چرا داشتن مبلمان اداری مناسب مهم است؟

انتشار : 1399/12/09
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

هر کاری که در دفتر کار خود انجام می‌دهید روی راندمان کاری تاثیر گذار است. از رنگ دیوارها گرفته تا چیدمان نشیمن‌ها و حتی نورپردازی، همه به نوعی روی کیفیت کار تاثیر گذارند. بنابراین، وقتی صحبت از مبلمان اداری می‌شود، باید تاثیری که روی افراد می‌گذارند نیز در نظر گرفته شود. ما در این مطلب بررسی کرده‌ایم که چرا داشتن مبلمان اداری مناسب، از اهمیت زیادی برخوردار است پس با ما همراه باشید.

آیا مبلمان اداری با کیفیت ارزش قیمتشان را دارند؟

بله، صد در صد.

آن ها اغلب با ضمانت های طولانی مدت ارائه می شوند. علاوه بر این، از آنجا که امروزه مبلمان اداری مدرن در واقع برای ماندگاری طولانی ساخته شده اند، از قطعاتی عالی استفاده می‌کنند که ماژولار نیز هستند. به این معنی که حتی اگر قطعه ای را خراب کنید، اغلب می توانید یک قطعه جایگزین را بخرید و جایگزین کنید.

مبلمان اداری مناسب

اهمیت داشتن میز اداری و صندلی خوب این است که احتمالا یک سوم عمر خود را روی آن خواهید نشست. اساسا شما بخش زیادی از وقت خود را روی صندلی خود خواهید نشست، اگر حس می کنید که واقعا هزینه ی زیادی را ممکن است برای واحدتان بتراشید، بدانید که چند تومان اضافی در روز در طی ده سال، به ازای راحتی بسیار بهتر، حتما ارزش آن هزینه را دارد.

اگر برای سلامتی و وضعیت بدن خود ارزش قائل باشید، احتمالا شما را برای مدت طولانی تری در طول زندگیتان به کار طولانی تر و سخت تر می اندازد، به این معنی که در دراز مدت سرمایه گذاری برای سلامت شما می تواند در هزینه هابرای شما صرفه جویی کند و کیفیت زندگی شما را برای سال ها بهبود بخشد.

اگر پس از دیدن قیمت های مبلمان اداری به فکر خرید مبلمان اداری دست دوم افتادید، پیش از تصمیم گیری ابتدا مقاله زیر را بخوانید و مزایا و معایب این کار را در نظر بگیرید.


بیشتر بخوانید:

مبلمان اداری دست دومخرید مبلمان اداری دست دوم؛ آری یا خیر؟


قیمت مبلمان اداری ارزان

میز اداری و مبلمان اداری مناسب در واقع بیشتر از مبلمان و میزهای ارزان دوام می آورند و این بدان معناست که شما مجبور نخواهید بود چندین صندلی و میز را بخرید یا دور بیندازید.

اگر شما از یک برند خوب خرید کنید که علاوه بر کیفیت محبوبیت نیز داشته باشد، زمانی که مثلا مردم میز اداری و مبلمان اداری مناسب شما را در یک چت ویدیویی می بینند و صندلی شما را می شناسند برای شما این یک تجربه عجیب خواهد بود؛ زیرا مانند این است که با یک ماشین خوب به ویدیو کال بروید.

همچنینی هنگام نشستن بر روی یک صندلی گران قیمت احساس بی وزنی می کنید و می توانید برای مدت طولانی تری بدون ناراحتی بنشینید. من حدود پانزده دقیقه روی یک صندلی ارزان بودم و در حال حاضر در حال چرخیدن و پیدا کردن نقطه ای برای راحت بودن هستم زیرا صندلی های ارزان قیمت نقاط فشاری را روی کمر شما ایجاد می کنند. یک صندلی خوب می تواند حتی در جلسات طولانی مدت احساس بی وزنی به شما بدهد.

 دلایل داشتن مبلمان اداری مناسب

داشتن مبلمان اداری مناسب  و تجهیزات اداری چه در ادارات و چه در منزل در صورت دور کاری بسیار مهم است. تاثیراتی که مبلمان اداری روی سلامت جسم و روح روان دارند علاوه بر زیبایی آنان است در ادامه این دلایل را برای شما بازگو کرده ایم. 

برای خرید میز اداری کلیک کنید.

میز اداری

افزایش بهره وری

شاید فکر نکرده باشید اما داشتن مبلمان اداری مناسب باعث افزایش بهره وری در محل کار می‌شود. انتخاب مبلمان خلاقانه باعث زیبایی بیشتر دفتر می‌شود و از بی روح شدن دفتر جلوگیری می‌کند و می‌توانید فضای کار را به نحو بهتری ارتقا دهید. شما باید اطمینان حاصل کنید که اصول اولیه برای کارکردن هر کارمندی رعایت شده باشد.

مثلا یک میز، صندلی، کمد، فایل اداری ، پنکه، رایانه و غیره یا تهیه هر چیزی که کارمندان شما به آن احتیاج دارند و به آن‌ها کمک می‌کند که وظایف خود را بدون مشکل انجام دهند. داشتن یک فضای اداری به سبک مدرن و منحصر به فرد همراه با مبلمان اداری هماهنگ، روحیه نیروی کار شما را بالا می برد و کارها سریع‌تر انجام می‌شوند.

مبلمان اداری مناسب

نوع میز اداری که برای کارمندان خود تهیه می‌کنید نیز می‌تواند روی بهره وری تاثیر داشته باشد. مهم است که به نوع میزی که می‌خواهید به خوبی فکر کنید تا بیشترین سود را برای کارمندان شما داشته باشد. میزهای سبک، میز کار گروهی و میزهایی با دسترسی مناسب که نیاز پرسنل را رفع کنند، مهم هستند.

باید به اتصالات برق نیز توجه داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که پریز برق‌های کافی وجود داشته باشد، تا کارمندان بتوانند بدون مشکل از کامپیوتر و دیگر وسایل به طور همزمان استفاده کنند.

تحت تاثیر قرار دادن مشتریان

اگر تجارت شما به گونه‌ای است که به طور منظم مشتری‌ها را برای جلسات به دفترتان دعوت می‌کنید، شما باید یک فضای اداری با مبلمان اداری مناسب داشته باشید تا چشم انداز و مهارت‌های مدرن تجارت شما را به نمایش بگذارد.

اگر مشتری ببیند که دفتر شما زیبا و پیشرفته و دارای تکنولوژی است، تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

در حالی که، اگر مبلمان اداری شما کسل کننده باشد، یا با محیط مطابقت نداشته باشند یا از وقار و زیبایی برخوردار نباشد، احتمالا اعتماد آن‌ها به تجارت شما کمتر خواهد شد.

 

مرتب نگه داشتن فضای اداری

مرتب نگه داشتن دفتر و سازمان داشتن دفتر کار بسیار مهم است؛ بهم ریختگی منجر به نابسامانی و بی نظمی می‌شود.

بنابراین، مبلمان اداری مناسب با داشتن فضای ذخیره سازی کافی به شما اجازه می‌دهد تا کاغذهای اداری، لوازم التحریر و هر چیز مهم دیگری را به صورت مرتب و منظم نگه دارید.

همچنین این موضوع به بهره وری در کار نیز کمک می‌کند، زیرا به شما امکان می دهد تا مدارک را در مکان مناسب و مشخص نگه دارید و همیشه بدانید چه خبر است و همه چیز کجاست. اگر همچنان قانع نشده اید که مبلمان اداری مناسب و خوب خریداری کنید حتما به مطلب زیر سری بزنید.


بیشتر بخوانید:

مبلمان اداری شیکاهمیت مبلمان اداری شیک در قرن حاضر


مبلمان اداری مناسب

راحتی و آرامش با مبلمان اداری خاص و مناسب

کارمندان شما باید هر روز بیش از هشت ساعت پشت میز خود بنشینند. بنابراین مهم است که با استفاده از مبلمان اداری مناسب راحتی آن‌ها را فراهم کنید. صندلی‌هایی که از پشت و بازو پشتیبانی و حمایت می‌کنند، تمرکز را هنگام کار کردن افزایش می‌دهند.

علاوه بر این، با ایجاد تهویه مناسب، به ویژه در طول تابستان استفاده از پنکه‌، کولر و باز کردن پنجره‌ها و در زمستان با نصب رادیاتور، به کارکنان اجازه می‌دهد تا سخت کار کنند و حواسشان پرت نشود.

انتخاب مبلمان مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا می‌تواند بهره وری کارمندان را تعیین کند و فعالیت و موفقیت کسب و کار شما را یکپارچه‌تر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مبلمان اداری مناسب می‌توانید با مشاوران ایستا تماس حاصل فرمایید تا به طور رایگان مشاوره خرید دریافت کنید.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید