6 دلیل برای خرید پارتیشن شیشه ای اداری

انتشار : 1402/07/30
بروزرسانی : 1402/09/22
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 7 دقیقه

درصورتی که قصد بازسازی محل کار قدیمی و خرید و تجهیز مبلمان اداری دارید، بهتراست خرید پارتیشن شیشه ای اداری را هم در نظر داشته باشید. تجهیز دفتر کار با دیوارهای پارتیشن شیشه ای، مزایای زیادی دارد و می تواند بهره وری فضای اداری را بالا ببرد. 

شما می توانید از میان انواع پارتیشن اداری، مدل هایی را که به سبک و حال و هوای دفتر کارتان نزدیک تر باشد انتخاب کنید. امروزه پارتیشن اداری مدرن را می توانید به صورت پارتیشن اداری ام دی اف و پارتیشن اداری شیشه ای و یا پارتیشن اداری شیشه و ام دی اف سفارش دهید. پارتیشن اداری، دسته بندی دیگری هم دارد: 

  • پارتیشن اداری تک جداره 
  • پارتیشن اداری دو جداره

هر دو نوع پارتیشن تک جداره و دو جداره را می توان تمام شیشه، تمام ام دی اف و ترکیب شیشه و ام دی اف تولید کرد.

خرید پارتیشن شیشه ای اداری، مزایای زیادی دارد و می تواند به یک سرمایه گذری طولانی مدت برای دفتر کار شما تبدیل شود. در صورتی که پارتیشن شیشه ای ایستا را انتخاب کرده اید، یک امتیاز بزرگ دارید و آن امکان پیکربندی و پارتیشن بندی مجدد و حذف و اضافه ی پنل ها در صورت تغییر فضا و نقشه ی چیدمان اداری است. 

دسته بندی دیگری هم در پارتیشن شیشه ای اداری وجود دارد: 

  • پارتیشن اداری شیشه ای مات
  • پارتیشن اداری شیشه ای شفاف
  • پارتیشن اداری شیشه ای طرح دار
  • پارتیشن اداری شیشه ای رنگی

به طور کلی تنوع زیادی در فروش پارتیشن شیشه ای وجود دارد و تمام انواع و مدل های این دیوارهای جداکننده ی داخلی، با توجه به شرایط محیط، موارد استفاده قرار می گیرند.

خرید پارتیشن شیشه ای اداری

چرا پارتیشن شیشه ای اداری بخریم؟

در این جا به 6 دلیل مهم که خرید پارتیشن شیشه ای اداری را توجیه می کند می پردازیم. 

1. کاهش سروصدا

شاید دفتر کار شما پر از سروصدا و گفتگوهای تمام نشدنی تلفنی با مشتریان و مراجعین است. یا چند همکار خوش صحبت دارید که می خواهند از هر فرصتی برای اشتراک گذاری تجاربشان با دیگران استفاده کنند. یا تعدادی از کارمندان دفتر به صورت گروهی و تیم ورک کار می کنند و مجبور صحبت کردن با یکدیگر هستند. صدای زنگ در، زنگ تلفن، دستگاه پرینتر و سروصدای تولید فیلم های تبلیغاتی برای شرکت را هم به این مجموعه اضافه کنید. در هر حال خرید پارتیشن شیشه ای اداری می تواند به شما برای کاهش سروصدا و ایجاد مزاحمت برای سایر کارکنان، کمک کند. دقت داشته باشید که پارتیشن اداری، آکوستیک نیست، ولی می تواند در کاهش نویز و سروصدا بسیار موثر باشد. 

2. حفظ حریم خصوصی

واقعیت این است که هر قدر هم اجتماعی و دنبال کار مشترک و گروهی با همکارانمان باشیم، باز هم به فضای خصوصی در محل کار احتیاج داریم. علاوه بر تماس تلفنی و مکالمه ی خصوصی حضوری، گاهی برای انجام وظایف شغلی به تمرکز زیادی نیاز است که در فضای شلوغ و پرسروصدا امکان پذیر نیست. به همین دلیل خرید پارتیشن شیشه ای اداری می تواند باعث افزایش بهره وری افراد شود.

3. حفظ ارتباط موثر 

شما برای دستیابی به اهداف کاری خود به همکاری کارمندان با یکدیگر نیاز دارید. همان طور که حفظ حریم خصوصی افراد اهمیت دارد، نظارت بر فعالیت آن ها و وابسته بودن آن ها به جریان کاری سازمانتان نیز مهم است. خرید و نصب پارتیشن شیشه ای اداری، مانع از قطع ارتباط و همکاری تیم و نظارت دورادور بر آن ها می شود. 

خرید پارتیشن شیشه ای اداری

4. حداکثر استفاده از نور طبیعی

شیشه بخش عمده ی نور را از خود عبور می دهد و فضایی روشن و دلپذیر ایجاد می کند. حتما شما هم تجربه کرده اید که چطور نور طبیعی می تواند در ظاهر و احساسی که از فضا منتقل می شود و روحیه و عملکرد افراد تاثیر مثبت داشته باشد. نور خورشید در دفتر کار، روی تصویر رنگ و بافت مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی موثر است. بنابراین در هنگام طراحی دکوراسیون اداری اندازه ی پنجره ها و میزان نور طبیعی دریافتی را کاملا در نظر داشته باشید. اگر می خواهید با خرید پارتیشن شیشه ای اداری، نور طبیعی باارزش را به همه ی نقاط فضای دفتر کار برسانید، پارتیشن بندی را با دقت و حوصله ی زیاد انجام دهید. اجازه دهید تا همکاران باتجربه ی ما در شرکت ایستا با طراحی و نصب دقیق پارتیشن اداری، شما را از تجربه ی مطبوع دسترسی به نور طبیعی بهره مند سازند. 

5. تطبیق پذیری

یکی دیگر از مزایای خرید پارتیشن شیشه ای اداری و پارتیشن ام دی اف اداری ایستا، سادگی تطبیق پذیری این محصولات مبلمان اداری با هر فضا و دفتر کار است. پنل های پارتیشن اداری ایستا قابلیت جدا شدن و اجرای مجدد براساس طرح پیکر بندی پارتیشن جدید را دارند. بنابراین اگر به هر دلیل، چند سال بعد از خرید و اجرای دیوارهای جداکننده ی ایستا، تصمیم به تغییر یا نصب آن ها در دفتر کار جدید گرفتید، با خبال راحت پارتیشن های اداری را با خود ببرید. قطعات اضافه شده در طرح را سفارش و تغییرات لازم را انجام دهید. این میزان تطبیق پذیری برای محصولی که به نوعی دیوار جداکننده محسوب می شود، شگفت انگیز و دلگرم کننده است. 

6. گسترش محدوده ی بصری

با خرید پارتیشن شیشه ای اداری، دفتر کار شما از هر طرف تا عمق آن دیده می شود. بنابراین اگر از دیوارکوب باارزش یا مبلمان اداری شیک و مدرن در شرکت خود استفاده کرده اید، می توانید خوشحال باشید که دیوار شیشه ای، تقریبا از همه جای دفتر، آن ها را قابل رویت می کند! این ویژگی انگیزه ی مرتب نگاه داشتن میزهای اداری کارمندان را افزایش می دهد. 

پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه ای دو جداره

درصورتی که می خواهید پارتیشن شیشه ای تک جداره بخرید توجه داشته باشید که سازه ی سبک تر و در عین حال ارزان تری را انتخاب کرده اید و برخی ویژگی ها مانند عایق بودن در برابر صدا، در پارتیشن اداری تک جداره ضعیف تر است. شیشه به ضخامت 8 میلیمتر در شبکه ای از قطعات افقی و عمودی که به وسیله ی اتصالات مخصوص به یکدیگر فیکس می شوند، پارتیشن شیشه ای تک جداره را شکل می دهند. 

در پارتیشن شیشه ای دو جداره، استراکچر اصلی، شبکه ای از قطعات عمودی و افقی، عموما از جنس سلولزی است. ستون های فلزی از جنس آلومینیوم آنادایز شده، امکان اجرای پارتیشن با زوایای مختلف را فراهم می کند. در پارتیشن شیشه ای دو جداره ایستا، شیشه 5 میلیمتری استفاده می شود و همه ی شیشه ها سکوریت هستند. 

تنوع محصولات شرکت ایستا به حدی است که ممکن است در انتخاب محصول مورد نیاز خود سردرگم شوید. حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید از مشاوره ی رایگان آن ها استفاده کنید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید