مبلمان اداری خارجی بخریم یا نخریم؟

انتشار : 1400/11/02
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 10دقیقه

درخواست برای خرید مبلمان اداری خارجی و میز اداری در دهه گذشته و حتی بیشتر از سال گذشته به طرز چشمگیری رشد داشته است. امروزه، تعداد بیشتری از کارمندان به سمت کارهای ترکیبی یا دورکاری می روند. به همین ترتیب به نوبه خود، تقاضا برای مبلمان اداری خارجی خانگی نیز افزایش یافته است. اگر شما نیز خودتان را در میان این تغییر پیدا کردید و به این فکر می‌کنید که تفاوت بین مبلمان اداری معمولی و مبلمان اداری شرکتی چیست، در جای درستی هستید.

از میزهای اداری در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف گرفته تا کمدهای بایگانی و فایل اداری، دنیای مبلمان اداری چیزهای زیادی برای ارائه دارد. دفاتر موقت خانگی در ابتدای اولین سال وقوع بیماری کرونا معقول به نظر می رسید و بنابراین کسانی که به دورکاری روی آورده اند مطمئناً اهمیت مبلمان اداری خوب را درک می کنند. برای هر کسی که در خانه کار می کند بسیار مهم است که یک چیدمان مبلمان اداری خانگی قابل اعتماد داشته باشد. همین امر در مورد کارکنان یک اداره با بهترین مبلمان اداری خارجی نیز صدق می کند. بیایید با هم به تفاوت‌ها و ویژگی‌های اصلی که هم مبلمان اداری خارجی و هم مبلمان اداری اداری ایرانی را مشخص می‌کنند، نگاهی بیندازیم.

مبلمان اداری خارجی

اگر در شغل جدیدتان بیشتر در خانه کار می کنید، مبلمان اداری راحت و خوب همان چیزی است که برای محل کار خود  نیاز دارید. داشتن یک محیط کاری خوب برای مقابله با شیفت های کاری طولانی از خانه ضروری است. کار در موقعیت های ناراحت کننده می تواند منجر به کمردرد، بد خلقی و بهره وری ضعیف شود.

میز اداری خارجی

مبلمان اداری خارجی خوب باید هم ظاهر و هم کیفیت عالی داشته باشد. در نظر داشته باشید که انتخاب یک میز کاربردی و با کیفیت به معنای به خطر انداختن سبک یا تغییر طراحی داخلی و دکوراسیون نیست. شما می توانید با انتخاب مبلمان اداری خارجی که با سبک دکوراسیون اداری شما مطابقت دارد، محیطی هماهنگ و منسجم در دفتر خود ایجاد کنید.

از قدیم الایام این قاعده در ذهن افراد مانده است که هر جنس و محصولی که خارجی باشد جنس بهتری دارد. این قضیه باعث شده است که در خیلی موارد قضاوت ما در مقابل یک محصول خدشه دار شود و نتوانیم تصمیم درست را بگیریم. در زمان های گذشته که فناوری، دستگاه ها و حتی مواد اولیه با کیفیت در ایران به علت تازه بودن آن صنعت، وجود نداشت، این تفکر چنان اشتباه نبود. اما امروزه به خصوص در صنعت مبلمان اداری بسیاری از برندهای ایران حرف های زیادی برای گفتن دارند. اگر سری به نمایشگاه بین المللی مبلمان خانگی و اداری بزنید و از نزدیک برنهای ایران فعال در این صنعت را ببینید کاملا متوجه این موضوع خواهید شد.


امروزه با توجه نوسانات نرخ ارز و سخت تر شدن واردات بهترین و به صرفه ترین کار، خرید از برندهای مطرح ایرانی است. با خریدن مبلمان اداری خارجی شما مقدار بسیار زیادی هزینه می کنید که مطمئن نیستید این همه هزینه ای که می پردازید فقط برای متریال و ارزش این میز و مبلمان است؟ یا فقط نوسانات ارزی باعث بالا رفتن قیمت آن شده است! اگر کمی باهوش باشید می توانید با همان مقدار پول کیفیتی دو برابر را از محصولات ایرانی به دست آورید.

علاوه بر آن زمانی که شما از برندهای داخلی خرید خود را انجام می‌دهید، به علت در دسترس بودن خود این برند و نمایندگی های آن، خیال شما از بابت گارانتی، خدمات پس از فروش، تعمیرات و هرگونه عوامل دیگر راحت است.

بهترین برند مبلمان اداری ایرانی

مبلمان ایستا دقیقا مبلمان اداری ای است که ما به افرادی که به صورت پاره وقت یا تمام وقت در خانه و یا اداره کار می کنند، توصیه می کنیم. این شرکت بهترین برند مبلمان اداری است که شامل انواع میز اداری و پارتیشن های اداری و صندلی اداری می باشد و بهترین تجهیزات اداری را برای شما ارائه می کند. این برند لوازم اداری مورد نیاز شما را با بهترین قیمت ها ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید با خرید میز اداری ارزان قیمت از ایستا علاوه بر خریدی مطمئن، خریدی به صرفه با کیفیت بالا داشته باشید.

مبلمان اداری خارجی

بیشتر روکش های محصولات ایستا به گونه ای طراحی شده اند که برای مصارف روزانه مقاوم در برابر عوامل مختلف باشند. همانطور که از شعار شرکت مبلمان اداری ایستا انتظار می رود، خلاقیت در طراحی، کیفیت در تولید، کیفیت در شرکت ایستا حرف اول را میزند. اگر همچنان قصد خرید مبلمان اداری خارجی را دارید، حتما محصولات ایستا را یکبار ببینید و با برندهی خارجی مقایسه کنید.

اگر یک برنامه ترکیبی دارید و هر روز برای ساعات طولانی جلوی لپ‌تاپ کار نمی‌کنید، یک راه‌حل جمع‌وجور و صرفه‌جویی در فضا برای شما می‌تواند خرید یک میز کارمندی کوچک باشد. میزهای کارمندی از این نظر عالی هستند که سبک وزن هستند، عموماً کوچک هستند و پشتیبانی کافی و سطحی با اندازه مناسب برای کار ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، میزهای کارمندی به راحتی در اطراف خانه شما قابل جابه جایی و تغییر مکان هستند و می‌توانند برای مقاصد مختلف، حتی به عنوان میز تحرید و میز کامپیوتر استفاده شوند.

اگر به یک فضای کاری بزرگتر نیاز دارید، میز L شکل ممکن است راه حل عالی برای شما باشد. در میان انواع میزهای ایستا، میزهای ال شکل وجود دارند. میزهای Lشکل بزرگتر و جادارتر از میزهای معمولی هستند و به شما این امکان را می دهند که با راحتی کامل کار کنید و وسایل شخصی خود را روی سطح نمایش دهید. علاوه بر این، میزهای L شکل اغلب با فضای ذخیره سازی داخلی مانند کشو یا یک فایل اداری عرضه می شوند. این ایستگاه کاری ایده آل برای کسانی است که به فضای بیشتری برای مواد کار خود نیاز دارند.


میزهای L شکل به شکل میزهای ایستاده نیز عرضه می شوند. میز ایستاده L شکل راه حل مناسبی است اگر می خواهید میز ارگونومیک تری داشته باشید که به شما کمک کند فعال بمانید و از کمر خود مراقبت کنید. بی تحرکی با بسیاری از مشکلات سلامتی مرتبط است و ایستادن در طول روز کاری می تواند به شما در حفظ یک سبک زندگی سالم کمک کند.

از کجا مبلمان اداری بخریم؟

در حالی که خرید از فروشگاه هنوز برای برخی افراد ترجیح داده می شود، خرید اینترنتی مبلمان آسان و راحت است. در مورد آن فکر کنید: آیا هر زمان که برای خرید مبلمان اداری به فروشگاه می رویم، کمی دچار فشار حسی نمی شویم؟ گزینه های زیادی در دسترس است و انتخاب برای موارد مورد نیاز شما بسیار سخت تر است. البته اگر همچنان مصمم برای هزینه اضافی برای مبلمان اداری خارجی هستید ، این مبلمان را بهتر است از نمایندگی های مجاز در سراسر کشور تهیه کنید. اما با خرید از برند ایرانی شما به سادگی می توانید درخواست کنید تا کسانی برای ازیابی محیط شما بیایند و کار را با آن ها بسپارید تا از هر گونه خطا در خرید میز و مبلمان اداری پرهیز شود. در سایت ایستا شما می توانید به سادگی با انتخاب هر محصولی که میخواهید با ما تماس بگیرید و خرید خود را نهایی کنید.


سایت ما به راحتی به بخش هایی تقسیم شده است که می توانید آنچه را که می خواهید به سادگی بیابید برای مثال، اگر به میزهای کوچکتر علاقه دارید، می توانید به بخش میزهای کارمندی و کارشناسی مراجعه کنید. اگر انتخاب شما روی رنگ یا روکش خاصی از چوب است، می توانید به سادگی بعد از انتخاب محصول مورد نظر با ما تماس بگیرید و سفارش خود را نهایی کنید. با ایستا هیچ محدودیتی در رنگ و طرح مبلمان اداری خود نخواهید داشت.

انواع مبلمان اداری ایستا

ما مجموعه گسترده‌ای از محصولات را برای انتخاب، در هر سبکی که ممکن است مورد علاقه شما باشد، داریم. از میزهای اداری گرفته تا فایل و کمد اداری، از سبک مینیمال تا کاملا کلاسیک و سنتی!تیم ایستا همه لوازم و تجهیزات اداری که برای استارت یک شرکت نیاز است را دارد.

یکی از مجموعه هایی که به دلیل سبک مدرن خود متمایز است، مجموعه مدیریت IM600 است. از میز کارمندی گرفته تا میزکنفرانس و کمد اداری را می‌توانید در این مجموعه به صورت ست خریداری کنید تا شرکتتان فضایی هماهنگ داشته باشد.

برای تکمیل ظاهر دفتر خود، می‌توانید روی فضای ذخیره سازی اضافی مانند کمد بایگانی یا کردنزا مدیریتی سرمایه گذاری کنید. اگر کاغذها و اقلام کوچک زیادی دارید که نیاز به نگهداری دارید و نمی خواهید روی میز خود نگه دارید و در دید باشند، این ایده برای شما بسیار ایده خوبی است. خرید کردنزا مدیریتی ایده خوبی برای کسانی است که لوازم تزئینی، کتاب و گیاهان برای نمایش دارند.

یکی دیگر از مجموعه‌های باشکوه که ما به آن علاقه زیادی داریم، مجموعه مدیریت IM550 است. این ویژگی با ادغام خیره کننده چوب و فلز است و به خوبی به سبک مبلمان اداری و همچنین انواع سبک‌های دکوراسیون اداری عمل می‌کند.


هنگام انتخاب میز مورد علاقه خود، اهمیت یک صندلی اداری خوب را نیز فراموش نکنید. صندلی‌ اداری از این جهت ضروری هستند که هنگام کار از بدن شما به صورت درست و استاندارد حمایت می‌کنند، بدون اینکه شما را در موقعیت‌های ناراحت کننده قرار دهند یا شما را خمیده کنند.

در حالی که صندلی‌های اداری بسیار مهم هستند، اما خرید آن‌ها آسان نیست. بسیاری از شرکت‌های مبلمان اداری اغلب صندلی‌های اداری را تنها در یک رنگ تهیه می‌کنند که ست کردن صندلی را با میز انتخابی‌تان سخت می‌کند. در این مورد فکر کنید: آیا تنوع بی شمار میز شایسته تنوع بیشمار صندلی اداری برای مطابقت با آن‌ها نیست؟

خوشبختانه، ما تعداد زیادی صندلی اداری مختلف، در رنگ‌های متنوع، برای انتخاب داریم. می‌توانید از میان طیف وسیعی از جنس و رنگ‌ها انتخاب کنید و این امر باعث می‌شود هماهنگ کردن صندلی خود را با میز و دکوراسیون خود به طرز شگفت انگیزی آسان کنید.

مبلمان اداری ایرانی

یکی دیگر از دلایل عالی برای خرید از ایستا این است که باعث صرفه جویی در زمان می شود. انتخاب آنچه به صورت آنلاین نیاز دارید بسیار سریعتر است و مجبور نیستید برای خرید مبلمان اداری خارجی روزها منتظر بمانید. انتظارهای طولانی را فراموش کنید. خرید آنلاین در سایت ما آسان است و پس از اماده شدن محصول دلخواه شما، تحویلی سریع و بدون معطلی دارد. فروش ما کاملا به صورت انلاین نیست و این بهترین مزیت برای یک سایت مبلمان اداری است زیرا خرید میز اداری و تجهیزات اداری تنها به صورت انلاین به شما حق انتخاب و انعطاف پذیری کمی را می دهد.

با این نوع خرید از ایستا بسته به ترجیحات شما، سبک های زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید بر اساس سبک میز و یا حتی بر اساس ابعاد محیط انتخاب کنید. هنگامی که مبلمان اداری خود را انتخاب کردید، می توانید عناصر دیگری از همان مجموعه مانند کمد اداری و فایل اداری را نیز اضافه کنید. این به شما این امکان را می دهد که در هر اتاق ظاهری هماهنگ داشته باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اینکه محیط اداری شما به چه چیزی احتیاج دارد و دریافت قیمت و ابعاد محصولات ایستا با شماره 02188701330 تماس بگیرید.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید