار شیشه ای برای برندسازی، یکی از خلاقانه ترین اقداماتی است که می توانید در دفتر کار خود انجام دهید و نتایج مطلوبی به دست آورید. طراحی دکوراسیون دفتر شما چند بخش دارد. از کار روی طراحی پوشش کف و دیوار و سقف گرفته تا نوع و رنگ مبلمان اداری و پارتیشن بندیی که برای آن انتخاب می کنید. این که بخواهید برند خود را در طراحی داخلی اداری، تقویت نمایید، به استفاده از ابزارهای مناسب بستگی دارد. در صورتی که یک پارتیشن شیشه ای شیک و مدرن بخرید، می توانید از آن برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید. 

در اینجا به چند روش برای استفاده از پارتیشن اداری در برندسازی اشاره می کنیم:

  • داستان خود را رنگ آمیزی کنید

هر برندی با توجه به حال و هوا و نوع فعالیت، به لحاظ بصری از یک رنگ پیروی می کند. این رنگ که می تواند برگرفته از رنگ لوگوی شرکت باشد، به شکل های مختلفی می تواند روی پارتیشن های شیشه ای بیاید. این به سلیقه ی شما بستگی دارد که می خواهید از شیشه های رنگی در پارتیشن شیشه ای اداری خود استفاده کنید یا استفاده از طرح های رنگی روی آن کفایت می کند. 

در عین حال که رنگ ها برگرفته از محیط هستند، بر محیط هم تاثیر می گذارند. رنگ های گرم، فضایی پرتحرک و پویا و رنگ های سرد، محیط آرام و متمرکزی ایجاد می نمایند. 

  • الگوهای معرف کار 

قدرت یک الگوی درست انتخاب شده را دست کم نگیرید! پارتیشن های شیشه ای به خصوص پارتیشن شیشه ای دو جداره، قابلیت تقسیم بندی به اشکال و حالت های مختلف را دارد و با ترکیب با ام دی اف، فرم های متنوعی می سازد. کافی است به احساسی که می خواهید در بازدیدکننده یا همکاران شرکت ایجاد کنید، فکر کنید، تا میزان شلوغی یا جنب و جوش یا سکون پارتیشن اداری را در آن طراحی نمایید. 

  • افزایش پرستیژ حرفه ای

پارتیشن شیشه ای مدرن، ساختاری شیک و جذاب دارد. پروفیل های آلومینیومی خوش ساخت و آنادایز شده، شیشه های شفاف یا مات و پنل های چوب یا ام دی اف با رنگ های زیبا، در کنار یکدیگر، ظاهر شکیل و یکپارچه ای به دفتر کار شما می بخشند. از آن جا که ظاهر دفتر کار، نقش مهمی در جذب مشتری دارد، بهتر است به اندازه ای که می توانید برای بهبود آن سرمایه گذاری کنید. 

امیدواریم توانسته باشیم با این مطالب به شما برای خرید بهترین پارتیشن شیشه ای اداری، کمکی کرده باشیم. شما چه تجربیاتی از خرید و نصب پارتیشن برای دفتر کار خود داشته اید؟ خوشحال می شویم که آن ها را با ما در میان بگذارید. 

اگر در زمینه ی خرید پارتیشن اداری پرسشی دارید یا هنوز به طرح و ساختار مناسبی برای پارتیشن بندی دفتر کار خود نرسیده اید، با کارشناسان ما در شرکت ایستا تماس بگیرید و از سی سال تجربه ی ما در زمینه ی تولید و فروش انواع مبلمان اداری بهره ببرید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید